Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

 

de må ihvertfall step up, de har vært veldig i skyggen av MS det siste året...

? Godt mulig du synes det, men med en ps4 som selger som hakka møkk og en xbox one som nesten er stoppet opp så er det vanskelig å se at observasjonen din har noe hold i virkeligheten.

 

hva har det med at sony gjør noe? og jeg kan ikke forstå hvorfor PS4 selger så mye mer enn xbone, ps4 er en underlegen konsoll bortsett fra hardware, og prisen har sikkert noe å si for de fleste.

uansett ikke en diskusjon for denne tråden, heller ikke med deg.

Lenke til kommentar

 

Hvis Microsoft Studios er utgiver kommer det ikke så tidlig til andre konsoller. Høsten 2016 er mer trolig da.

 

Dem er ikke det.

Digget denne :p

Warning: surkete xbotter bør ikke lese videre.

CEO Kaz Hirai (@KazHiraiCEO) tweeted at 3:35pm - 12 Aug 14:

Rise of the Tomb Raider is now exclusive to Xbox One. Square Enix clearly wants the game to be uncharted: as in, not entering the charts.

Du vet vel at den Twitter kontoen er falsk??

 

Men siden du er ei Sony-drone så tar du vel alt som god fisk!

Lenke til kommentar

Urgelol er nok fullt klar over at det er en køddekonto (det er ikke akkurat som kontoen prøver å overbevise at den er legit).

 

Ja, det er lov å håpe...

 

men da jeg leste dette innlegget begynte jeg å tvile;

Sony må dog passe seg for å ikke bli oppfattet cocky. Det var de nok under første årene til ps3. Denne twitter meldingen er uskyldig nok i seg selv. Men det kan bli for mye.

Lenke til kommentar

 

Urgelol er nok fullt klar over at det er en køddekonto (det er ikke akkurat som kontoen prøver å overbevise at den er legit).

Ja, det er lov å håpe...

 

men da jeg leste dette innlegget begynte jeg å tvile;

Sony må dog passe seg for å ikke bli oppfattet cocky. Det var de nok under første årene til ps3. Denne twitter meldingen er uskyldig nok i seg selv. Men det kan bli for mye.

 

Nei ante faktisk ikke at kontoen var falsk, for jeg har aldri vært inne å sett på den kontoen. Ikke før nå når jeg så link og sitat av den på neogaf.com. Sony og spesielt Yusp har jo kommet med mye morsomheter innimellom, så tenkte ikke et sekund på at den ikke var ekte. Dog tenkte at for mye slikt så er det ikke lengre morro men mer cocky.

 

Og yoma, slutt med navnekallinga. Om det er noe jeg er så er det pc drone, det er der 85% av spillingen min skjer. Og med oculus rift 2 incoming denne uken så vil ikke det stoppe med det første.

Men litt skaptroll er jeg i blant, da jeg finner mye underholdning i å poke xbox one fans.

Lenke til kommentar

Nice, liker hvordan Xbox har gått over til Trueachievements å spørt om en Xbox One-app. Dette kommer i september hvis alt går bra.

 

 

http://www.trueachievements.com/n17800/trueachievements-app-coming-soon-to-xbox-one.htm

 

Dette er det beste community`et for alle som er ute etter achievements, og jeg har vært der siden rundt 2009.

 

Møtt på så mange morsomme og gode mennesker igjennom min tid der, både nordmenn, svensker, dansker, amerikanere til briter og franskmenn. 2 av nordmennene jeg har møtt der endte også opp med å bli venner på privaten etter at vi fant ut at vi bodde nært nok hverandre.

 

Virkelig kult å se at Xbox gjør dette med en nettside som har hjulpet så mange dedikerte gamere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Og yoma, slutt med navnekallinga.

Navnekallinga var ikke vondt ment, men mer som et svar, eller poke, på innlegget ditt der du kaller en hel fanskare for "xbotter". Om du vil du være med på leken, får du tåle steken ;)

 

hehe. Nå skrev jeg at surkete xbotter ikke skulle lese videre. Sa ingenting om hvem og hvor mange disse surketene xbottene var ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Og yoma, slutt med navnekallinga.

 

Navnekallinga var ikke vondt ment, men mer som et svar, eller poke, på innlegget ditt der du kaller en hel fanskare for "xbotter". Om du vil du være med på leken, får du tåle steken ;)

hehe. Nå skrev jeg at surkete xbotter ikke skulle lese videre. Sa ingenting om hvem og hvor mange disse surketene xbottene var ;)

Slike "surkete xbotter" som meg selv klarer sjelden å moderere oss, på tross av advarslene :D Men faktisk har jeg verken XOne/PS4, bare PS3+X360+PC.. men regner med at begge de nye konsollene er i hus når de faktisk har spill som frister meg.

 

BTW, litt misunnelig på deg og den ventede DK2!;)

Lenke til kommentar

nice, men hva mener du med gått over til, skal de fjerne alt de har nå med achievemts og bruke den appen istede?

Nei, det er en tillleggs-ting. Så du kan sjekke opp guider på achievements, sette opp å bli med i sessions for å få utvalgte achievements og ekstra statestikk.

 

Achievements blir det samme som før.

Lenke til kommentar

Hm virker som diablo flyter bedre på xbox one enn ps4. Dog ble det testet når ps4 hadde 1080p og xbox one 900p. Men xbox one skal få 1080p på day 1 patch. Skulle gjerne ha beholdt 900p hvis det flyter mye bedre.

 

Forøvrig så kjøpte jeg meg xbox one i dag. Klarte ikke vente lenger. Får ikke tid til å sette den opp i dag. Og så må jeg lage meg ny gamertag da jeg ikke husker gamle loginen fra 360'en. Så kommer til å adde en del folk her inne :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hm virker som diablo flyter bedre på xbox one enn ps4. Dog ble det testet når ps4 hadde 1080p og xbox one 900p. Men xbox one skal få 1080p på day 1 patch. Skulle gjerne ha beholdt 900p hvis det flyter mye bedre.

 

Forøvrig så kjøpte jeg meg xbox one i dag. Klarte ikke vente lenger. Får ikke tid til å sette den opp i dag. Og så må jeg lage meg ny gamertag da jeg ikke husker gamle loginen fra 360'en. Så kommer til å adde en del folk her inne :)

begge current gen kjører 1080p 60fps :wee:

 

og grattis med x1 :)

Lenke til kommentar

pipa hadde nok vært litt anderledes hvis spillet var PS4 eklusivt, PS gutta har en tildens til å skrike ganske høyt.

 

så det er sagt så skjønner jeg hvorfor eklusive spill eksisterer, men jeg kunne ønske jeg kunne spille alle spill på en konsoll, det hadde vært noe.

 

Hva mener du egentlig med det? At når Sony betaler utvikleren for å ikke gi ut spillet på andre plattformer, så skriker "PS gutta"? Vis gjerne til et eksempel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...