Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Hvorfor er ps now verre? Den ser jo spennende ut. Uansett så er det anderledes en EA sin. psnow er sonys BC løsning... Det er ett fett for meg hvor eller hvordan jeg får tak i spillene så lenge jeg får tak i de lett, slik det er på xbone nå Endret 30. juli 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 30. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2014 Får ikke signa inn med profilen min på xbox one atm, hva skjer...? Lenke til kommentar
Larsen69 Skrevet 30. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2014 Får ikke signa inn med profilen min på xbox one atm, hva skjer...? Samme problem her nå , noe tull med live kanskje ? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 30. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2014 Får ikke signa inn med profilen min på xbox one atm, hva skjer...? Samme problem her nå , noe tull med live kanskje ? Ja, er visst det. Xbox.com er møkktreigt nå Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 30. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Får ikke signa inn med profilen min på xbox one atm, hva skjer...? Samme problem her nå , noe tull med live kanskje ? Ja, er visst det. Xbox.com er møkktreigt nå http://downdetector.com/status/xbox-live & http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status Dere kan sjekke status i disse 2 linkene Endret 30. juli 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2014 Hvorfor er ps now verre? Den ser jo spennende ut. Uansett så er det anderledes en EA sin. psnow er sonys BC løsning... Det er ett fett for meg hvor eller hvordan jeg får tak i spillene så lenge jeg får tak i de lett, slik det er på xbone nå Har du sett prisene? Det andre er at spillene må streames. Et lite avbrudd i nettforbindelsen, og bildet er vekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2014 Nei har ikke det, tenkte jeg skulle teste det imorgen da det er open beta, er uansett bare et fåtall spill jeg vil spille der, og pris er skjeldent er problem Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 31. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2014 Skal teste EA access nå Kan du spille offline eller må du være online for å spille noko fra The Vault? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 31. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2014 regner med at man kan spille offline, siden man laster det ned på samme måte som med vanlige spill fra markedplace, men har ikke testet da jeg aldri er offline. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Nei har ikke det, tenkte jeg skulle teste det imorgen da det er open beta, er uansett bare et fåtall spill jeg vil spille der, og pris er skjeldent er problem Edit: feil tråd, men det er for å sammenligne verdien av det man får med EA Access. Endret 31. juli 2014 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2014 Litt off topic her, egentlig. Forferdelige priser da. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2014 Litt off topic her, egentlig. Forferdelige priser da. Joda, men det var for å vise forskjellene fra Xbox sin EA Access. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 31. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2014 det viser at EA access er en mye bedre tjeneste. hadde Sony bakt det inn i Ps+ hadde det virkelig vært en killer feature. noen som har fått til PSnow i norge? eller blir det alt for høy ping? Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 31. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2014 det viser at EA access er en mye bedre tjeneste. hadde Sony bakt det inn i Ps+ hadde det virkelig vært en killer feature. noen som har fått til PSnow i norge? eller blir det alt for høy ping? PSnow har vell ingenting å gjøre på et xbox forum 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. august 2014 Rapporter Del Skrevet 1. august 2014 Nei, vi var bare inne på det, unnskyld Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 1. august 2014 Rapporter Del Skrevet 1. august 2014 Dette er spillene for Games With Gold i August. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 1. august 2014 Rapporter Del Skrevet 1. august 2014 Noen som har det originale sterehodesettet fra Microsoft? Anbefales? Eventuell andre sterehodesett å anbefale for Xbox One? Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 1. august 2014 Rapporter Del Skrevet 1. august 2014 Det stereo hodesettet er bare for å få chat i stereo. Nei takk. Venter til det kommer noen bedre headsett med en anstendig pris. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 1. august 2014 Rapporter Del Skrevet 1. august 2014 Det stereo hodesettet er bare for å få chat i stereo. Nei takk. Venter til det kommer noen bedre headsett med en anstendig pris. Det er feil mr! Man får lyd fra spill i den også Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 1. august 2014 Rapporter Del Skrevet 1. august 2014 Er ny i Netflix, ble med nå siden det ble så lett tilgjengelig gjennom One. Synes bildet er veldig kornete og dårlig til å være Full-HD? Dette kan da ikke være Full-HD, selv om det står det på filmen jeg spiller av der? Kom til å tenke på at det kan være noen settings på selve Boxen jeg har oversett...for i Netflix har man jo ikke rare justeringsmulighetene. Kan noen hjelpe meg med å få One til å kjøre optimalt bilde? Pr. idag har jeg Native innstillinger da jeg syntes de så best ut. Er det noen spesielt som bør avvikes fra Native? Spiller av gjennom 1080p prosjektor Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå