Benbjo Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Kjedelig konferanse. Ingen must have titler. Kaaaanskje Quantum Break Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Den der blokken med tekst fra Gallagher, er det en slags oppblåst eufemisme for "Microsoft gir oss masse penger"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 synes den var bra jeg, mye spill... pre-ordering, og pre-download samt de andre nye OS featurene. spennende å se hva Sony har i kveld. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Vet ikke hva jeg synes om praksisen rundt å betale andre for å ikke lansere spillene sine på andre plattformer. Tomb Raider ble mer eller mindre skapt på PC og Playstation, og nå får ingen det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 det er noe alle gjør for å skape interesse for platformen sin. det kommer nok til PC også... Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Vet ikke hva jeg synes om praksisen rundt å betale andre for å ikke lansere spillene sine på andre plattformer. Jeg vet hva jeg synes om det. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Skrivefeil? eller har microsoft kjøpt rettighetene fra square enix? Står oppført som utgiver på Xbox.com “Rise of the Tomb Raider” (Crystal Dynamics, Microsoft Studios). http://news.xbox.com/2014/08/gamescom-xbox-one-gamescom-press-release Endret 12. august 2014 av Booz Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 (endret) https://mobile.twitter.com/geoffkeighley/status/499200247416242176 Endret 12. august 2014 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Det kommer nok på pc og ps4 også, bare ikke holiday 2015. Tipper mars 2016. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Hvis Microsoft Studios er utgiver kommer det ikke så tidlig til andre konsoller. Høsten 2016 er mer trolig da. 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Hvis Microsoft Studios er utgiver kommer det ikke så tidlig til andre konsoller. Høsten 2016 er mer trolig da. Dem er ikke det. Digget denne Warning: surkete xbotter bør ikke lese videre. CEO Kaz Hirai (@KazHiraiCEO) tweeted at 3:35pm - 12 Aug 14: Rise of the Tomb Raider is now exclusive to Xbox One. Square Enix clearly wants the game to be uncharted: as in, not entering the charts. Endret 12. august 2014 av UrgeLoL 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Ah, så ikke tweeten. Da er det kanskje mulig. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 (endret) EDIT: Kunne nesten skrudd av volumet. Faen så masete. Endret 12. august 2014 av Maury 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 pipa hadde nok vært litt anderledes hvis spillet var PS4 eklusivt, PS gutta har en tildens til å skrike ganske høyt. så det er sagt så skjønner jeg hvorfor eklusive spill eksisterer, men jeg kunne ønske jeg kunne spille alle spill på en konsoll, det hadde vært noe. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 pipa hadde nok vært litt anderledes hvis spillet var PS4 eklusivt, PS gutta har en tildens til å skrike ganske høyt. så det er sagt så skjønner jeg hvorfor eklusive spill eksisterer, men jeg kunne ønske jeg kunne spille alle spill på en konsoll, det hadde vært noe. En ting er spill som ms eller sony betaler forutvikling, eller spill hvor de eier studioet. En annen ting er når man betaler for at en annen plattform ikke skal få spillet.. Slik som i dette tilfellet. Men det er dyrkjøpt eksklusiv tid de har kjøpt seg, og det vil nok ikke betale seg i særlig flere antall xbox one solgt.. Men det er det de desperat forsøker å få til. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Digget denne Warning: surkete xbotter bør ikke lese videre. CEO Kaz Hirai (@KazHiraiCEO) tweeted at 3:35pm - 12 Aug 14: Rise of the Tomb Raider is now exclusive to Xbox One. Square Enix clearly wants the game to be uncharted: as in, not entering the charts. Haha, nå likte du kontoen mer enn hva du gjorde når den snakket om eksklusivene til PS4 ved E3 ihvertfall 2 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 pipa hadde nok vært litt anderledes hvis spillet var PS4 eklusivt, PS gutta har en tildens til å skrike ganske høyt. så det er sagt så skjønner jeg hvorfor eklusive spill eksisterer, men jeg kunne ønske jeg kunne spille alle spill på en konsoll, det hadde vært noe. Eksklusive spill er heilt greit. Det viser gjerne kva som er mulig å få til på platformen. Men at multispill skal kjøpast om til eksklusive spill er å pisse på alle som har støtta opp om spillserien. Det gjelder både Sony og MS. At fanboysa har tanker om at dette er greit så lenge det slår ut positivt for seg sjølve seie jaggu nok om di. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 pipa hadde nok vært litt anderledes hvis spillet var PS4 eklusivt, PS gutta har en tildens til å skrike ganske høyt. så det er sagt så skjønner jeg hvorfor eklusive spill eksisterer, men jeg kunne ønske jeg kunne spille alle spill på en konsoll, det hadde vært noe. Eksklusive spill er heilt greit. Det viser gjerne kva som er mulig å få til på platformen. Men at multispill skal kjøpast om til eksklusive spill er å pisse på alle som har støtta opp om spillserien. Det gjelder både Sony og MS. At fanboysa har tanker om at dette er greit så lenge det slår ut positivt for seg sjølve seie jaggu nok om di. kan ikke huske å ha sagt hva jeg syntes om den saken... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Sony må dog passe seg for å ikke bli oppfattet cocky. Det var de nok under første årene til ps3. Denne twitter meldingen er uskyldig nok i seg selv. Men det kan bli for mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 de må ihvertfall step up, de har vært veldig i skyggen av MS det siste året... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå