Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+32asd4f

Er ikke vits å kjøpe den (med det første)

 

The accessory will be available from late October in the UK, France, Italy, Germany, and Spain. There's no word yet on when this may come to other territories, but we'll be keeping an eye on this, so stay tuned to IGN.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, mitt Xbox Live abb fungerer ikke lengre.

 

MS Support sier det er ferdig jeg er i Norge, og Norge er ikke støttet.

 

Noen andre som har opplevd det samme? Har fungert fint siden release, helt til nå.

 

Edit: Viste seg at det var grunnet at jeg hadde konto fra US, mens IP i Norge. Han kansellerte det jeg hadde kjøpt og ga meg en kode på 1 måned.

 

Vurderer å endre kontoområde fra US til Norge, men er litt redd for hva som vil skje med alt det digitale jeg har kjøpt? I hovedsak spillene da jeg har samtlige spill digitalt.

Endret av sinsol
Lenke til kommentar

Haha, mitt Xbox Live abb fungerer ikke lengre.

 

MS Support sier det er ferdig jeg er i Norge, og Norge er ikke støttet.

 

Noen andre som har opplevd det samme? Har fungert fint siden release, helt til nå.

 

Edit: Viste seg at det var grunnet at jeg hadde konto fra US, mens IP i Norge. Han kansellerte det jeg hadde kjøpt og ga meg en kode på 1 måned.

 

Vurderer å endre kontoområde fra US til Norge, men er litt redd for hva som vil skje med alt det digitale jeg har kjøpt? I hovedsak spillene da jeg har samtlige spill digitalt.

 

Lite vits i å ha us account...?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jeg har Xbox.com konto på Norge, men alt på konsollen på US region, ikke noe problem der, det eneste som ikke fungerer på US region er Xbox Video og Music, men blir satt til norge, har en misstanke om at de har noe med xbox.com å gjøre. Xbox Live gold blir også trekt med norsk pris hos meg.

Lenke til kommentar

Ser ut som Diablo får 1080p på Xbox One allikevel.

 

http://www.totalxbox.com/80124/diablo-3-xbox-one-is-1080p-60-frames-a-second-after-all/

Men men men, jeg trodde at gameplay er viktigere en 1080p. :p

Det er jo det som har blitt sagt av mange her siden lanseringen av X1.

 

Samt det har blitt nevnt at man ikke ser forskjell mellom 900p og 1080p.

Noe som er helt absurd å si.

Lenke til kommentar

 

Ser ut som Diablo får 1080p på Xbox One allikevel.

 

http://www.totalxbox.com/80124/diablo-3-xbox-one-is-1080p-60-frames-a-second-after-all/

Men men men, jeg trodde at gameplay er viktigere en 1080p. :p

Det er jo det som har blitt sagt av mange her siden lanseringen av X1.

 

Samt det har blitt nevnt at man ikke ser forskjell mellom 900p og 1080p.

Noe som er helt absurd å si.

 

Venligst forklar hvorfor,det,er så absurd? På min Samsung 55 3d 4k tv, er fortsatt Ryse det beste å se på enn av f.eks Iss. Det er jo 900p, bånn gass og mye samme knappene å trykke på... som er mer bais enn oppløsningen.

 

I følge deg så,er det jo ikke vits å kjøpe spill sub 1080p, for da er det drit??

 

Annet spm; ser du tv i 720p, 1080i eller 576i?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er vel ikke Diablo 3 spillet som presser hardwaren i disse konsollene. Så hvor mye overhead PS4 faktisk sitter igjen med er uvist. Men er jo bra at XBO får spillet servert i 1080p. Jo høyere oppløsning jo bedre!

 

Men ville Blizzard pushe mer effekter så burde potensialet være tilstede på PS4 kontra XBO.

 

Ikke lenge igjen nå. Kjenner jeg gleder meg til å slakte ned tusenvis av demoner. Har ventet med å spille tilleggspakken da jeg har ventet på konsoll utgaven. Så det her blir ekstra stas for min del :)

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror kanskje Diablo 3 er mer krevende enn folk vil ha det til. Er ekstreme mengder med AI på skjerm hele veien, fysikk og partikler. Så ikke undervurder, selv om det virker simpelt.

 

Men selv om PS4 har mye bedre hardware, gjør de fortsatt mye av det samme. Men er ikke slik at alle spill blir automatisk 50% bedre på PS4 mot Xbox One av den grunn.

 

Og vær snill å ikke slå tilbake med komspirasjonsteorier om at utviklere holder PS4 tilbake, som f.eks på Destiny.

 

Er to kjempe konsoller og vi bør heller være fornøyd med det vi har enn å klage på motpartene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Ser ut som Diablo får 1080p på Xbox One allikevel.

 

http://www.totalxbox.com/80124/diablo-3-xbox-one-is-1080p-60-frames-a-second-after-all/

Men men men, jeg trodde at gameplay er viktigere en 1080p. :p

Det er jo det som har blitt sagt av mange her siden lanseringen av X1.

 

Samt det har blitt nevnt at man ikke ser forskjell mellom 900p og 1080p.

Noe som er helt absurd å si.

Venligst forklar hvorfor,det,er så absurd? På min Samsung 55 3d 4k tv, er fortsatt Ryse det beste å se på enn av f.eks Iss. Det er jo 900p, bånn gass og mye samme knappene å trykke på... som er mer bais enn oppløsningen.

 

I følge deg så,er det jo ikke vits å kjøpe spill sub 1080p, for da er det drit??

 

Annet spm; ser du tv i 720p, 1080i eller 576i?

Da må ikke du sutre om det jeg sier nå: Iss ser penere ut en Ryse på min tv. Hvorfor og hvordan er enkelt: Har begge konsollene, tweaket med samme tv innstillinger.

 

Er ikke drit å spille i lavere oppløsning. Jeg vil ha mest mulig i oppløsning på konsollene gir.

Trenger ikke nevne kjøp en PC om oppløsningen er tingen, for det har jeg allerede i hus.

Lenke til kommentar

 

 

 

Ser ut som Diablo får 1080p på Xbox One allikevel.

 

http://www.totalxbox.com/80124/diablo-3-xbox-one-is-1080p-60-frames-a-second-after-all/

Men men men, jeg trodde at gameplay er viktigere en 1080p. :p

Det er jo det som har blitt sagt av mange her siden lanseringen av X1.

 

Samt det har blitt nevnt at man ikke ser forskjell mellom 900p og 1080p.

Noe som er helt absurd å si.

Venligst forklar hvorfor,det,er så absurd? På min Samsung 55 3d 4k tv, er fortsatt Ryse det beste å se på enn av f.eks Iss. Det er jo 900p, bånn gass og mye samme knappene å trykke på... som er mer bais enn oppløsningen.

 

I følge deg så,er det jo ikke vits å kjøpe spill sub 1080p, for da er det drit??

 

Annet spm; ser du tv i 720p, 1080i eller 576i?

Da må ikke du sutre om det jeg sier nå: Iss ser penere ut en Ryse på min tv. Hvorfor og hvordan er enkelt: Har begge konsollene, tweaket med samme tv innstillinger.

 

Er ikke drit å spille i lavere oppløsning. Jeg vil ha mest mulig i oppløsning på konsollene gir.

Trenger ikke nevne kjøp en PC om oppløsningen er tingen, for det har jeg allerede i hus.

 

Klart jeg ikke sutrer, for det er subjektivt. Men igjen, vi har forskjellig tver, kabler, forsterker osv... er mange deler som spiller inn. Men gameplay kan ikke endres, uansett hvor du snur deg!

 

Men som du sier, PC er tingen for oppløsning, men likevel tråkker du ned på andre for de ikke pusher ut dine tall. Er bare det jeg ikke helt tar ser du. Og i at du har begge konsollene, er jo det pga spill, ikke oppløsning!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Ser ut som Diablo får 1080p på Xbox One allikevel.

 

http://www.totalxbox.com/80124/diablo-3-xbox-one-is-1080p-60-frames-a-second-after-all/

Men men men, jeg trodde at gameplay er viktigere en 1080p. :p

Det er jo det som har blitt sagt av mange her siden lanseringen av X1.

 

Samt det har blitt nevnt at man ikke ser forskjell mellom 900p og 1080p.

Noe som er helt absurd å si.

Venligst forklar hvorfor,det,er så absurd? På min Samsung 55 3d 4k tv, er fortsatt Ryse det beste å se på enn av f.eks Iss. Det er jo 900p, bånn gass og mye samme knappene å trykke på... som er mer bais enn oppløsningen.

