Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Noen som skjønner det friends systemet på xbox one.

 

I går gikk jeg gjennom den tråden her på forumet om xbox live id etc, la til alle på de 3 første sidene fra forumtråden, og sendte ca 45 pending friends requests. I dag tok jeg side 4 fra samme tråd, men når jeg legger de til blir de automatisk friend.

Står også isteden for "send friendrequest" når jeg søker på gamertagen dems, så kommer det opp add friend. Tenkte først at det var noen som hadde lagt til meg uten at jeg hadde godtatt, men så skjedde det med alle etterpå. Weird

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som skjønner det friends systemet på xbox one.

 

I går gikk jeg gjennom den tråden her på forumet om xbox live id etc, la til alle på de 3 første sidene fra forumtråden, og sendte ca 45 pending friends requests. I dag tok jeg side 4 fra samme tråd, men når jeg legger de til blir de automatisk friend.

Står også isteden for "send friendrequest" når jeg søker på gamertagen dems, så kommer det opp add friend. Tenkte først at det var noen som hadde lagt til meg uten at jeg hadde godtatt, men så skjedde det med alle etterpå. Weird

Ja, det suger. Om du for eksempel legger meg til, så får jeg opp at du følger meg. Jeg får altså ingen venneinvitasjon, men er heller nødt til å legge deg manuelt inn.

 

Et annet problem er at listen over følgere mikses med godkjente venner, så det er utrolig vanskelig å godkjenne folk man ikke husker.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

 

Noen som skjønner det friends systemet på xbox one.

 

I går gikk jeg gjennom den tråden her på forumet om xbox live id etc, la til alle på de 3 første sidene fra forumtråden, og sendte ca 45 pending friends requests. I dag tok jeg side 4 fra samme tråd, men når jeg legger de til blir de automatisk friend.

Står også isteden for "send friendrequest" når jeg søker på gamertagen dems, så kommer det opp add friend. Tenkte først at det var noen som hadde lagt til meg uten at jeg hadde godtatt, men så skjedde det med alle etterpå. Weird

Ja, det suger. Om du for eksempel legger meg til, så får jeg opp at du følger meg. Jeg får altså ingen venneinvitasjon, men er heller nødt til å legge deg manuelt inn.

 

Et annet problem er at listen over følgere mikses med godkjente venner, så det er utrolig vanskelig å godkjenne folk man ikke husker.

 

Hm, det virker jo helt bak mål, håper de fikser det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

 

Noen som skjønner det friends systemet på xbox one.

 

I går gikk jeg gjennom den tråden her på forumet om xbox live id etc, la til alle på de 3 første sidene fra forumtråden, og sendte ca 45 pending friends requests. I dag tok jeg side 4 fra samme tråd, men når jeg legger de til blir de automatisk friend.

Står også isteden for "send friendrequest" når jeg søker på gamertagen dems, så kommer det opp add friend. Tenkte først at det var noen som hadde lagt til meg uten at jeg hadde godtatt, men så skjedde det med alle etterpå. Weird

Ja, det suger. Om du for eksempel legger meg til, så får jeg opp at du følger meg. Jeg får altså ingen venneinvitasjon, men er heller nødt til å legge deg manuelt inn.

 

Et annet problem er at listen over følgere mikses med godkjente venner, så det er utrolig vanskelig å godkjenne folk man ikke husker.

 

Hm, det virker jo helt bak mål, håper de fikser det.

 

 

det suger kanskje hvis man ikke skjønner det, mulig jeg har en nyere verjon enn dere, men jeg får ett lite tall over mld "boksen" på home at det er ny aktivitet. (man kan også få friend requests på smartglass) så trykker jeg på den så ser jeg at den pesonen følger meg, jeg kan da velge om jeg vil la han være der eller legge han til venner eller fav.

 

man kan også velge hvilke man vil se, friends/favs/followers/recent players så de ikke blandes.

 

kommer en helt ny redesignet friends seksjon om ikke så lenge.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

 

Noen som har erfaring med denne eksterne disken ? http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Xbox-One/Xbox-One-Ekstern-Harddisk-1TB-7200RPM-Optimal-Ekstern-Disk-Til-Xbox-One-123325-p0000052051

 

Eller har en annen de kan anbefale ?

 

Ut i fra det jeg er lest er det pr i dag det beste valget for Xbox One

 

Blir nok et kjøp. Begynner å bli pinlig lite plass igjen på nåværende disk.

Lenke til kommentar

 

 

Noen som har erfaring med denne eksterne disken ? http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Xbox-One/Xbox-One-Ekstern-Harddisk-1TB-7200RPM-Optimal-Ekstern-Disk-Til-Xbox-One-123325-p0000052051

 

Eller har en annen de kan anbefale ?

 

Ut i fra det jeg er lest er det pr i dag det beste valget for Xbox One

 

Blir nok et kjøp. Begynner å bli pinlig lite plass igjen på nåværende disk.

 

Begynner å nærme meg jeg også så blir nok en HD før jul

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hvorfor har dere spillene på hdd hele tiden? etter jeg er ferdig med et spill sletter jeg det, tror ikke jeg har brukt for mer enn 500gb hdd ihvertfall.

Lenke til kommentar

hvorfor har dere spillene på hdd hele tiden? etter jeg er ferdig med et spill sletter jeg det, tror ikke jeg har brukt for mer enn 500gb hdd ihvertfall.

Fordi jeg har kjøpt de fleste digitalt og syns det er godt å slippe å bytte plate hver gang jeg skal bytte spill. Og en del spill blir jeg ikke ferdig med...sånn som bf 4, Forza, etc.

 

Anyhow, nå er disken bestilt og tilbakemelding gis når postmannen har gjort sitt.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...