Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

oj såpass ja.

 

Får man med fifa15 og forza 5 for 4000? :O når den kommer til norge

 

hadde lyst å spille litt xbox før studiene kaller, ser ikke ut som noen butikker fører den eu utgaven uten kinect, bare nettbutikker

 

3500,- for xbox one + fifa 15, og forza 5. 4000,- er inkl kinect

Endret av David_1214
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

oj såpass ja.

 

Får man med fifa15 og forza 5 for 4000? :O når den kommer til norge

 

hadde lyst å spille litt xbox før studiene kaller, ser ikke ut som noen butikker fører den eu utgaven uten kinect, bare nettbutikker

 

3500,- for xbox one + fifa 15, og forza 5. 4000,- er inkl kinect

 

Hvor er det du finner disse bundlene?

 

nvm klokka var mye og jeg var lat, så på xbox.no

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Ser mange hater kinect her, men husk at det er også den som styrer IR kontakt med STB og AVR om dere vil bruke det utstyret gjennom Xboxen, og la den kontrollere det.

 

F.eks uten kinect får du ikke Xboxen til å slå på / slå av utstyr når den selv går på og av.

Samt det er nokså behagelig å ikke bruke fjernkontroll lenger (jeg har en hund som liker å bite på slike).

 

Jeg bruker kinect hver dag, og hadde ikke synes det var kjekt uten. Men kan forstå de som ikke ser behovet av å starte, pause, spole f.eks i Netflix med voice.

 

Volum opp og ned fungerer også veldig greit med Kinect, om man selvfølgelig har AVR tilkoblet.

 

Sjekk ut http://123kinect.com/ , så ser dere info på Kinect spill som kommer, og om de er av interesse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser mange hater kinect her, men husk at det er også den som styrer IR kontakt med STB og AVR om dere vil bruke det utstyret gjennom Xboxen, og la den kontrollere det.

 

F.eks uten kinect får du ikke Xboxen til å slå på / slå av utstyr når den selv går på og av.

Samt det er nokså behagelig å ikke bruke fjernkontroll lenger (jeg har en hund som liker å bite på slike).

 

Jeg bruker kinect hver dag, og hadde ikke synes det var kjekt uten. Men kan forstå de som ikke ser behovet av å starte, pause, spole f.eks i Netflix med voice.

 

Volum opp og ned fungerer også veldig greit med Kinect, om man selvfølgelig har AVR tilkoblet.

 

Sjekk ut http://123kinect.com/ , så ser dere info på Kinect spill som kommer, og om de er av interesse.

Kan se at Kinect kan være greit, ihvertfall når den støtter norsk. Problemet er jo at jeg ikke ser på TV lenger, alt går igjennom NASet eller diverse streamings tjenester.

 

En helt annen greie, ser jo litt på twitch, twitch på ps4 er jo litt katastrofe fordi du bare kan se hva folk spiller på en ps4. Men hvis jeg fks vil se noe DOTA action fra xboxen så kan jeg det? Har jo twitch også på xbmc, men den bugger litt.

 

Har bestemt meg for å vente til den kommer til Norge. Lurer på om jeg skal vente til den hvite kommer :O

Lenke til kommentar

 

Ser mange hater kinect her, men husk at det er også den som styrer IR kontakt med STB og AVR om dere vil bruke det utstyret gjennom Xboxen, og la den kontrollere det.

 

F.eks uten kinect får du ikke Xboxen til å slå på / slå av utstyr når den selv går på og av.

Samt det er nokså behagelig å ikke bruke fjernkontroll lenger (jeg har en hund som liker å bite på slike).

 

Jeg bruker kinect hver dag, og hadde ikke synes det var kjekt uten. Men kan forstå de som ikke ser behovet av å starte, pause, spole f.eks i Netflix med voice.

 

Volum opp og ned fungerer også veldig greit med Kinect, om man selvfølgelig har AVR tilkoblet.

 

Sjekk ut http://123kinect.com/ , så ser dere info på Kinect spill som kommer, og om de er av interesse.

Kan se at Kinect kan være greit, ihvertfall når den støtter norsk. Problemet er jo at jeg ikke ser på TV lenger, alt går igjennom NASet eller diverse streamings tjenester.

 

En helt annen greie, ser jo litt på twitch, twitch på ps4 er jo litt katastrofe fordi du bare kan se hva folk spiller på en ps4. Men hvis jeg fks vil se noe DOTA action fra xboxen så kan jeg det? Har jo twitch også på xbmc, men den bugger litt.

 

Har bestemt meg for å vente til den kommer til Norge. Lurer på om jeg skal vente til den hvite kommer :O

 

 

Twitch på Xbox = Twitch på PC mer eller mindre.

 

Du kan se Dota2 eller alt annet de legger ut. Jeg har faktisk sett en del Diabo 3 streamer der, ikke spør hvorfor :p

 

Er også en søk knapp, som gir deg det du leter etter + top streamer seksjoner ++

 

Jeg så f.eks CCP FanFest 2014 på Xboxen via Twitch. Så fungerte som en drøm det.

 

Er egen Xbox seksjon i Twitch på Xboxen om du vil se det som streames av andre via Xbox.

 

Jeg tester Norsk utgave av Xbox nå, og voice er faktisk disablet. Men jeg bruker voicestudio til å hjelpe MS til å klargjøre for stemme + dialekt. Er nokså morsomt, for de har noen rare skriveleifer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk :)

 

Arh, gidder jeg å vente helt til september da. Liker jo å ha spilla i fysisk form, og den pakken som kommer er det jo spill koder som ligger oppi.

 

The choices :(

 

Mine hoarding tedenser har endelig gitt seg i de senere år, så jeg har gått for bare digitale spill denne generasjonen. Er herlig uten spillesker over alt :)

 

Men ja, valgets kval...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

regner med at det kommer GET, CD, altibox osv apper etterhvert, slik at man kan leie og se på Tv gjennom xboxen uten dekoder. samt norge spesifikke apper som HBO nordic.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Og TV2 Sumo, håper jeg.

 

Skulle ønske man kunne ha norsk språk og UsA som lokasjon. Jeg foretrekker norsk språk, men jeg foretrekker også amerikanske priser. ?

Lenke til kommentar

Og TV2 Sumo, håper jeg.

 

Skulle ønske man kunne ha norsk språk og UsA som lokasjon. Jeg foretrekker norsk språk, men jeg foretrekker også amerikanske priser.

 

Dette har jeg gitt tilbakemelding om på Preview forumet til MS. At tier 2 land må få velge USA language selv om vi har eget språk. Dermed blir location NO/US. Men de har ikke svart på det, så får nesten se hva de velger å gjøre.

 

En må reboote xboxen for hver gang man endrer locale, så i værste fall er det en slik operasjon som må til vist man vil endre mellom de.

Lenke til kommentar

Kjære tid...føler meg som en komplett idiot her da jeg rett og slett ikke klarer å starte opp en spilldisk for første gang....men jeg frykter at jeg har fått en defekt xbox..

 

Tenkte jeg skulle lade opp til helga ved å innstallere Forza5, men spillet nektet å starte opp..trodde jeg måtte starte det opp manuelt men fant ingen startup knapp...og det står "insert disk" i hovedmenyen.

 

Jeg kjørte så cden ut og prøvde å sette den inn igjen, men den nekter å ta den imot og lager istedet noen forferdelige knakelyder når cden er halvveis inne...

 

Noen som har opplevd det samme eller som har et tips?..

 

Defekt Xbox?

 

Har gleda meg til forza i et par måneder nå og kan endelig spille til helga...men nå frykter jeg at jeg må kjøpe det på nytt, digitalt, og laste ned de 40 GIGsa i løpet av uka...?

Lenke til kommentar

Kjære tid...føler meg som en komplett idiot her da jeg rett og slett ikke klarer å starte opp en spilldisk for første gang....men jeg frykter at jeg har fått en defekt xbox..

 

Tenkte jeg skulle lade opp til helga ved å innstallere Forza5, men spillet nektet å starte opp..trodde jeg måtte starte det opp manuelt men fant ingen startup knapp...og det står "insert disk" i hovedmenyen.

 

Jeg kjørte så cden ut og prøvde å sette den inn igjen, men den nekter å ta den imot og lager istedet noen forferdelige knakelyder når cden er halvveis inne...

 

Noen som har opplevd det samme eller som har et tips?..

 

Defekt Xbox?

 

Har gleda meg til forza i et par måneder nå og kan endelig spille til helga...men nå frykter jeg at jeg må kjøpe det på nytt, digitalt, og laste ned de 40 GIGsa i løpet av uka...?

 

Snu maskinen opp ned og dunk forsiktig noen ganger på undersiden av drevet. Er en mekanisme som ikke er skikkelig på plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...