Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis Microsoft Studios er utgiver kommer det ikke så tidlig til andre konsoller. Høsten 2016 er mer trolig da.

Dem er ikke det.

 

Digget denne :p

Warning: surkete xbotter bør ikke lese videre.

 

CEO Kaz Hirai (@KazHiraiCEO) tweeted at 3:35pm - 12 Aug 14:

 

Rise of the Tomb Raider is now exclusive to Xbox One. Square Enix clearly wants the game to be uncharted: as in, not entering the charts.

Endret av UrgeLoL
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

pipa hadde nok vært litt anderledes hvis spillet var PS4 eklusivt, PS gutta har en tildens til å skrike ganske høyt.

 

så det er sagt så skjønner jeg hvorfor eklusive spill eksisterer, men jeg kunne ønske jeg kunne spille alle spill på en konsoll, det hadde vært noe.

Lenke til kommentar

pipa hadde nok vært litt anderledes hvis spillet var PS4 eklusivt, PS gutta har en tildens til å skrike ganske høyt.

 

så det er sagt så skjønner jeg hvorfor eklusive spill eksisterer, men jeg kunne ønske jeg kunne spille alle spill på en konsoll, det hadde vært noe.

En ting er spill som ms eller sony betaler forutvikling, eller spill hvor de eier studioet.

En annen ting er når man betaler for at en annen plattform ikke skal få spillet.. Slik som i dette tilfellet. Men det er dyrkjøpt eksklusiv tid de har kjøpt seg, og det vil nok ikke betale seg i særlig flere antall xbox one solgt.. Men det er det de desperat forsøker å få til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Digget denne :p

Warning: surkete xbotter bør ikke lese videre.

 

CEO Kaz Hirai (@KazHiraiCEO) tweeted at 3:35pm - 12 Aug 14:

 

Rise of the Tomb Raider is now exclusive to Xbox One. Square Enix clearly wants the game to be uncharted: as in, not entering the charts.

 

 

Haha, nå likte du kontoen mer enn hva du gjorde når den snakket om eksklusivene til PS4 ved E3 ihvertfall :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

pipa hadde nok vært litt anderledes hvis spillet var PS4 eklusivt, PS gutta har en tildens til å skrike ganske høyt.

 

så det er sagt så skjønner jeg hvorfor eklusive spill eksisterer, men jeg kunne ønske jeg kunne spille alle spill på en konsoll, det hadde vært noe.

 

Eksklusive spill er heilt greit. Det viser gjerne kva som er mulig å få til på platformen. Men at multispill skal kjøpast om til eksklusive spill er å pisse på alle som har støtta opp om spillserien. Det gjelder både Sony og MS. At fanboysa har tanker om at dette er greit så lenge det slår ut positivt for seg sjølve seie jaggu nok om di.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

pipa hadde nok vært litt anderledes hvis spillet var PS4 eklusivt, PS gutta har en tildens til å skrike ganske høyt.

 

så det er sagt så skjønner jeg hvorfor eklusive spill eksisterer, men jeg kunne ønske jeg kunne spille alle spill på en konsoll, det hadde vært noe.

 

Eksklusive spill er heilt greit. Det viser gjerne kva som er mulig å få til på platformen. Men at multispill skal kjøpast om til eksklusive spill er å pisse på alle som har støtta opp om spillserien. Det gjelder både Sony og MS. At fanboysa har tanker om at dette er greit så lenge det slår ut positivt for seg sjølve seie jaggu nok om di.

 

kan ikke huske å ha sagt hva jeg syntes om den saken...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...