bjornhelge Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Om du hadde sett alt som står i min stereo benk så hadde du skjønt kjapt hvorfor det ikke er aktuelt. EDIT: Men seriøst så ønsker jeg å kunne ha muligheten til å spille X360 spill på X1. Akkurat som jeg tar tilbake blikk å spiller eldre PC spill som jeg enten savner eller aldri fikk tid/viste om. Det er så mye spill og selv om vi får ny teknologi så er mange av disse eldre spillene like unike og aktuelle den dag idag. Hvor trist hadde det ikke vært om vi ikke hadde Gog.com fks? Eller at spill vi har i Steam plutselig stoppet å virke pga oppgraderinger? Synes det er viktig jeg å ha tilgang til alt som er av spill til dem aktuelle plattformene....er jo trist om dem skal bare sakte men sikkert forsvinne. Når X1 kommer så er det enkelt å fortsatt bruke sin X360 for å gjøre dette. Men hva om 8år? nå har vi hørt om denne stappa fulle stereo benken din i et helt år... så nå er det på tide du legger ut et bilde så vi får se den her stereobenken din... 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 nå har vi hørt om denne stappa fulle stereo benken din i et helt år... så nå er det på tide du legger ut et bilde så vi får se den her stereobenken din... Hehe, vel sååå full er den vel ikke. Men your wish is my command... Nå skal jeg se på Star Trek 2 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Microsoft gikk jo nettopp ut og sa Xbox 360 fortsatt har lang levetid og mange gode spill i vente. Hvorfor trakk du konkusjonen at de skal droppe xbox 360 så tidlig? Umiddelbart var nok litt vel bombastisk. Men ser ingen grunn til at den skal leve i særlig grad side om side med x1. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hehe, vel sååå full er den vel ikke. Men your wish is my command... Nå skal jeg se på Star Trek Får nesten tårer i øynene Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Xbox's Major Nelson & Marc Whitten Discuss Xbox One Architecture http://www.youtube.com/watch?v=0K05yCDOiFc Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hehe, vel sååå full er den vel ikke. Men your wish is my command... Nå skal jeg se på Star Trek Er det lim eller skruer du har brukt? Og er det ikke litt upraktisk å ha alt så høyt oppe? Neida, men hvor stor er tv-en? Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Alle som ikke forstår hvorfor Xbox One er dritt, se denne: 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Alle som ikke forstår hvorfor Xbox One er dritt, se denne: For de som ikke har sett det 60 minutter lange showet til Xbox One, bruk heller 24 minutter på denne filmen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Videoen er aalt for lang. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Videoen er aalt for lang. Så ikke se den. Vil man vite ulempene med Xbox One, se hele videoen. Det tar faktisk 24 minutter å forklare alt. 1 Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Er blitt veldig populært å hate MS nå. Har sett flere lignende videoer på youtube. Venter til etter E3 før jeg gir min mening. Men det er klart at de fokuserte veldig lite på spill under avsløringen, så det er absolutt forståelig at mange er opprørte. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg så den nå. Ikke enig i absolutt alt, men han har for det meste veldig gode poenger. Spesielt fanboy-greiene. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Er blitt veldig populært å hate MS nå. Har sett flere lignende videoer på youtube. Venter til etter E3 før jeg gir min mening. Men det er klart at de fokuserte veldig lite på spill under avsløringen, så det er absolutt forståelig at mange er opprørte. Jeg var en av de som ikke ønsket å mislike Microsoft. Ja, E3 kommer. Ja, jeg gleder meg, men det er ikke på grunn av de tingene Microsoft blir å vise. Alltid tilkoblet 24 timer i døgnet, bruktspillsperre, DRM, Kinect. Alt er der, uavhengig av hvor mye bra Microsoft viser på E3. Akkurat nå sitter jeg og leser hvordan man bygger spillmaskin. Til min store frustrasjon er jeg ikke lenger oppdatert om hva som er bra/dårlig, så her må det mye lesing til. Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Det blir igrunn ganske likt Steam da. Det finnes 24 timer "offline" modus. 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Alltid tilkoblet 24 timer i døgnet, Hvor har du det fra? Ikke at det på noen måte er en akseptabel ordning, men etter det jeg lest må den "bare" kobles på nett en gang i døgnet. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg har sett den videoen på forsiden, og det er sannheten. Det blir ikke kjøp på meg med mindre de endrer disse programvarebaserte begrensningene. Men husk at Microsoft har frem til E3 messen i juni til å foreta justeringer før absolutt alt blir avduket og permanent endelig. Hvor har du det fra? Ikke at det på noen måte er en akseptabel ordning, men etter det jeg lest må den "bare" kobles på nett en gang i døgnet. Og du må koble til Internett når du skal registrere et nytt spill til din profil. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Det blir igrunn ganske likt Steam da. Det finnes 24 timer "offline" modus. Javel? I militæret hadde jeg Steam i offline flere uker, kanskje måneder. Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Det blir igrunn ganske likt Steam. Edit: Interessant artikkel fra Kotaku der de har oversatt japanske kommentarer etter avsløringen. http://kotaku.com/he...x-one-509246328 Endret 24. mai 2013 av Potethode Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Selv skal jeg ha konsollen, men det at man er avhengig av nett en gang i døgnet for å spille er å skyte seg selv i foten. Et eksempel på dette er at min sønn på 12 år ikke har tilgang til Internett på rommet sitt, og det blir noen år til han får det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå