Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 22. august 2014 Rapporter Del Skrevet 22. august 2014 Og Forza 5. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Sitter for øyeblikket uten nett eller tv (canal digital<3 ) Vært siden torsdag. Tenkte å slå ihjel noen timer med xbox one gaming. Men spill kjøpt på live fungerer ikke om man ikke er online. Det suger ganske hardt. Fifa 14 er det eneste som går igjennom. Antageligvis fordi det var en download code. Det må de får fiksa! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Hørtes rimelig sug ut! Man MÅ vere koblet til online altså, hjelper ikke bare å koble seg opp via mobiltelefon og verifisert kjøpet før man kobler av ? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Sitter for øyeblikket uten nett eller tv (canal digital<3 ) Vært siden torsdag. Tenkte å slå ihjel noen timer med xbox one gaming. Men spill kjøpt på live fungerer ikke om man ikke er online. Det suger ganske hardt. Fifa 14 er det eneste som går igjennom. Antageligvis fordi det var en download code. Det må de får fiksa! Jeg måtte teste dette og hos meg er ikke dette tilfellet. Har koblet ut nettkabelen og alle spill jeg prøvde å starte gikk uten problemer. ( NBA2K, Forza 5, Watch Dogs) Har ikke disk til noen av disse og alle er kjøpt av min bruker som også har registrert konsollen som home. Kan det være her du har gjort noe endringer? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Sitter for øyeblikket uten nett eller tv (canal digital<3 ) Vært siden torsdag. Tenkte å slå ihjel noen timer med xbox one gaming. Men spill kjøpt på live fungerer ikke om man ikke er online. Det suger ganske hardt. Fifa 14 er det eneste som går igjennom. Antageligvis fordi det var en download code. Det må de får fiksa! Du må bare gå inn i settings og sette konsollen i frakoblet modus. Alle spill på Xbox One med offline-modus fungerer uten nett. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Sitter for øyeblikket uten nett eller tv (canal digital<3 ) Vært siden torsdag. Tenkte å slå ihjel noen timer med xbox one gaming. Men spill kjøpt på live fungerer ikke om man ikke er online. Det suger ganske hardt. Fifa 14 er det eneste som går igjennom. Antageligvis fordi det var en download code. Det må de får fiksa! Jeg måtte teste dette og hos meg er ikke dette tilfellet. Har koblet ut nettkabelen og alle spill jeg prøvde å starte gikk uten problemer. ( NBA2K, Forza 5, Watch Dogs) Har ikke disk til noen av disse og alle er kjøpt av min bruker som også har registrert konsollen som home. Kan det være her du har gjort noe endringer? Der ligger problemet! Dumme meg, hah. Deler spill med en kamerat sånn at min "home console" er jo min kamerat sin Men da er det jo grett! 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Hørtes rimelig sug ut! Man MÅ vere koblet til online altså, hjelper ikke bare å koble seg opp via mobiltelefon og verifisert kjøpet før man kobler av ? Det funka bra tenkte ikke på det med engang Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Da har endelig smartglass kommet til Norge Er denne på iPhone nå eller må man fortsatt bruke amerikansk iTunes for å få tak i app'en. Fant kun smartglass til X360 når jeg sjekket sist.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Prøv følgende lenke: https://itunes.apple.com/us/app/xbox-one-smartglass/id736179781?mt=8 Lenke til kommentar
Coastkey Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Beste Arcade noensinne på Xbox, Trials, har salg på siste versjon, Trials Fusion. For de som ikke har forsøkt dette, anbefales det på det sterkeste. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 24. august 2014 Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 Tror dere de "norskifiserte" xboxene som blir solgt fra og med lansering er ferske produksjonseksemplarer, eller som har stått på lager hos MS siden i fjor? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. august 2014 Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 Vanskelig å si siden vi som bestilte tidlig får fortsatt Day One Edition, enten så har de produsert fler eller så har de hatt de på lager siden i fjor. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 24. august 2014 Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 Nå gleder jeg meg til september Har ventet så lenge på spill til xbox one, har ikke vært det store utvalget for min del til nå. Fleste av storspillene hadde jeg allerede spilt på 360n. sitter med spill som bf4 å titanfall(basic de mest populære) Å nå når September starter med Destiny , så vil jeg påstå å si at jeg kommer til, å slette vært eneste spill på one, for ingen av disse spilla blir spilt igjen nå når september starter. Spill rekkefølgen min er: Destiny 9 sep , 30 sep shadow of mordor, 28 oktober , ASSASSINS CREED UNITY Å november kommer topp spillet for min del, Halo the Master chief collection Kommer ikke så veldig mange spill i år hvis du tenker over det, men det er bare stor spill som kommer å så Gledes veldig til å ha noe å spille igjen, har ikke spilt skikkelig på one før, med venner å alt før Destiny beta Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 24. august 2014 Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 Da er vi to! Har gitt det en tanke, hvis jeg skal spille gjennom de spillene jeg har lyst på til Xbox One, da må jeg igjennom 15 spill (dette gjelder da spill som enten allerede har blitt lansert, eller som kommer i løpet av 2014), før nyttår. Må jo komme meg igjennom alt i tide til The Witcher 3 og Batman: Arkham Knight kommer. 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. august 2014 Rapporter Del Skrevet 24. august 2014 Har PS4 men vurderer faktisk å kjøpe en one pga Forza. Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Hm, registrerer at det tydeligvis bare er jeg som synes Destiny virket litt meh basert på betaen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Ser cdon selger xbox one med cod ghost og destiny til 3490, noe som er en knallpris. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Hvor bestillw xbox med fifa-bundle? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Her https://www.komplett.no/xbox-one-pre-order-edition/820302 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 25. august 2014 Rapporter Del Skrevet 25. august 2014 Har PS4 men vurderer faktisk å kjøpe en one pga Forza. Det blir moro å se hvem som "vinner" av disse to Begge ser jo veldig lovende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå