Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dead Rising 3 var ikke mye å rope å skrike over nei. Forferdlig rushet spill og gameplayet var langt kjipere og tafatt enn jeg først hadde trodd desverre. ganske syn de ikke fikk finpusset det ganske mye mer i grunn.

 

Ditto!

 

Mitt største problem var faktisk at til tider var det for mange zombier + dårlig kontroll til at jeg klarte å få dreisen på det. Men kan være jeg er totalt håpløs i kontroll veien og at jeg ikke helt fikk det til.

 

Men skal ærlig innrømme jeg hadde det sykt morsomt med å lage sinnsyke våpen. Og jeg hadde aldri spilt DR spill før nummer 3 i serien, så kan være jeg hadde gått glipp av en del story i utgangspunktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er fraktpolicyen til Microsoft Store for forhåndsbestillinger? Sender de bestillinger på lanseringsdatoen, eller sender de den sånn at vi får bestillingen i tide til lansering?

 

Jeg vet at Platekompaniet har den policyen at de sender forhåndsbestilte varer så de kommer i posten dagen før lansering. De gjør i hvert fall det med de varene jeg har forhåndsbestilt ifra de.

 

Noen som har vært borti dette som kanskje kan svare på dette?

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe meg xbox one i morra. Er jo ikke lenge til den blir lansert i Norge. Menne ser jo at prisen er 3995 med kinect EU utgave og 3500 uten kinect norsk utgave (når den kommer). Kinecten er vel grei å ha med til 500 kr.

 

Noe andre ting jeg bør tenle på. Garanti er vel den samme når jeg kjøper EU utgaven gjennom Elkjøp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...