Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja du gjorde det. Men hadde ikke trodd det var så ille. Jaja får håpe at destiny kjører bra

Ser på YouTube videoer av gameplay og spillet ser bedre ut på deres maskiner en min...

Eliminer feilkilder. Hvis du bruker trådløst, skift til kabel. Prøv med en PC skjerm istedet for en TV. Prøv med en ekstern USB 3 harddisk (som vil være raskere) istedet for den interne.

To konsoller skal ikke kjøre så dårlig at man får noia som det der, hvis man da ikke er vant til å spille på PC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

tja, trodde vi var ferdig å suttre om xbone.

men er litt ening med han, litt... jeg synes det var dumt av MS å gå bort i fra den opprinelige versjonen de først viste fram.

men den er helt grei idag også, hvis man ikke liker hva xbone gjør så er det veldig lett å gjøre noe med det

Lenke til kommentar

Når det kommer til Destiny så er det bekreftet 1080p til både PS4 og XB1 (til release, Beta er på 900p).

Så her er det en såkalt parity-greie. Gjør saken lett for min skyld hvertfall, har veldig mye mer achievements sammenlignet med trophies, og har flere friends på XB1 i forhold til PS4.

PSN er også latterlig dårlig, den gikk ned hver eneste kveld siden betaen kom ut på PS4 forrige Torsdag (ikke noe lang nedetid, men veldig irriterende uansett).

Lenke til kommentar

Har 70k gamerscore på XLive og trophy Level 31 med over 8400 trophies på PS. Har jeg spilt mye, ja uten tvil! Destiny blir skaffet på PS4 pga har jeg vært mest dedikert trophyhunter.

Xbox One pr dags dato er kun for eksklusivene, som den har vært siden lanseringen. Det vil endre seg om Microsoft lager en ny X1 kontroller med bedre sticker, fordi dem er en nedgradering fra X360 kontrolleren.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Har over 120k gamescore på XLive og trophy level 1 med 3 trophies på PS. Har jeg spilt mye, ja uten tvil! Destiny blir å skaffe på XB1.

PS4 er per dags dato kun for eksklusivene som den har vært siden lanseringen. XB1 vil alltids være hovedkonsollen min.

Endret av Maury
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Kan ikke dere begge begrunne det? Hadde vært interessant.

Vel, jeg har alltid sagt at jeg liker XB1 fordi jeg har mine venner og sånt der. Synes det bedre community på Xbox-generelt, noe det har vært siden dag 1.

Skulle et spill være helt horribelt på XB1 ville jeg nok valgt PS4, men jeg klarer meg med BF4 på XB1 og det skrikes ut at er så horribelt at folk nesten brekker seg.

Lenke til kommentar
Har over 120k gamescore på XLive og trophy level 1 med 3 trophies på PS. Har jeg spilt mye, ja uten tvil! Destiny blir å skaffe på XB1.

PS4 er per dags dato kun for eksklusivene som den har vært siden lanseringen. XB1 vil alltids være hovedkonsollen min.[/quote

Må bare le av deg. Du har jo ikke spilt mye! Når du har level 1 med 3 trophies så sier det meg at du ikke spiller PS. Det kan ikke du si noe på meg ihvertfall at jeg har spilt lite på Xbox. Du fornekter deg aldri. Barnslig å bare copy & paste.

@Admiral. Hva skal jeg begrunne når jeg sa det klart å tydelig hvorfor jeg velger y versjon over z?

Fikk virkelig Maury 4+ for copy paste innlegg og jeg zero? Huff dagens gamere og fiendtlighet, godt å få det bekreftet det jeg alltid har sagt.

Endret av iL ImMorTaL
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Moderatormelding

Jeg har fjernet to innlegg som var unødvendig provoserende. Det er helt greit å være uenige med personer, men ta ball - ikke person. Diskuter anstendig. Unngå personkarakteristikker. Vanskeligere er det ikke.

Kommentering av moderering tas på PM. Ikke her i tråden.

Lenke til kommentar

Fordi jeg genuint lurer: Jeg så Frankie spille Destiny, og det minnet litt om Borderlands satt til en slags Halo / Mass Effect verden og tematikk. Men det virket enda tynnere i historie og innhold enn Borderlands, som jeg synes var syltynt og fort ble kjedelig. Han hadde ikke spilt så langt, men er det virkelig alt det er som er i spillet? En slags lang grind, med null pickups og exploration?

Og isåfall, hvorfor er folk så interesserte? Bra coop?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...