Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs jo litt på spillene. Som sagt, spillutvalget på Xbox One er såpass labert enda at jeg sliter med å forstå hva de skal velge i. Hadde det vært på PC hadde jeg forstått det.

 

Det er sikkert en god deal for folk som har lite penger og ikke bryr seg om å hele tiden måtte spille alt som er nytt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Jeg ser ikke helt poenget i å ha tilgang til spill som FIFA 14 og NHL 14 når FIFA 15 og NHL 15 er lansert. Spill som er helt ferske vil ikke være en del av dette abonnementet.

 

 

nei, men de ferske spillene får man spille litt før og rabatt. og etterhvert vil det jo komme fler spill der som man kan velge i, uasnett så er 30 dollar i året... ingenting

Lenke til kommentar

Nå for tiden er det ganske så gunstig å være PC gamer igjen, jeg tror begge konsollene kjenner det på kroppen, samt at EA også er interesserte å selge mer på konsoll fordi det er mer fortjeneste der og mindre pirater. Dette er en metode å få folk inn døra, som sant sies er helt ok for forbrukeren også. Jeg kunne godt tenkt meg å spille FIFA og BF4 for den prisen (samt noen nye spill før man har betalt så mye som 30 dollar) om jeg ikke hadde de på PC.

Lenke til kommentar

Nå for tiden er det ganske så gunstig å være PC gamer igjen, jeg tror begge konsollene kjenner det på kroppen, samt at EA også er interesserte å selge mer på konsoll fordi det er mer fortjeneste der og mindre pirater. Dette er en metode å få folk inn døra, som sant sies er helt ok for forbrukeren også. Jeg kunne godt tenkt meg å spille FIFA og BF4 for den prisen (samt noen nye spill før man har betalt så mye som 30 dollar) om jeg ikke hadde de på PC.

Det er bedre enn aldri før. Origin og Steam har gjort PC så latterlig lett å bruke, og prisene er fenomenale, mens konsollene nå krever lange installeringer og patcher, med stive spillpriser som synker saktere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Fikk invite til EA Access Hub nå, får se hva dette dreier seg om..

 

virker som man får 4 dollar avslag på alle spill som ikke er i vaulten, de som er der får du "gratis"

også får man alle DLC til EA for 10% avslag.

bare dumt det er ingen av spillene jeg vil spille :p

får se hvor ofte de legger til eller bytter spill.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

jøss, så det betyr at man kan spille alle EA spill i 1 år for 30 dollar?

EA Access ser ut til å bli ei teneste underlagt MS og tegna hjå MS. I tillegg må man ha ein aktiv EA Origin-konto. Dermed er det ei 13 års aldersgrense på denne MS-EA-tenesta. Det du får for 5 dollar pr mnd eller 30 dollar pr år er:

 

 

The Vault byr på 4 XO spill du har tilgang til så lenge du er medlem eller så lenge serveren er oppe å går. Her får du tilgang til Online spillinga i desse spilla. Fleire spill vil dukke opp i the Vault, men muligens er spilla av litt eldre dato, sånn ca etter at salget har flata ut. Titanfall kommer ikkje til The Vault og spill som selger godt kommer nok ikkje her før salget stuper. Det kan bety at mange avventer å kjøpe EA-spill til XO i påvente av om spilla havner i The Vault. Litt synd at man bare får spille online delen av spillet. Spill som er teke med her:

Madden NFL 25

FIFA 14

Battlefield 4

Peggle 2

 

 

Play For Less gir alle medlemmer 10% rabatt på digitale XO EA relaterte spill/DLC osv. Titanfall ser heller ikkje ut til å havne i denne gruppa av spill og DLC-pakker. Spill/DLC som er teke med her:

Madden NFL 15

Madden Ultimate Team

Battlefield 4

Battlefield 4 Premium

FIFA 15

FIFA Ultimate Team

EA SPORTS UFC

Need for Speed Rivals

Plants vs. Zombies Garden Warfare

Peggle 2

NBA LIVE 14,

 

 

Play First ser ut til å være ein mulighet til å laste ned nye spill 5 dager før release samt spille i ein avgrensa periode(muligens ca 2 timer) innafor desse dagane. Minner litt om demo-spill. Viss du kjøper spillet vil du kunne forsette fra der du avslutta demomodus. Spill som er teke med her:

Madden NFL 15

NHL 15

FIFA 15

NBA LIVE 15

Dragon Age: Inquisitio

 

 

Er egentlig ikkje sikker på om EA Access tenesta er verdt pengane. For at 10% rabatt skal svare seg må man handle for minst 300 dollar pr år i EA-spill/DLC. Dette gitt at spill/DLC du vil ha havner i "Play For less".

 

Spill man kan spille Online delen av gratis i The Vault er gjerne eldre XO-spill. Verdien i dette er vanskelig å fastsette samt at spilla vil forsvinne når server blir stoppa.

 

Demo spilling kan ha verdi for di som er usikre på om di vil kjøpe eit spill, men synd at man ikkje kan oppnå rabatt på Dragon Age: Inquisitio viss man bli hekta på det spillet.

 

Med andre ord blir det litt å sette seg inn i for di som ønsker å finne ut om denne tensta er verdt 30 dollar pr år. Det at ikkje alle XO EA-spill gir rabatt eller at bare online delen av gratisspilla er tilgjengelig så lenge serveren er oppe å går svekker ei teneste som kunne blitt bra.

 

Kilde:

http://www.ea.com/eaaccess

Endret av Maabren
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hvor har du det fra at man bare kan spille online delen?

jeg kan laste ned alle spillene som er i "the vault" man blir videreført til markedplace for å laste ned.

30 dollar i året, en tyggispakke i mnd...

Lenke til kommentar

hvor har du det fra at man bare kan spille online delen?

jeg kan laste ned alle spillene som er i "the vault" man blir videreført til markedplace for å laste ned.

30 dollar i året, en tyggispakke i mnd...

Sant, men EA legger stort sett bare ut de spillene som folk har sluttet kjøpe. Med 2015 utgavene av EA sine sportsspill rett rundt hjørnet, så frister det ikke akkurat med 2014 utgavene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

hvor har du det fra at man bare kan spille online delen?

jeg kan laste ned alle spillene som er i "the vault" man blir videreført til markedplace for å laste ned.

30 dollar i året, en tyggispakke i mnd...

Sant, men EA legger stort sett bare ut de spillene som folk har sluttet kjøpe. Med 2015 utgavene av EA sine sportsspill rett rundt hjørnet, så frister det ikke akkurat med 2014 utgavene.

 

hva har det med saken å gjøre, hvis det er ett spill der ett helt år, som man vil spille, så har man tjent inn hva det koster

Lenke til kommentar

hvor har du det fra at man bare kan spille online delen?

jeg kan laste ned alle spillene som er i "the vault" man blir videreført til markedplace for å laste ned.

30 dollar i året, en tyggispakke i mnd...

Fann dette:

 

"As part of the EA Access Services, members with an active subscription are offered (1) the ability to play a limited trial of certain EA Content 5 days prior to the date that EA Content is otherwise available on the Xbox Marketplace (“Play First”), (2) discounts on EA Content offered through the Xbox Marketplace (“Discounts”); and (3) access to a limited library of certain EA Content (“Vault Title(s)”) for unlimited online play (“Vault Access”) for the duration of their availability in the Vault. Limitations and exclusions may apply."

 

Kilde:

http://www.ea.com/eaaccess/terms.html

Lenke til kommentar

 

 

hvor har du det fra at man bare kan spille online delen?

jeg kan laste ned alle spillene som er i "the vault" man blir videreført til markedplace for å laste ned.

30 dollar i året, en tyggispakke i mnd...

Fann dette:

 

"As part of the EA Access Services, members with an active subscription are offered (1) the ability to play a limited trial of certain EA Content 5 days prior to the date that EA Content is otherwise available on the Xbox Marketplace (Play First), (2) discounts on EA Content offered through the Xbox Marketplace (Discounts); and (3) access to a limited library of certain EA Content (Vault Title(s)) for unlimited online play (Vault Access) for the duration of their availability in the Vault. Limitations and exclusions may apply."

 

Kilde:

http://www.ea.com/eaaccess/terms.html

Betyr det at bare online delen er tilgjengelig da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

står ikke noe om at det ikke er singelplayer der.

tror de mener at man også kan spille online.

jeg kan sjekke, men må laste ned en tittel først.

 

EDIT: kan spille hele fifa 14

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...