Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får lastet ned Destiny Betaen?

Søker på xboxen, men finner ikke.

 

Må man registrere seg på nett først kanskje?

 

Jeg måtte ikke registrere meg. Spillet kom opp som hovednyhet på dashboardet når jeg slo på konsollen. Var umulig å ikke se.

Lenke til kommentar

 

:hmm: ......

Betaen er over mr! Den endte i går :)

 

jaa...huff og huff...

 

har jobba livet av meg hele helga og har hatt denne i bakhodet som gulrot for å holde selvmordstankene borte på jobb...lol...

 

jeg får vel heller børste støvet av Evolution-playseaten min da, å sitte og se på den mens jeg venter på at MadCatz rattet skal bli forsinket ennå en gang..

Lenke til kommentar

Hvor mange spill har EA til Xbox One nå? Titanfall, BF4, UFC, Garden Warfare, NFS Rivals, NBA, FIFA, Madden.

 

Noen fler?

Spennende å se hva som blir tilgjengelig, tviler på at de porter over gamle spill. Isåfall så vil det vel være ganske labert i starten, og da helst sportspill fra året før.

Lenke til kommentar

 

Så nå kommer vel klagene over dette tilbudet også etterhvert.

 

Dette er samme type tilbud som Plus/GwG. Har ikke du klaget over Plus før?

 

Ikke som jeg kan huske, nei. Jeg har klaget over PSN som helhet. Plus er en tjeneste man betaler for, og kundene virker å være fornøyd med det de betaler for. Kan ikke huske jeg har klaget over Plus-delen spesifikt nei.

 

Kommentaren min var rettet mot disse folkene som nå sitter klare fordi dette er EKSKLUSIVT til XO. Og når noe er eksklusivt til XO, da kommer shitstormen, one way or another.

Lenke til kommentar

Kunne lest linken ovenfor?

 

Utvalgte spill tilgjengelig å spille via tjenesten.

 

Spille EA-spill før release, og saven kan føres videre til fulle utgaven av spillet.

 

Rabatt på 10% av alt EA. DLC, medlemskaper (Battlefield Preminum f. eks) og fulle spill.

 

 

 

Ser for meg at EA Acess blir slik jeg kommer til å spille Dragon Age: Inquistiton.

 

Litt skeptisk hvorvidt tjenesten blir v

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Du betaler for et abonnement. $4.99 for en mnd, eller $29.99 for et år.

 

Du får (i første omgang) tilgang til FIFA 14, Madden NFL 25, Peggle 2 og Battlefield 4.

 

Det skal legges til titler, men vi vet enda ikke hvordan. Om det er nye spill hver måned, hver tredje, hvert halvår eller hvert år. Vi vet heller ikke om spill byttes ut eller bare legges til.

 

Man vil også få 10% avslag på digitalt innhold fra EA, det vil si spill og DLC.

 

Man vil også få tilgang til trials (virker som demoer så og si) en ukes tid før spillet slippes, og man kan fortsette på saven om man velger å kjøpe spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...