Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Det er en ting jeg har grublet over de to siste ukene; hva jeg blir nødt til å betale for xboxen.

Microsoft Store hadde satt prisen til 3999 kr da jeg forhåndsbestilte den i fjor, men siden den gang har de jo justert opp prisen til 4599 kr.

 

Hvilken av summene er det jeg skal forholde meg til, og senere betale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har 3 stk slike "14 days xbox live gold trial" liggjande. Men dei har rett og slett slutte å fungere. Nokon som har vært borti dette?

 

Eg skannar koden, og får då beskjed om at alt er OK. Så, når eg prøver å spele online så får eg beskjed om at eg treng Gold. Prøvde ein av dei andre kodane, fekk igjen beskjed om at alt er OK. Og så igjen får eg beskjed om at eg treng gull for å spele online.

 

Eg prøvde ein av kodane på nytt i går, og då var koden allereie brukt. Men, eg har berre silver. Nokon som har vært borti liknande?

 

Eg er offisielt irritert.

Lenke til kommentar

 

http://www.gamespot.com/articles/xbox-one-free-play-day-promo-leaked/1100-6421846/

ser ut til vi kan teste visse spill før kjøp :) kommer vell snart

 

Synd MS sier dette ikke er tilfellet, og ble lagt ut ved en feil :p

 

 

De kan selvsagt ikke gå ut nå og bekrefte at noe som foreløpig er på eksperimentstadiet hos dem vil komme eller når og på hvilken måte. Merk dog at de ikke avviser at dette er noe de har planer om å lansere senere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Ikke så gærent. Spillfolka mine skulle absolutt ha med Kinect, så de gikk for utgaven med FIFA, Foemrza og Kinect.

Ellers hadde de nok vurdert den pakka med Destiny og CoD.

Lenke til kommentar

 

Kommer ikke til å slå til på den bundelen selv, kommer jo nytt CoD og Destiny er jo regelrett en kopi av Halo. Blir nok Forza/Fifa bundel på meg også.

Det kommer nytt Forza og Fifa også, faktisk før det kommer nytt CoD.

 

Fifa er forresten søppel på samme nivå som CoD.

 

http://www.xbox.com/nb-NO/xbox-one/Bundles/xbox-one#fbid=dHXPqL220UT

 

Så Fifa 16 kommer før Advanced Warfighter? Edit; Warefare whatever

Endret av 640509-040147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...