Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var ikke det ett av argumentene til MS fordi konsollen ikke kom til Norge?

Argumentet var:

Oversettelse av tale- og tekstelementer og lokale samarbeidspartnere for programmer i hvert land.

Sa de ikke også at de ikke ville klare å dekke etterspørselen? Uansett, merkelig at Kinect enda ikke kan norsk. Google søk kan det og Samsung Smart TV kan det...

Lenke til kommentar

Xbox one ble utsatt i flere land fordi MS ønsket å satse på kjernemarkedene sine. De regner med at de kunne slå sony med å ha flere konsoller tilgjengelig i disse store markedene mens sony måtte spre sine konsoller over et større område. Det kunne de spart seg for, nå har konsollene stått å støvet ned på lager i stedet for at noen av de kunne vært solgt.

Lenke til kommentar

For Altibox kunder med Motorola VIP 1853, så er den klargjort for HDMI shake med Xbox One.

Den klarer nå å slå den av, samt endre kanaler.

Slo over til Norge som region og språk må i Aigist beta preview versjonen.

Spill, koster 599,00kr. Aaa, vel og merke, Indie fra 99 til 250. Nooooe stivt.

Lenke til kommentar

var ikke det ett av argumentene til MS fordi konsollen ikke kom til Norge?

Argumentet var:

Oversettelse av tale- og tekstelementer og lokale samarbeidspartnere for programmer i hvert land.

Sa de ikke også at de ikke ville klare å dekke etterspørselen? Uansett, merkelig at Kinect enda ikke kan norsk. Google søk kan det og Samsung Smart TV kan det...

Jeg lærer Kinect norsk hver dag med VoiceStudio, men tar tid. Er 26 nye språk som skal læres, med uendelig dialekter. Så er ikke veldig merkelig det går noe tregt. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ikke ut som Kinect støtter norsk ved lansering, noe jeg synes er relativt latterlig. Måtte dobbeltsjekke om versjonen med Kinect vil bli solgt her i det hele tatt (forøvrig var det hyggelig å se jeg sparte 500 kroner på å importere).

At ikke det er mulig å ha norsk som location og Kinect på engelsk er jo utrolig.

Men hyggelig å fortsatt ha behagelige priser.

Det er jo flere måneder igjen til release, og først nå kan vi begynne å teste ut forskjellige ting på norsk marketplace.

Er stor grunn til å tro at Kinect støtter norsk ved release.

EDIT: Ok, ikke flere måneder. Men er fremdeles mulighet for norsk Kinect.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Ser ikke ut som Kinect støtter norsk ved lansering, noe jeg synes er relativt latterlig. Måtte dobbeltsjekke om versjonen med Kinect vil bli solgt her i det hele tatt (forøvrig var det hyggelig å se jeg sparte 500 kroner på å importere).

At ikke det er mulig å ha norsk som location og Kinect på engelsk er jo utrolig.

Men hyggelig å fortsatt ha behagelige priser.

Det er jo flere måneder igjen til release, og først nå kan vi begynne å teste ut forskjellige ting på norsk marketplace.

Er stor grunn til å tro at Kinect støtter norsk ved release.

EDIT: Ok, ikke flere måneder. Men er fremdeles mulighet for norsk Kinect.

Du må huske at MS har infrastrukturen klar. Så er selve språk delen som tar tid. Ellers er det jo likt presentert for alle land.

Men vet ikke hva som er flauest, Xbox On eller Xbox (slå) på! He he

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kunne aldri tenkt meg å bruke norsk språk, verken i spill eller for Kinect. Er mye mer naturlig å bruke engelsk. Men skjønner at de med unger f.eks kommer til å foretrekke norsk, selv om at det er veldig bra trening å bruke engelsk og.

For all del, helt enig med deg. Men synes det er greit å få valget? Eller hva? Som du selv sier, mange foretrekker norsk med småbarn.

Men jeg foretrekker US versjon, mest pga prisene. 599kr mot 300kr er nokså stivt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Quantum Break skipped E3 2014 due to not being ready at the time, thus a teaser was released by Microsoft and Remedy confirming that the game would be at Gamescom instead, with the first actual gameplay of the game being shown. We’ve gotten a few screenshots, and the teaser showed a few seconds of footage, and already we can tell that it’s looking good.

Remedy’s Twitter account is fueling the hype, responding to a gamers questions saying the demo at Gamescom will leave you “speechless”. Obviously, that’s PR talking, but it’s great to see how much confidence Remedy has in its project.

Gleder meg til å se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...