firberblad Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Har testa betaen nå på PS4 og skal kjøpe spillet, men det blir på Xbox one. Ene og alene fordi jeg syns Xbox sin håndkontroller er overlegen den til PS4. Og for meg betyr det litt mer enn oppløsningen. Endret 21. juli 2014 av firberblad 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Hvis jeg ender opp med å kjøpe Destiny er det mer fordi jeg har flest venner og sånt på Live. Kontrolleren på PS4 er behagelig nå den, ihvertfall brukbar nok for spilling i lengre tid. Lenke til kommentar
biXen Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Ja du gjorde det. Men hadde ikke trodd det var så ille. Jaja får håpe at destiny kjører bra Ser på YouTube videoer av gameplay og spillet ser bedre ut på deres maskiner en min... Eliminer feilkilder. Hvis du bruker trådløst, skift til kabel. Prøv med en PC skjerm istedet for en TV. Prøv med en ekstern USB 3 harddisk (som vil være raskere) istedet for den interne. To konsoller skal ikke kjøre så dårlig at man får noia som det der, hvis man da ikke er vant til å spille på PC. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Prøvd flere nett kilder. Skal prøve en projektor snart. Kjipt at spillet skal være så dårlig at det er hardt å spille det. Kommer tilbake med info etter å ha testet Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 The Xbox One: A lying failure machine. http://www.escapistmagazine.com/videos/view/jimquisition/9565-The-Xbox-One-A-Lying-Failure-Machine 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 tja, trodde vi var ferdig å suttre om xbone. men er litt ening med han, litt... jeg synes det var dumt av MS å gå bort i fra den opprinelige versjonen de først viste fram. men den er helt grei idag også, hvis man ikke liker hva xbone gjør så er det veldig lett å gjøre noe med det Lenke til kommentar
0652LDJ32 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Når det kommer til Destiny så er det bekreftet 1080p til både PS4 og XB1 (til release, Beta er på 900p). Så her er det en såkalt parity-greie. Gjør saken lett for min skyld hvertfall, har veldig mye mer achievements sammenlignet med trophies, og har flere friends på XB1 i forhold til PS4. PSN er også latterlig dårlig, den gikk ned hver eneste kveld siden betaen kom ut på PS4 forrige Torsdag (ikke noe lang nedetid, men veldig irriterende uansett). Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Aner ikke hvorfor jeg ble logga inn med den brukeren. Har ikke vært logga inn på en stund, så de må ha endra på noe innloggings-greier. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Har 70k gamerscore på XLive og trophy Level 31 med over 8400 trophies på PS. Har jeg spilt mye, ja uten tvil! Destiny blir skaffet på PS4 pga har jeg vært mest dedikert trophyhunter. Xbox One pr dags dato er kun for eksklusivene, som den har vært siden lanseringen. Det vil endre seg om Microsoft lager en ny X1 kontroller med bedre sticker, fordi dem er en nedgradering fra X360 kontrolleren. Endret 21. juli 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Har over 120k gamescore på XLive og trophy level 1 med 3 trophies på PS. Har jeg spilt mye, ja uten tvil! Destiny blir å skaffe på XB1. PS4 er per dags dato kun for eksklusivene som den har vært siden lanseringen. XB1 vil alltids være hovedkonsollen min. Endret 21. juli 2014 av Maury 8 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Kan ikke dere begge begrunne det? Hadde vært interessant. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg har noen tusener achievement-points, ingen trophies, og skal ikke skaffe Destiny! Liksom Halo-copy, lame. Samme her, hovedkonsollen min er alltid fra Microsoft. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Om Destiny blir 100% parity på XBO og PS4 så kommer det til å eksplodere. Tipper det blir parity på fps og oppløsning. Men utover det så burde det være forskjeller. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 At et spill kjører i 1080p/30fps på begge betyr ikke at det er "parity". Ikke trenger det nødvendigvis å være bra heller, se bare på Sniper 3 som ble så og si ødelagt ved at spillet skulle kjøre "like bra" som PS4-versjonen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Kan ikke dere begge begrunne det? Hadde vært interessant. Vel, jeg har alltid sagt at jeg liker XB1 fordi jeg har mine venner og sånt der. Synes det bedre community på Xbox-generelt, noe det har vært siden dag 1. Skulle et spill være helt horribelt på XB1 ville jeg nok valgt PS4, men jeg klarer meg med BF4 på XB1 og det skrikes ut at er så horribelt at folk nesten brekker seg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Fyren som ikke takler BF4 på Xbone slet også på PS4. Ble tipset om at det ikke var bedre på Xbone, og at han burde vurdere PC. Valgte fremdeles Xbone. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Har over 120k gamescore på XLive og trophy level 1 med 3 trophies på PS. Har jeg spilt mye, ja uten tvil! Destiny blir å skaffe på XB1. PS4 er per dags dato kun for eksklusivene som den har vært siden lanseringen. XB1 vil alltids være hovedkonsollen min.[/quote Må bare le av deg. Du har jo ikke spilt mye! Når du har level 1 med 3 trophies så sier det meg at du ikke spiller PS. Det kan ikke du si noe på meg ihvertfall at jeg har spilt lite på Xbox. Du fornekter deg aldri. Barnslig å bare copy & paste. @Admiral. Hva skal jeg begrunne når jeg sa det klart å tydelig hvorfor jeg velger y versjon over z? Fikk virkelig Maury 4+ for copy paste innlegg og jeg zero? Huff dagens gamere og fiendtlighet, godt å få det bekreftet det jeg alltid har sagt. Endret 21. juli 2014 av iL ImMorTaL 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 skal ikke skaffe Destiny! Liksom Halo-copy, lame. Du burde gi det en sjanse. Se om du får skaffa deg en beta kode til det starter opp igjen om noen dager. Jeg er ihvertfall veldig positivt overasket over spillet så langt. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Moderatormelding Jeg har fjernet to innlegg som var unødvendig provoserende. Det er helt greit å være uenige med personer, men ta ball - ikke person. Diskuter anstendig. Unngå personkarakteristikker. Vanskeligere er det ikke. Kommentering av moderering tas på PM. Ikke her i tråden. Lenke til kommentar
biXen Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Fordi jeg genuint lurer: Jeg så Frankie spille Destiny, og det minnet litt om Borderlands satt til en slags Halo / Mass Effect verden og tematikk. Men det virket enda tynnere i historie og innhold enn Borderlands, som jeg synes var syltynt og fort ble kjedelig. Han hadde ikke spilt så langt, men er det virkelig alt det er som er i spillet? En slags lang grind, med null pickups og exploration? Og isåfall, hvorfor er folk så interesserte? Bra coop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå