David_1214 Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Dere som spiller titanfall. Får dere mye screen taering? Ellers er spillet morro Skaffa meg spillet et par dager sida og har ikke merket det i noen større grad. Bare av og til, nesten på en slik måte at det ser ut som en visuell effekt som bare skjer nå og da Noen som vet om jeg kan kjøpe Titanfall map season pass på amazon.co.uk og får det til å funke på Xbox One'en min i Norge? Gamertag om noen vil adde meg forresten: ResidenDante Season pass er vel billigere å kjøpe fra xbox live? Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Dere som spiller titanfall. Får dere mye screen taering? Ellers er spillet morro Skaffa meg spillet et par dager sida og har ikke merket det i noen større grad. Bare av og til, nesten på en slik måte at det ser ut som en visuell effekt som bare skjer nå og da Noen som vet om jeg kan kjøpe Titanfall map season pass på amazon.co.uk og får det til å funke på Xbox One'en min i Norge? Gamertag om noen vil adde meg forresten: ResidenDante Season pass er vel billigere å kjøpe fra xbox live? Ja, men jeg får ikke kjøpt noe vi Xbox Live med norsk VISA før de åpner for det ved norges lanseringen 5. september. Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Naval Strike-DLCet er det fremdeles noe piss med synes jeg. Dragon`s teeth og de mulitplayer mapsene fungerer fint. Der er jeg enig, men nå spiller jeg ikke så mye Naval Strike. Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Det er ikke TVen. Den står i game mode og single-player fungerer uten problemer og samme med film Lastet ned demoer fra store så får se hvordan de yter Hvis du har en Samsung tv, sett den i PC modus. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Dere som spiller titanfall. Får dere mye screen taering? Ellers er spillet morro Skaffa meg spillet et par dager sida og har ikke merket det i noen større grad. Bare av og til, nesten på en slik måte at det ser ut som en visuell effekt som bare skjer nå og da Noen som vet om jeg kan kjøpe Titanfall map season pass på amazon.co.uk og får det til å funke på Xbox One'en min i Norge? Gamertag om noen vil adde meg forresten: ResidenDante Season pass er vel billigere å kjøpe fra xbox live? Ja, men jeg får ikke kjøpt noe vi Xbox Live med norsk VISA før de åpner for det ved norges lanseringen 5. september. Jo? Hah, bare gå på xbox.com og endre billing adress til et sted i california, us Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) Ja, men jeg får ikke kjøpt noe vi Xbox Live med norsk VISA før de åpner for det ved norges lanseringen 5. september. Jeg trodde også det var slik, men som nevnt over her: -Sett region til USA i settings -gå til payment options -slett kortet du har lagt inn -legg inn nytt, det samme kortet, men skriv f.eks CA og et eller annen 5-sifret zip-code zimzallabimm! Ikke nok med at det fungerer, men du får i tillegg handle til amerikanske hubbabubba-priser Endret 17. juli 2014 av Countryman Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Liker titanfall mer og mer:) hvordan vet jeg hvem som er pilot? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Liker titanfall mer og mer:) hvordan vet jeg hvem som er pilot? De har gamertag, og ser ut som piloter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 du ser det Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Microsoft is closing down Xbox Entertainment Studios -Won't affect Halo TV or Halo: Nightfall -The Halo TV series is expected to premiere late next year, while Halo: Nightfall will be packaged with Halo: The Master Chief Collection later this year -Spencer also noted that nothing has changed in regard to Microsoft's commitment to entertainment apps on Xbox. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Xbox live er nede Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Xbox live er nede Det stemmer. Har vel vært nede en stund nå. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Klarte å laste ned man packs mens det var nede Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Hva er best å ha på settings under video fidelity? Color depth 24 bit, 30 bit eller 36 bits per pixel?? Sto på 24 ut av esken Og På DVD og bluersydolby digital dynamic control of, on Eller auto? Sto på off ut av esken Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 La ting stå som standard når du får maskinen. Ingen vits å justere på noe om det ikke er spesielt utstyr du skal koble det opp mot som er noe utenfor normen. Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Noen som vet hvor lenge live har vært nede? Sjokkerende at boksen skal knele så jævlig for at live er nede. Får ikke spilt en drit! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Noen som vet hvor lenge live har vært nede? Sjokkerende at boksen skal knele så jævlig for at live er nede. Får ikke spilt en drit! Hæ? Er det nede? Spilte nettopp og det var oppe... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Jepp. Først var PSN nede, så Live. Begge deler mest sannsynlig pga Destiny-betaen. Lenke til kommentar
s2bu Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Betaen til Xbox kommer vel ikke før noen dager enda? Uansett, har et spørsmål: Har en tendens til å trykke LT ved uhell under matchmaking i Titanfall, dette åpner så tab'en (snap'en) for å invitere venner til spillet, og jeg får pokker meg ikke til å lukke den uten å måtte si "xbox unsnap" (gjerne 5 ganger før maskina oppfatter det).. Har trykket på alt annet av knapper, men får ikke til å unsnappe på noen annen måte. Er det noe jeg overser? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2014 Noen som vet hvor lenge live har vært nede? Sjokkerende at boksen skal knele så jævlig for at live er nede. Får ikke spilt en drit! Du får da spilt alt som ikke krever nett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå