Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, så lenge man er avhengig av tuneren for å strømme tv-bildet til Smartglass. Så får vi se om det endrer seg.

 

Tror dessverre ikke det er noe som kommer til Smartglass for noe annet enn evt. ukrypterte kanaler (dvs. NRK) og kun med xbox tuner-en. Er vel også noe paragrafer om kopibeskyttet innhold og rettighetsspørsmål.

 

Noen som forresten har fått noe inntrykk av når OneGuide vil bli støttet i Norge? Ved lansering? Er i dag ikke tilgjengelig i location preview.

Endret av tvk85
Lenke til kommentar

 

Noen som forresten har fått noe inntrykk av når OneGuide vil bli støttet i Norge? Ved lansering? Er i dag ikke tilgjengelig i location preview.

 

Som skrevet tidligere har jeg i alle fall forsøkt å spørre Xbox NO om dette, uten å få annet svar enn at de vil si mer om lokalt innhold "meget snart".

Lenke til kommentar

 

Forresten noen som akter å spille noe DiabloIII på Xbox One?

 

Lurer på om jeg ikke skal gå til anskaffelse av det. Har spilt det en del på PC, men alle jeg kjenner har sluttet. Kanskje litt enklere å treffe folk på konsoll?

 

Har ikke testet på konsoll ennå. Spilte bare nesten gjennom campaign på PC, men vurderer å plukke det opp igjen nå.

Lenke til kommentar

 

 

Forresten noen som akter å spille noe DiabloIII på Xbox One?

 

Lurer på om jeg ikke skal gå til anskaffelse av det. Har spilt det en del på PC, men alle jeg kjenner har sluttet. Kanskje litt enklere å treffe folk på konsoll?

 

Har ikke testet på konsoll ennå. Spilte bare nesten gjennom campaign på PC, men vurderer å plukke det opp igjen nå.

 

Jeg har et par toppede karakterer fra 360 og gleder meg til å ta det opp igjen på XBoxOne med Ultimate evil edition.

Denne expansionen skal vissnok være helt fantastisk, spesielt om man likte den originale Diablo3 versjonen, vel og merke Loot2.0 versjonen hvor en del bugs og frustrasjonsmomenter forsvant.

 

Joiner gjerne opp med andre Diskusjonere utover høsten og vinteren :)

 

Jeg er nødt til å handle dette spillet digitalt fordi jeg fikk en Box med defekt disk drev..

Reklamasjon på denne blir ikke før Zelda kommer til Nintendo, da skal jeg kjøpe dette og ta en Xbox pause.

 

Noen som vet når Ultimate Evil edition kommer ut for salg/nedlasting digitalt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

ja, alle spillene kommer på lanseringsdagen digitalt kl 00:01

 

Fy så fantastisk...jeg har ikke ord! :)

 

takk takk!

 

 

jeg bruker US region, men pga tidsforskjeller kommer det senere, husker det var et spill jeg ikke kunne vente på så jeg bytta til UK for å få det før, men kosta mer :p

Lenke til kommentar

 

 

ja, alle spillene kommer på lanseringsdagen digitalt kl 00:01

Fy så fantastisk...jeg har ikke ord! :)

 

takk takk!

jeg bruker US region, men pga tidsforskjeller kommer det senere, husker det var et spill jeg ikke kunne vente på så jeg bytta til UK for å få det før, men kosta mer :p

Hehe...ser den(:

 

Bruker US jeg, kjøpte og innstallerer nå(:

 

Var det slik at man kunne starte å spille etter en viss % nedlastet?

 

Hva er favoritten av game-modusene? Vanlig Story mode jeg gleder meg til først og fremst, med ny karakterer og et nytt akt.

Det er kanskje det mest logiske å begynne med, bygge opp en ksrakter før man tester de ny modusene?

 

Gleder meg nå asså!

 

Edit: 12% og jeg fikk lov til å starte(:

men det ble dårlig med spelling likevel...Ikke ville den overføre save filen min fra 360, og heller ikke koble opp mot Blizzard kontoen min for import av karakterene der fra tidenes morgen da spillet ble sluppet på PC... :hm: ...vi får prøve igjen imorgen :)

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Nå er det snart på tide å skaffe seg XO, men jeg har et spørsmål,

 

Finnes det en google music-app til XO som gjør at man kan ha denne i bakgrunnen mens man spiller? Søkte litt på nett for å finne ut, men postene var litt utdaterte, så tenkte bare å høre om det har blitt noen forandring vedrørende dette.

 

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

nope, bare xbox music, jeg bruker rdio.com via browser, men ingen av de kan spilles av i bakgrunnen, må være snapped.

 

venter på spotify og at de kan spilles av unsnapped

 

 

 

 

til de som har prøvd Norsk region, hva er oversettingen av snap?

Lenke til kommentar

Har prøvd å importere Diablo3 fra 360 til One uten hell.

Dvs. jeg har innstallert spillet på One og forsøkt å hente savegamet - jeg har ikke skrudd på den gamle 360`n (som jeg ikke lenger har noen strøm adapter til) og gjort noe her.

 

Måtte jeg ha savet Diablo3 til Cloud på 360 for at dette skulle ha fungert?

Jeg mener å huske at jeg savet det til boxen, ikke cloud.

 

Jeg håpet at savegamet ble linket opp til gamer profilen min jeg da...kanskje litt dumt..

 

Det er ingen krise om jeg må begynne spillet på nytt, men det hadde vært deilig å fått tilbake de gamle Legendaryene mine.. :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...