Sir-Allistair Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Dagens store spm .. Hvor lenge vill sony og microsoft holde liv i x360 og ps3 nå når denne "nye" gen kommer? Ms dropper x360 umiddelbart. Sony holder nok liv i ps3 et par år til slik at de holder 10 års løftet. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hvorfor ikke bare like gjerne få seg en pc i stedet for et leketøy som prøver å være en pc? 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Microsoft har da sagt at det kommer en stor nyhet til 360 på E3. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hvorfor ikke bare like gjerne få seg en pc i stedet for et leketøy som prøver å være en pc? Tenkte akkurat det samme. Hadde lagt av penger til en Xbox One fordi jeg liker brukervennligheten til konsollene, men nå som konsollen faktisk er mer restriktiv og forbrukerfiendtlig enn en PC, hvorfor ikke bare gå for PC? Tilbudene på Steam er fantastisk, og trolig langt bedre enn Microsoft noen gang vil tilby. Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Noen som vet om det går an å spille XBOX 360-spill til XBOX One? Eller var dette noe Microsoft avkreftet? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Ehm... Hvordan lader man kontrolleren? er det slik som på 360n eller ? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Tenkte akkurat det samme. Hadde lagt av penger til en Xbox One fordi jeg liker brukervennligheten til konsollene, men nå som konsollen faktisk er mer restriktiv og forbrukerfiendtlig enn en PC, hvorfor ikke bare gå for PC? Tilbudene på Steam er fantastisk, og trolig langt bedre enn Microsoft noen gang vil tilby. Jeg vurderer litt på samme måte. Jeg startet akkurat en tråd hvor jeg spør om et oppsett for en pc som kan klare det samme grafikknivået som de spillene som ser best ut på 360/PS3 i dag: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1515511 Det er det jeg vil ha i dag - og fremover. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Det blir IKKE AA batterier... blir som PS3-kontrollerne... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Ja det er jammen meg sant. Jøss, så merkelig, føler det er forskjellig informasjon rundt om kring overalt. Oppladbar kontroll stemmer ja. EDIT: Her står det AA-batterier, http://pixelenemy.com/xbox-one-controller-to-still-use-aa-batteries/ Endret 23. mai 2013 av Selvin Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Mulig det er oppladbare AA batterier? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Dagens store spm .. Hvor lenge vill sony og microsoft holde liv i x360 og ps3 nå når denne "nye" gen kommer? Om det er ingen så har svart så svarer jeg. Xbox 360 har ingen eksklusive til nå, bare Gears Of War Judgment som skal holde "liv" i X360. På PS3 har man kommende The Last Of Us, Beyond Two Souls og GT6. Tror man ser her hvem som lever etter dem nye konsollene kommer. Nøytralt svar når man ser på eksklusivene på dem begge Endret 23. mai 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Om det er ingen så har svart så svarer jeg. Xbox 360 har ingen eksklusive til nå, bare Gears Of War Judgment som skal holde "liv" i X360. På PS3 har man kommende The Last Of Us, Beyond Two Souls og GT6. Tror man ser her hvem som lever etter dem nye konsollene kommer. Nøytralt svar når man ser på eksklusivene på dem begge Våre PS3 og Xbox 360 vil uansett fungere om Microsoft ikke holder liv i konsollene. Xbox One derimot vil slutte å fungere den dagen de bestemmer seg for å ikke holde liv i den. Det får meg til å vurdere hvor mye penger man burde invistere i et system som en dag dør ut. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Våre PS3 og Xbox 360 vil uansett fungere om Microsoft ikke holder liv i konsollene. Xbox One derimot vil slutte å fungere den dagen de bestemmer seg for å ikke holde liv i den. Det får meg til å vurdere hvor mye penger man burde invistere i et system som en dag dør ut. Rart at det er bare et fåtall som tør å se sannheten av det som har blitt snakket om siden tirsdag. Helt vanvittig om MS ikke supporte Xbox One så "dør" din konsoll, er det bare meg eller virker det helt i bakvendtland? Gå et steg frem og 359 steg tilbake Endret 23. mai 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Tenkte akkurat det samme. Hadde lagt av penger til en Xbox One fordi jeg liker brukervennligheten til konsollene, men nå som konsollen faktisk er mer restriktiv og forbrukerfiendtlig enn en PC, hvorfor ikke bare gå for PC? Tilbudene på Steam er fantastisk, og trolig langt bedre enn Microsoft noen gang vil tilby. hva med en ps4?... den er ikke restriktiv og forbrukerfiendtlig.. og sony vet hva de holder på med og hva gamers vil ha.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 hva med en ps4?... den er ikke restriktiv og forbrukerfiendtlig.. og sony vet hva de holder på med og hva gamers vil ha.. Det er nok masse her vi ikke vet enda og, vi får bare vente og se. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Rart at det er bare et fåtall som tør å se sannheten av det som har blitt snakket om siden tirsdag. Helt vanvittig om MS ikke supporte Xbox One så "dør" din konsoll, er det bare meg eller virker det helt i bakvendtland? Gå et steg frem og 359 steg tilbake angående din kommentar 'bakvendtland' så har microsoft utalet dette... “If you’re backwards compatible, you’re really backwards,” kilde: http://www.vg247.com/2013/05/22/xbox-one-if-you%E2%80%99re-backwards-compatible-you%E2%80%99re-really-backwards-says-mattrick/ hehe... Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 http://www.eurogamer.net/articles/2013-02-21-playstation-4-does-not-require-an-internet-connection Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå