Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

Jeg ser ikke helt poenget i å ha tilgang til spill som FIFA 14 og NHL 14 når FIFA 15 og NHL 15 er lansert. Spill som er helt ferske vil ikke være en del av dette abonnementet.

 

 

nei, men de ferske spillene får man spille litt før og rabatt. og etterhvert vil det jo komme fler spill der som man kan velge i, uasnett så er 30 dollar i året... ingenting

 

 

Jeg er ganske sikker på at Gamestop klarer å selge Battlefield 4, Madden 14 og FIFA 14 samlet for under 150 kr så snart de nye spillene er ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xbox360 spørsmål:

 

Jeg har en Xbox 360 4gb, vanlig type. Hvordan skal jeg få spilt gamle spill som f. eks Cod Big Red One. Får beskjed om at jeg må ha original xbox harddisk for og spille originalt xbox spill!

Må jeg skaffe meg en extra harddisk?

Lenke til kommentar

Xbox360 spørsmål:

 

Jeg har en Xbox 360 4gb, vanlig type. Hvordan skal jeg få spilt gamle spill som f. eks Cod Big Red One. Får beskjed om at jeg må ha original xbox harddisk for og spille originalt xbox spill!

Må jeg skaffe meg en extra harddisk?

 

Ja. Men du kan også koble på en ekstern disk eller en USB minnebrikke tror jeg. Noen som kan bekrefte dette?

Lenke til kommentar

 

Xbox360 spørsmål:

 

Jeg har en Xbox 360 4gb, vanlig type. Hvordan skal jeg få spilt gamle spill som f. eks Cod Big Red One. Får beskjed om at jeg må ha original xbox harddisk for og spille originalt xbox spill!

Må jeg skaffe meg en extra harddisk?

 

Ja. Men du kan også koble på en ekstern disk eller en USB minnebrikke tror jeg. Noen som kan bekrefte dette?

 

Jeg har prøvd med ekstern harddisk, usb kobling, men den klarte ikke xboxen og finne. En vanlig minnepenn på 8GB klarer den derimot og finne. Men det fungerer bare for og få mer plass til savegames o.l.

Lenke til kommentar

 

 

Xbox360 spørsmål:

 

Jeg har en Xbox 360 4gb, vanlig type. Hvordan skal jeg få spilt gamle spill som f. eks Cod Big Red One. Får beskjed om at jeg må ha original xbox harddisk for og spille originalt xbox spill!

Må jeg skaffe meg en extra harddisk?

Ja. Men du kan også koble på en ekstern disk eller en USB minnebrikke tror jeg. Noen som kan bekrefte dette?

Nope.

Lenke til kommentar

 

 

hvor har du det fra at man bare kan spille online delen?

jeg kan laste ned alle spillene som er i "the vault" man blir videreført til markedplace for å laste ned.

30 dollar i året, en tyggispakke i mnd...

Fann dette:

 

"As part of the EA Access Services, members with an active subscription are offered (1) the ability to play a limited trial of certain EA Content 5 days prior to the date that EA Content is otherwise available on the Xbox Marketplace (Play First), (2) discounts on EA Content offered through the Xbox Marketplace (Discounts); and (3) access to a limited library of certain EA Content (Vault Title(s)) for unlimited online play (Vault Access) for the duration of their availability in the Vault. Limitations and exclusions may apply."

 

Kilde:

http://www.ea.com/eaaccess/terms.html

Betyr det at bare online delen er tilgjengelig da?

 

 

Eg tolka det som at man bare fekk spille online delen, men man kan jo håpe at singel delen er innkludert.

Lenke til kommentar

Med mindre man er veldig gira på å spille Peggle, så ser jeg ikke poenget med det nye abonnementet til EA. FIFA 15, Madden 15 og Battlefield Hardline er kun noen få måneder unna.

 

Tror egentlig flertallet av konsolleiere er mindre opptatt av å alltid måtte ha neste utgivelse på dag en enn dette...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er jo rimelig tullete å bli så gira over en tjeneste som nettopp har kommet, han snakker jo som det bare skal være de spillene som er der nå.

akkurat nå er det en veldig dårlig deal ja, men han fyren der har problemer med å se framover i tid.

 

når det er snakk om så lite penger, så kan jeg bruke den tjenesten til å spille spill jeg normalt ikke ville ha kjøpt. legger de ut ett spill der så har man tjent inn det på ett år da ett spill koster mer enn 30 dollar.

 

har man en fetisj om å absolutt ha spill fysisk, skjønner jeg hvorfor dette er dårlig

Lenke til kommentar

det er jo rimelig tullete å bli så gira over en tjeneste som nettopp har kommet, han snakker jo som det bare skal være de spillene som er der nå.

akkurat nå er det en veldig dårlig deal ja, men han fyren der har problemer med å se framover i tid.

 

når det er snakk om så lite penger, så kan jeg bruke den tjenesten til å spille spill jeg normalt ikke ville ha kjøpt. legger de ut ett spill der så har man tjent inn det på ett år da ett spill koster mer enn 30 dollar.

 

har man en fetisj om å absolutt ha spill fysisk, skjønner jeg hvorfor dette er dårlig

 

Sant, men det er allikevel enkel matte, at hvis man ikke bryr seg om gamle EA-spill, så må man kjøpe 5-6 digitale spill for å i det hele tatt kunne ta igjen verdien på det man betaler for abonnementet.

 

Dessuten blir nok tjenesten dyrere i Norge. I Storbritannia koster tjenesten over 40 kr i måneden, eller over 200 kr i året.

 

Bt0AB2CIcAAVX8q.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ingen som tvinger deg til å betale norsk pris.

hvis man ikke bryr seg om gamle EA spill, så er ikke dette en tjeneste for de.

det er det som er kjernen i tjenesten, det andre er bonuser for å få mr ut av pengene man legger i det.

 

la oss si at jeg har lyst til å spille NFS. men jeg har ikke lyst til å kjøpe det. da kan jeg vente til det har blitt "gammelt" så kan jeg spille det på denne tjenesten.

 

Netflix har heller ingen nye tittler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Vel, Sony synes ikke EA Access er interessant med en prislapp 30 USD i året.

 

Men 30 USD for 90 dager med Ben 10 Omniverse 2 på PSN er verdt det og en god deal.

Det er fordi det her er en MS deal, Sony hadde nok vært med om de kunne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...