 

I følge deg så,er det jo ikke vits å kjøpe spill sub 1080p, for da er det drit??

 

Annet spm; ser du tv i 720p, 1080i eller 576i?

Da må ikke du sutre om det jeg sier nå: Iss ser penere ut en Ryse på min tv. Hvorfor og hvordan er enkelt: Har begge konsollene, tweaket med samme tv innstillinger.

 

Er ikke drit å spille i lavere oppløsning. Jeg vil ha mest mulig i oppløsning på konsollene gir.

Trenger ikke nevne kjøp en PC om oppløsningen er tingen, for det har jeg allerede i hus.

Men som du sier, PC er tingen for oppløsning, men likevel tråkker du ned på andre for de ikke pusher ut dine tall. Er bare det jeg ikke helt tar ser du.
Tråkker ikke på noen jeg, bare du som vrenger på det jeg sier.

Folk må da ha lov til å sette krav, jeg har mine krav som er subjektivt som alt annet.

Jeg ble jo kjempeskuffa over at DR3 hadde rundt 720p, men her var det værre fordi spillet var innmari kjedelig i tillegg.

Lenke til kommentar

Kom an, vrenger på det du sier? He he du ser jo jeg ikke gjør det

 

Klart du kan sette krav, men du får nok mange skuffelser i denne generasjonen om du ikke er villig til å senke dine subjektive krav

 

Og du har klart lov til å bli skuffet, men valget gjorde du i utgangspunktet, og du viste spillet var sub 1080p før du kjøpte det.

 

Det jeg vil frem til, er at til og med du kjøper spill for gameplay. Derav synes jeg alle kommentarer om at oppløsningen ikke er god nok. Folk har en tendens til å syte litt mer enn andre orker å lese. (nå mener jeg ikke deg )

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Klart du kan sette krav, men du får nok mange skuffelser i denne generasjonen om du ikke er villig til å senke dine subjektive krav

 

Og du har klart lov til å bli skuffet, men valget gjorde du i utgangspunktet, og du viste spillet var sub 1080p før du kjøpte det.

 

Det jeg vil frem til, er at til og med du kjøper spill for gameplay. Derav synes jeg alle kommentarer om at oppløsningen ikke er god nok. Folk har en tendens til å syte litt mer enn andre orker å lese. (nå mener jeg ikke deg )

Viste det på forhånd at DR3 at hadde rundt 720p.

Kjøpte spillet basert på jeg spilte DR3 på SpillExpo ifjor.

 

Likte det kjempegodt da. Fikk tak i både Xbox One og Dead Rising 3 samme dag som PS4 jeg skaffet den 29.november.

 

3 kapittler inne i DR3 pr dags dato, har jeg ikke lyst å spille mer pga blitt innmari lei.

 

Et spill som bare kaster på kule våpen og prøver å se kult ut uten det har noe substans i selve story fortelling og dramatisering.

Lenke til kommentar

 

Klart du kan sette krav, men du får nok mange skuffelser i denne generasjonen om du ikke er villig til å senke dine subjektive krav

 

Og du har klart lov til å bli skuffet, men valget gjorde du i utgangspunktet, og du viste spillet var sub 1080p før du kjøpte det.

 

Det jeg vil frem til, er at til og med du kjøper spill for gameplay. Derav synes jeg alle kommentarer om at oppløsningen ikke er god nok. Folk har en tendens til å syte litt mer enn andre orker å lese. (nå mener jeg ikke deg )

Viste det på forhånd at DR3 at hadde rundt 720p.

Kjøpte spillet basert på jeg spilte DR3 på SpillExpo ifjor.

 

Likte det kjempegodt da. Fikk tak i både Xbox One og Dead Rising 3 samme dag som PS4 jeg skaffet den 29.november.

 

3 kapittler inne i DR3 pr dags dato, har jeg ikke lyst å spille mer pga blitt innmari lei.

 

Et spill som bare kaster på kule våpen og prøver å se kult ut uten det har noe substans i selve story fortelling og dramatisering.

 

Var mitt første Xbox spill også, og har heller ikke klart å dra meg gjennom det. potensiale,var der, men fanget ikke nok synes jeg!

 

Men enig med deg om DR3! God helg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...