Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter for øyeblikket uten nett eller tv (canal digital<3 ) Vært siden torsdag. Tenkte å slå ihjel noen timer med xbox one gaming. Men spill kjøpt på live fungerer ikke om man ikke er online. Det suger ganske hardt. Fifa 14 er det eneste som går igjennom. Antageligvis fordi det var en download code.

 

Det må de får fiksa!

Lenke til kommentar

Sitter for øyeblikket uten nett eller tv (canal digital<3 ) Vært siden torsdag. Tenkte å slå ihjel noen timer med xbox one gaming. Men spill kjøpt på live fungerer ikke om man ikke er online. Det suger ganske hardt. Fifa 14 er det eneste som går igjennom. Antageligvis fordi det var en download code.

 

Det må de får fiksa!

 

 

Jeg måtte teste dette og hos meg er ikke dette tilfellet.

 

Har koblet ut nettkabelen og alle spill jeg prøvde å starte gikk uten problemer. ( NBA2K, Forza 5, Watch Dogs) Har ikke disk til noen av disse og alle er kjøpt av min bruker som også har registrert konsollen som home. Kan det være her du har gjort noe endringer?

Lenke til kommentar

Sitter for øyeblikket uten nett eller tv (canal digital<3 ) Vært siden torsdag. Tenkte å slå ihjel noen timer med xbox one gaming. Men spill kjøpt på live fungerer ikke om man ikke er online. Det suger ganske hardt. Fifa 14 er det eneste som går igjennom. Antageligvis fordi det var en download code.

 

Det må de får fiksa!

 

Du må bare gå inn i settings og sette konsollen i frakoblet modus. Alle spill på Xbox One med offline-modus fungerer uten nett.

Lenke til kommentar

 

 

Sitter for øyeblikket uten nett eller tv (canal digital<3 ) Vært siden torsdag. Tenkte å slå ihjel noen timer med xbox one gaming. Men spill kjøpt på live fungerer ikke om man ikke er online. Det suger ganske hardt. Fifa 14 er det eneste som går igjennom. Antageligvis fordi det var en download code.

 

Det må de får fiksa!

 

Jeg måtte teste dette og hos meg er ikke dette tilfellet.

 

Har koblet ut nettkabelen og alle spill jeg prøvde å starte gikk uten problemer. ( NBA2K, Forza 5, Watch Dogs) Har ikke disk til noen av disse og alle er kjøpt av min bruker som også har registrert konsollen som home. Kan det være her du har gjort noe endringer?

Der ligger problemet! Dumme meg, hah. Deler spill med en kamerat sånn at min "home console" er jo min kamerat sin :)

 

Men da er det jo grett! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå gleder jeg meg til september :D Har ventet så lenge på spill til xbox one, har ikke vært det store utvalget for min del til nå. Fleste av storspillene hadde jeg allerede spilt på 360n. sitter med spill som bf4 å titanfall(basic de mest populære) Å nå når September starter med Destiny , så vil jeg påstå å si at jeg kommer til, å slette vært eneste spill på one, for ingen av disse spilla blir spilt igjen nå når september starter. Spill rekkefølgen min er: Destiny 9 sep , 30 sep shadow of mordor, 28 oktober , ASSASSINS CREED UNITY :D Å november kommer topp spillet for min del, Halo the Master chief collection :) Kommer ikke så veldig mange spill i år hvis du tenker over det, men det er bare stor spill som kommer å så :) Gledes veldig til å ha noe å spille igjen, har ikke spilt skikkelig på one før, med venner å alt før Destiny beta

Lenke til kommentar

Da er vi to! :grin:

Har gitt det en tanke, hvis jeg skal spille gjennom de spillene jeg har lyst på til Xbox One, da må jeg igjennom 15 spill (dette gjelder da spill som enten allerede har blitt lansert, eller som kommer i løpet av 2014), før nyttår. Må jo komme meg igjennom alt i tide til The Witcher 3 og Batman: Arkham Knight kommer. ;):p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...