Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Morsomt å lese Phil Spencer sin twitter. Er så glad han har ansvaret for tiden, og for at de virker som de nå lytter til brukerne.

Masse av det som har blitt nevnt på feedback siden dems har jo kommet i oppdateringer, så det er genialt.

 

Interessant å lese om at han mener de trenger flere egne IP's, noe Sony har hatt mer av i en god stund.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Morsomt å lese Phil Spencer sin twitter. Er så glad han har ansvaret for tiden, og for at de virker som de nå lytter til brukerne.

 

Masse av det som har blitt nevnt på feedback siden dems har jo kommet i oppdateringer, så det er genialt.

 

Interessant å lese om at han mener de trenger flere egne IP's, noe Sony har hatt mer av i en god stund.

Bare tallgutten som er uenig om det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

 

hvorfor har dere spillene på hdd hele tiden? etter jeg er ferdig med et spill sletter jeg det, tror ikke jeg har brukt for mer enn 500gb hdd ihvertfall.

Fordi jeg har kjøpt de fleste digitalt og syns det er godt å slippe å bytte plate hver gang jeg skal bytte spill. Og en del spill blir jeg ikke ferdig med...sånn som bf 4, Forza, etc.

 

Anyhow, nå er disken bestilt og tilbakemelding gis når postmannen har gjort sitt.

Skjønner, bruker ikke plater jeg heller, spiller ikke de samme spillene omigjen heller så sletter de, når jeg er ferdig. Vil jeg spille igjen laster jeg ned igjen

Lenke til kommentar

 

Morsomt å lese Phil Spencer sin twitter. Er så glad han har ansvaret for tiden, og for at de virker som de nå lytter til brukerne.

 

Masse av det som har blitt nevnt på feedback siden dems har jo kommet i oppdateringer, så det er genialt.

 

Interessant å lese om at han mener de trenger flere egne IP's, noe Sony har hatt mer av i en god stund.

Bare tallgutten som er uenig om det.

 

Javel, finn quote takk. Venter i spenning. Hvis du ikke finner quote så er det du som er det løgnaktige trollet her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Javel, finn quote takk. Venter i spenning. Hvis du ikke finner quote så er det du som er det løgnaktige trollet her.

 

 

 

 

Du har jo gjentatte ganger påpekt at Microsoft har flere og bedre eksklusiver enn Sony. Spencers uttalelser setter deg i en vanskelig posisjon her, det er jo ikke til å komme rundt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Kan den tv-tuneren fungere i Norge? Vi bruker vel DBV-T (eller noe) her til lands?

På Get-boksen er det en loop out-kontakt. Aner ikke hvilken funksjon den har, men det er hvert fall en antennekontakt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Var vel en her som sa nei for litt siden. NIrD kanskje?

 

nei, det vet ikke jeg noe om, men kan ikke helt se hvorfor vi skal trenge den dingsen, det er i så fall til folk som ikke har get, CD, altibox osv, som bare bruker antenne i veggen uten dekoder.

de burde ihvertfall passe seg for NRK, så ikke Xbox one blir lisenspålagt, siden den kan ta inn NRK nå.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Jeg tok faktisk å leverte inn GET-boksen min her forleden, da hadde den lagt stuet bort under sofaen i nesten 2 år :p

 

TV er faktisk helt uinteressant for mitt eget vedkommende og dermed er den biten av One fullstendig bortkastet og uinterssant fokusområde, igjen for min egen del.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Javel, finn quote takk. Venter i spenning. Hvis du ikke finner quote så er det du som er det løgnaktige trollet her.

 

 

 

 

Du har jo gjentatte ganger påpekt at Microsoft har flere og bedre eksklusiver enn Sony. Spencers uttalelser setter deg i en vanskelig posisjon her, det er jo ikke til å komme rundt.

 

Nei, jeg har aldri sagt at Microsoft HAR FLERE eksklusiver... men at dere ikke klarer å lese kommer ikke som en overraskelse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Er jeg alene om å synes at microsoft har hatt en puslete sommer mtp spill lanseringer til sin xb1? siste spillet som kom ut i storen var sniper elite 3 som hadde release 27 juni!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er ikke akkurat noe nytt at spillanseringer er labert om sommeren... har ikke vært noe på playstation heller, sikkert labert på Nintendo og PC også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...