Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det var feilpriset på Microsoft.no for en god stund siden. Et år siden nå snart, tenker jeg. Bestilte tre stykk selv.

 

 

Står garantert med små skrift en eller annen plass på siden at de garderer seg mot feil i annonsene? Har du fått noen bekreftelse på at du får de da?

 

Det har du heilt rett i. Men, i praten eg hadde med dei som jobba der så blei eg fortalt at; "dei som blei griske og bestilte 10 stk fekk ordren sin kansellert".

 

Eg spurde om eg havna under den kategorien - og fekk då beskjed om at denne ordren ville gå igjennom, og at eg fekk kontrollarane til prisen eg bestilte dei for. 49 kr stk, eller kva det no var :-)

 

Elles; så er ReddX komen ut. Ser ut som ein skikkelig flott reddit lesar!

Lenke til kommentar

Jeg gir faen mæ opp xbox sine tilbud. kjører de 33% på trials igjen , ikke lenge siden det var halv pris, Å games with gold er faen meg så latterlig at det skulle ikke vært låv. DIsse månedens spill var elendig, Kommer sikkert mye bedre spill neste måned, men da er det for sent for da har next gen starten for min del, å det åpnes med Destiny, å shadow of mordor

Lenke til kommentar

Jeg gir faen mæ opp xbox sine tilbud. kjører de 33% på trials igjen , ikke lenge siden det var halv pris, Å games with gold er faen meg så latterlig at det skulle ikke vært låv. DIsse månedens spill var elendig, Kommer sikkert mye bedre spill neste måned, men da er det for sent for da har next gen starten for min del, å det åpnes med Destiny, å shadow of mordor

 

Det er ikke akkurat så mange spill for de å velge mellom. Hvorfor er det for sent? Kan du ikke laste de ned og spille de når du ikke har noe annet? Helt meningsløst å klage på gratis spill. De er _gratis_. Forventer du å få watch dogs liksom?

 

Det er ikke særlig mye bedre på PSN for ps4 heller. Det er tidlig i levetiden til konsollene. Vær glad for at du får noe gratis.

 

Forøvrig synes jeg Max and the Curse of the Brotherhood var kult. Har ikke prøvd de to som er denne måneden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hjelper ikke å ha amerikanske priser uansett. Det er i alle fall min erfaring.

 

Man kan trikse seg til å få tilgang til amerikansk store via PC, og f.eks se prisene i dollars. Men når du betaler så vil kreditkortet (enten direkte eller via paypal o.l.) avsløre at du er norsk, og du blir da trukket for norsk pris uansett.

 

Så spill som er billiger i dollars, så vil man likevel se av bankutskrift at man er trukket for norsk pris. (Altså mye mer enn dollarkursen skulle tilsi.).

 

Oppdaget først med Trials Fusion. (riktignok på x360).

Jeg blir hvertfall alltid trekt for dollarprisen. Kjøper spill 50% på xbox.com og 50% rett i storen ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg syns den prissettingen på den norske butikken er litt merkelig. Ved noen tilfeller er det snakk om 30-40 kroner forskjeller fra den amerikanske. Ved andre tilfeller er det 100-200 kr forskjell.

 

Ikke for å starte en versus-kamp, men har PS4 noe lignende Smartglass-appen? Den appen er helt genial. Og den blir enda mer genial når man kan strømme TV-bildet til den.

Lenke til kommentar

Jeg syns den prissettingen på den norske butikken er litt merkelig. Ved noen tilfeller er det snakk om 30-40 kroner forskjeller fra den amerikanske. Ved andre tilfeller er det 100-200 kr forskjell.

 

Ikke for å starte en versus-kamp, men har PS4 noe lignende Smartglass-appen? Den appen er helt genial. Og den blir enda mer genial når man kan strømme TV-bildet til den.

PS4 har Companion App og Second Screen-greia til Vita. Siden jeg ikke har noen av konsollene vet jeg ikke så alt for mye om forskjellene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...