Dragen Skrevet 27. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2014 Noen som har nyeste xbone glass for android? Er fortsatt regionlåst på play. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2014 Xbox kontoen er jo microsoft kontoen. Så han får jo egentlig microsoft kontoen min da? Den bruker jeg til epost osv Man setter konsollen til fabrikkinnstillinger før man selger selvsagt Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 27. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2014 Xbox kontoen er jo microsoft kontoen. Så han får jo egentlig microsoft kontoen min da? Den bruker jeg til epost osv Man setter konsollen til fabrikkinnstillinger før man selger selvsagt Mister jeg spillene da? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2014 Nei disse kan du laste ned igjen med brukeren din senere på en evt. Ny konsoll. Men boksen din blir som når du pakket den opp første gangen når den var ny. Lenke til kommentar
UFC Skrevet 27. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2014 Angrer skikkelig på at jeg kjøpte denne maskinen, har kun hatt trøbbel så langt. Først, fikk jeg ikke prøveperioden til å virke. Den virket vel i 2 dager, før den forsvant. Så prøvde jeg den 1 månders prøveperioden, og samme skjedde der. Jeg tok vekk kortet, men ser i går at jeg ble trekt for 1 måned med Xbox Gold. Problemet er, at jeg for noen dager siden kjøpte 1 år med Xbox Gold i håp om at det bare var noe galt med prøveperiodene. Men neida. Isted logget jeg innpå maskinen, og ser at Gold medlemskapet mitt er vekke. Går innpå subscriptions, og der er det ingen ting. Enda ble jeg senest i går, trekt for 1 av 2 medlemskap. Visste ikke at du kunne ha to medlemskap på samme konto en gang. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
solz Skrevet 27. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2014 Angrer skikkelig på at jeg kjøpte denne maskinen, har kun hatt trøbbel så langt. Først, fikk jeg ikke prøveperioden til å virke. Den virket vel i 2 dager, før den forsvant. Så prøvde jeg den 1 månders prøveperioden, og samme skjedde der. Jeg tok vekk kortet, men ser i går at jeg ble trekt for 1 måned med Xbox Gold. Problemet er, at jeg for noen dager siden kjøpte 1 år med Xbox Gold i håp om at det bare var noe galt med prøveperiodene. Men neida. Isted logget jeg innpå maskinen, og ser at Gold medlemskapet mitt er vekke. Går innpå subscriptions, og der er det ingen ting. Enda ble jeg senest i går, trekt for 1 av 2 medlemskap. Visste ikke at du kunne ha to medlemskap på samme konto en gang. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Ikke klag på maskinen, når det er Xbox Live servicen du har utfordringer med. Ta kontakt med Microsoft sin Xbox Live kunde service, dem vil ordne dette for deg. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 27. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2014 Kontakt MS? Ordner jo det på null komma niks om det er slik du sier. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2014 Angrer skikkelig på at jeg kjøpte denne maskinen, har kun hatt trøbbel så langt. Først, fikk jeg ikke prøveperioden til å virke. Den virket vel i 2 dager, før den forsvant. Så prøvde jeg den 1 månders prøveperioden, og samme skjedde der. Jeg tok vekk kortet, men ser i går at jeg ble trekt for 1 måned med Xbox Gold. Problemet er, at jeg for noen dager siden kjøpte 1 år med Xbox Gold i håp om at det bare var noe galt med prøveperiodene. Men neida. Isted logget jeg innpå maskinen, og ser at Gold medlemskapet mitt er vekke. Går innpå subscriptions, og der er det ingen ting. Enda ble jeg senest i går, trekt for 1 av 2 medlemskap. Visste ikke at du kunne ha to medlemskap på samme konto en gang. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Usikker om linken virker for deg. Mulig du må logge inn din Xbox Live profil før den tar deg frem til rett plass i linken. Velg chat i bunnen å forklar problemet. Så ordner det seg nok relativt kjapt. http://support.xbox.com/nb-NO/contact-us#2:6:0 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 må bare legge ved at dette er en av de beste kundeserverne jeg har vært borte i. Har måtte ty ti denne chatten 3 ganger i min historie og har sprunget lekende tilbake til xboxen hver gang Lenke til kommentar
biXen Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Blir alltid fascinert av folk som klager og syter på forum før de snakker med de som faktisk kan løse problemet for dem. Mitt motto er som Radioresepsjonen sitt, klager tar du med oss, skryt kan du si til alle andre. Først når klagen ikke kommer frem kan man klage og bære seg. Eneste problemet jeg har hatt med MS sin kundeservice er når jeg måtte stave e-posten min, det var stress Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Ett dustete motto spør du meg, problemer er ikke uproblematiske bare fordi de etterhvert blir løst av kundeservice. AtW Lenke til kommentar
biXen Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Ett dustete motto spør du meg, problemer er ikke uproblematiske bare fordi de etterhvert blir løst av kundeservice. AtW Nei, men hvordan skal man få hjelp når man nesten løper til TV2 hjelper deg før man har spurt de som faktisk kan fikse det for deg? 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Ett dustete motto spør du meg, problemer er ikke uproblematiske bare fordi de etterhvert blir løst av kundeservice. AtW Nei, men hvordan skal man få hjelp når man nesten løper til TV2 hjelper deg før man har spurt de som faktisk kan fikse det for deg? Det du klagde over var folk som sa noe i forum, det er ikke "nesten løpe til TV2 hjelper deg", det er både rasjonelt og fornuftig av folk å være på forum, man får ofte bedre hjelp og å gi offentlig tyn til bedrifter hjelper. AtW Lenke til kommentar
biXen Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Jaha. Så hvis noe ikke fungerer hos Microsoft og de ikke er klar over det, så regner du det å klage på et forum til å være raskeste veien til løsningen. Den logikken var ny for meg. Hvis du starter en bedrift så håper jeg du er litt heldigere med kundene enn det. Ting går alltid galt, de fleste bedrifter setter pris på å høre om det så de kan hjelpe kunden og få fornøyde kunder. Det høres ut som du er redd Microsoft. 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Ka dåkk trur bli Games with gold for One den her måneden ? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 (endret) Det blir Crimson Dragon og Strike Suit Zero: Director's Cut tilgjengelig hele august måned for Xbox One fra 1. august. På 360 er Motorcross Madness 1-15. august og Dishonored 16-31. august. Games with Gold altså. Endret 28. juli 2014 av Maury 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Ka dåkk trur bli Games with gold for One den her måneden ? Om de skal opprettholde samme kvalitet som Sony, så burde det bli noe annet enn Max tre måneder på rad ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 ja for spillene på PS+ nå er jævlig bra.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 (endret) Har faktisk vært rimelig døllt for min egen del det som har kommet til PS+ siste månedene ja. Men aller er ikke like heldigvis. Endret 28. juli 2014 av Mala Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får lastet ned Destiny Betaen? Søker på xboxen, men finner ikke. Må man registrere seg på nett først kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå