Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er vel ikke kun online?

Slik jeg har forstått det så er Forza Horizon 2 akkurat som forgjengeren med singleplayer del også.

 

Inntrykket jeg får av DriveClub er jo at det er kun online. Mulig jeg har fått feil inntrykk, men det er ihvertfall det de videoene jeg har sett av spillet har fokusert på.

 

Hvis det er tilfellet så er det jo to litt forskjellige type spill.

Lenke til kommentar

DriveClub er også 1080p 30fps (låst)

 

Horizon 2 er 1080p 60fps

 

Ekke sykt opptatt av fps, men til bilspill syntes jeg det er utrolig herlig med 60fps

Beklager å måtte skuffe deg, men Horizon er 30fps det også.

 

EDIT: Admiralen var ute før meg ja!

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det jeg ihvertfall liker med Horizon er open world opplegget, er ikke så fan av baneracing, så driveclub er ikke interresant for meg, noe Forza heller ikke er, uansett oppløsning, fps eller grafikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

joda, men det jeg mener med baneracing er at man skjører bare i en ring på en gitt bane, Horizon apelere mer til meg pga det er open world.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

joda, men det jeg mener med baneracing er at man skjører bare i en ring på en gitt bane, Horizon apelere mer til meg pga det er open world.

Eventuelt så appelerer det mer til deg fordi de er på xbox one? Personlig så vet jeg ikke om jeg gidder driveclub. Føler at bilspill må ta noen kraftige steg fremover for å friste meg. Nærmeste bilspill jeg har det moro med for tiden er BeamNG. Den skadefysikken hadde vært noe å ha i et bilspill. Et spill hvor det faktisk kostet seg bilen din om du kjørte totalt idiot å small inn i en busk. Eller hvor det å forsøke å dyttet motstanderen ut av banen kan resultere i ødelagt forstilling, avrevet kjøle/oljeslange. Et spill hvor credits du tjener er dyrerbar og vanskelig å ha nok av.

Men det er ikke sikkert markedet er stort nok for noe slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

du er en morsom type... som jeg sa, open world. jeg liker heller ikke Forza hvis det får deg til å sove bedre

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller ser forza ut som ett forrige gebrasjonsspill i forhokd til driveclub??

Nei, det er stor forskjell, spesielt på omgivelsene. Men så er det nok krevende å gjøre spillet open world, så da går nok noe av kraften bort til det. Men hvem vet, det kan kanskje være mer moro å spille, selv om grafikken er dårligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...