Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Dere som spiller titanfall. Får dere mye screen taering? Ellers er spillet morro

Skaffa meg spillet et par dager sida og har ikke merket det i noen større grad. Bare av og til, nesten på en slik måte at det ser ut som en visuell effekt som bare skjer nå og da :p

Noen som vet om jeg kan kjøpe Titanfall map season pass på amazon.co.uk og får det til å funke på Xbox One'en min i Norge?

Gamertag om noen vil adde meg forresten: ResidenDante

Season pass er vel billigere å kjøpe fra xbox live?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere som spiller titanfall. Får dere mye screen taering? Ellers er spillet morro

Skaffa meg spillet et par dager sida og har ikke merket det i noen større grad. Bare av og til, nesten på en slik måte at det ser ut som en visuell effekt som bare skjer nå og da :p

Noen som vet om jeg kan kjøpe Titanfall map season pass på amazon.co.uk og får det til å funke på Xbox One'en min i Norge?

Ja, men jeg får ikke kjøpt noe vi Xbox Live med norsk VISA før de åpner for det ved norges lanseringen 5. september.

Lenke til kommentar

Ja, men jeg får ikke kjøpt noe vi Xbox Live med norsk VISA før de åpner for det ved norges lanseringen 5. september.

Jo? Hah, bare gå på xbox.com og endre billing adress til et sted i california, us

Lenke til kommentar

Jeg trodde også det var slik, men som nevnt over her:

-Sett region til USA i settings

-gå til payment options

-slett kortet du har lagt inn

-legg inn nytt, det samme kortet, men skriv f.eks CA og et eller annen 5-sifret zip-code

zimzallabimm! Ikke nok med at det fungerer, men du får i tillegg handle til amerikanske hubbabubba-priser :w00t:

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Betaen til Xbox kommer vel ikke før noen dager enda?

Uansett, har et spørsmål:

Har en tendens til å trykke LT ved uhell under matchmaking i Titanfall, dette åpner så tab'en (snap'en) for å invitere venner til spillet, og jeg får pokker meg ikke til å lukke den uten å måtte si "xbox unsnap" (gjerne 5 ganger før maskina oppfatter det).. Har trykket på alt annet av knapper, men får ikke til å unsnappe på noen annen måte. Er det noe jeg overser?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...