Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angrer skikkelig på at jeg kjøpte denne maskinen, har kun hatt trøbbel så langt. Først, fikk jeg ikke prøveperioden til å virke. Den virket vel i 2 dager, før den forsvant. Så prøvde jeg den 1 månders prøveperioden, og samme skjedde der. Jeg tok vekk kortet, men ser i går at jeg ble trekt for 1 måned med Xbox Gold.

 

Problemet er, at jeg for noen dager siden kjøpte 1 år med Xbox Gold i håp om at det bare var noe galt med prøveperiodene. Men neida. Isted logget jeg innpå maskinen, og ser at Gold medlemskapet mitt er vekke. Går innpå subscriptions, og der er det ingen ting. Enda ble jeg senest i går, trekt for 1 av 2 medlemskap. Visste ikke at du kunne ha to medlemskap på samme konto en gang. Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Angrer skikkelig på at jeg kjøpte denne maskinen, har kun hatt trøbbel så langt. Først, fikk jeg ikke prøveperioden til å virke. Den virket vel i 2 dager, før den forsvant. Så prøvde jeg den 1 månders prøveperioden, og samme skjedde der. Jeg tok vekk kortet, men ser i går at jeg ble trekt for 1 måned med Xbox Gold.

 

Problemet er, at jeg for noen dager siden kjøpte 1 år med Xbox Gold i håp om at det bare var noe galt med prøveperiodene. Men neida. Isted logget jeg innpå maskinen, og ser at Gold medlemskapet mitt er vekke. Går innpå subscriptions, og der er det ingen ting. Enda ble jeg senest i går, trekt for 1 av 2 medlemskap. Visste ikke at du kunne ha to medlemskap på samme konto en gang. Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Ikke klag på maskinen, når det er Xbox Live servicen du har utfordringer med. Ta kontakt med Microsoft sin Xbox Live kunde service, dem vil ordne dette for deg.

Lenke til kommentar

Angrer skikkelig på at jeg kjøpte denne maskinen, har kun hatt trøbbel så langt. Først, fikk jeg ikke prøveperioden til å virke. Den virket vel i 2 dager, før den forsvant. Så prøvde jeg den 1 månders prøveperioden, og samme skjedde der. Jeg tok vekk kortet, men ser i går at jeg ble trekt for 1 måned med Xbox Gold.

 

Problemet er, at jeg for noen dager siden kjøpte 1 år med Xbox Gold i håp om at det bare var noe galt med prøveperiodene. Men neida. Isted logget jeg innpå maskinen, og ser at Gold medlemskapet mitt er vekke. Går innpå subscriptions, og der er det ingen ting. Enda ble jeg senest i går, trekt for 1 av 2 medlemskap. Visste ikke at du kunne ha to medlemskap på samme konto en gang. Noen som vet hva jeg kan gjøre?

 

Usikker om linken virker for deg. Mulig du må logge inn din Xbox Live profil før den tar deg frem til rett plass i linken. Velg chat i bunnen å forklar problemet. Så ordner det seg nok relativt kjapt.

 

http://support.xbox.com/nb-NO/contact-us#2:6:0

Lenke til kommentar

Blir alltid fascinert av folk som klager og syter på forum før de snakker med de som faktisk kan løse problemet for dem.

 

Mitt motto er som Radioresepsjonen sitt, klager tar du med oss, skryt kan du si til alle andre. Først når klagen ikke kommer frem kan man klage og bære seg.

 

Eneste problemet jeg har hatt med MS sin kundeservice er når jeg måtte stave e-posten min, det var stress :p

Lenke til kommentar

Ett dustete motto spør du meg, problemer er ikke uproblematiske bare fordi de etterhvert blir løst av kundeservice.

 

AtW

 

Nei, men hvordan skal man få hjelp når man nesten løper til TV2 hjelper deg før man har spurt de som faktisk kan fikse det for deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ett dustete motto spør du meg, problemer er ikke uproblematiske bare fordi de etterhvert blir løst av kundeservice.

 

AtW

 

Nei, men hvordan skal man få hjelp når man nesten løper til TV2 hjelper deg før man har spurt de som faktisk kan fikse det for deg?

 

 

Det du klagde over var folk som sa noe i forum, det er ikke "nesten løpe til TV2 hjelper deg", det er både rasjonelt og fornuftig av folk å være på forum, man får ofte bedre hjelp og å gi offentlig tyn til bedrifter hjelper.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jaha. Så hvis noe ikke fungerer hos Microsoft og de ikke er klar over det, så regner du det å klage på et forum til å være raskeste veien til løsningen. Den logikken var ny for meg.

 

Hvis du starter en bedrift så håper jeg du er litt heldigere med kundene enn det. Ting går alltid galt, de fleste bedrifter setter pris på å høre om det så de kan hjelpe kunden og få fornøyde kunder. Det høres ut som du er redd Microsoft.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...