Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. august 2014 Rapporter Del Skrevet 8. august 2014 Flott vi aldri blir ferdig med det her, hva ellers skulle man ha pratet om Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Dead Rising 3 var ikke mye å rope å skrike over nei. Forferdlig rushet spill og gameplayet var langt kjipere og tafatt enn jeg først hadde trodd desverre. Ganske synd de ikke fikk finpusset det ganske mye mer i grunn. Endret 9. august 2014 av Mala Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 Dead Rising 3 var ikke mye å rope å skrike over nei. Forferdlig rushet spill og gameplayet var langt kjipere og tafatt enn jeg først hadde trodd desverre. ganske syn de ikke fikk finpusset det ganske mye mer i grunn. Ditto! Mitt største problem var faktisk at til tider var det for mange zombier + dårlig kontroll til at jeg klarte å få dreisen på det. Men kan være jeg er totalt håpløs i kontroll veien og at jeg ikke helt fikk det til. Men skal ærlig innrømme jeg hadde det sykt morsomt med å lage sinnsyke våpen. Og jeg hadde aldri spilt DR spill før nummer 3 i serien, så kan være jeg hadde gått glipp av en del story i utgangspunktet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 1 mnd igjen til man kan pakke sammen sosiallivet... Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 Hvordan er fraktpolicyen til Microsoft Store for forhåndsbestillinger? Sender de bestillinger på lanseringsdatoen, eller sender de den sånn at vi får bestillingen i tide til lansering? Jeg vet at Platekompaniet har den policyen at de sender forhåndsbestilte varer så de kommer i posten dagen før lansering. De gjør i hvert fall det med de varene jeg har forhåndsbestilt ifra de. Noen som har vært borti dette som kanskje kan svare på dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 De skal sende så du har den på lanseringsdatoen. Hvert fall min erfaring. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 Ok, der er flott. Da vet jeg sånn omtrent når jeg må ha nok penger til betalingen av forhåndsbestillingen. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 Ok, der er flott. Da vet jeg sånn omtrent når jeg må ha nok penger til betalingen av forhåndsbestillingen. Trekkes en uke før Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 9. august 2014 Rapporter Del Skrevet 9. august 2014 Ok, der er flott. Da vet jeg sånn omtrent når jeg må ha nok penger til betalingen av forhåndsbestillingen. Trekkes en uke før Fint det er mulig å få et klart svar ifra dere, har så langt ikke fått noe svar på dette ifra Microsoft. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Når starte xbox gamescom i Norsk tid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2014/08/08/here_1920_s-your-gamescom-2014-live-streaming-schedule.aspx her er de forskjellige tidene Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Vurderer å kjøpe meg xbox one i morra. Er jo ikke lenge til den blir lansert i Norge. Menne ser jo at prisen er 3995 med kinect EU utgave og 3500 uten kinect norsk utgave (når den kommer). Kinecten er vel grei å ha med til 500 kr. Noe andre ting jeg bør tenle på. Garanti er vel den samme når jeg kjøper EU utgaven gjennom Elkjøp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Du får med Forza 5 og FIFA 15 hvis du kjøper den norske utgaven. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Jeg ville droppet Kinecten og heller brukt de 500 på en ekstra kontroller eller et spill. Men det er meg da. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Jeg kunne nesten betalt 500 kr ekstra bare for å slippe kinecten. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Da er du ikke særlig smart i alle fall. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 "nesten" Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 Da er du ikke særlig smart i alle fall. Kunne nesten gjort det samme selv. Det er bare til irritasjon å ha den saken tilkoblet, med mindre man spiller noe Kinect eksklusivt da, som heller aldri er bra. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. august 2014 Rapporter Del Skrevet 10. august 2014 (endret) oj såpass ja. Får man med fifa15 og forza 5 for 4000? :O når den kommer til norge hadde lyst å spille litt xbox før studiene kaller, ser ikke ut som noen butikker fører den eu utgaven uten kinect, bare nettbutikker Endret 10. august 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå