Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott at du bruker livet ditt til å rette opp skrive feil på et forum :roll:

Noe å skryte til barne barna dine om når du blir gammel :green:

Hva var det motsatte av en vinner igjen?... soz norsken min er litt rusten ;) my bad

Tar det noe mer tid å skrive barnebarna enn å skrive barne barna da? Ignoransen lenge leve?

Lenke til kommentar

stresser ikke for mye ennå. Som en Xbox "fanboy" ble jeg ganske skuffa å likte best det Sony viste frem. men jeg tror fortsatt MS har mye bra på lur. Gleder meg til E3. det kan i grunnen bare gå en vei:)

Lenke til kommentar

Samco, det er riktig, og det sier jeg takk Gud for, jeg har ikke behov for et multimediesenter, derfor kjøper jeg PS4. Den har alt som trengs (og mere til, les: kraft og bedre ekslusiver) :xmas:

Endret av Selvin
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er nok heller den konsollen som er enklest å utvikle til som blir lead platform, noe som betyr at begge konsoller blir lead. La oss håpe det for guds skyld blir slutt på denne porting, det er ikke noe å satse på, skaper bare krig og fordervelse :nei:

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Det er nok heller den konsollen som er enklest å utvikle til som blir lead platform, noe som betyr at begge konsoller blir lead. La oss håpe det for guds skyld blir slutt på denne porting, det er ikke noe å satse på, skaper bare krig og fordervelse :nei:

Nei spill må kjøres på begge platformene og ea ubi og acti vill ikke optimere spill på den med mest raw power for å nedskalere igjen ... blir nok den andre veien som før...

Lenke til kommentar

Som med Wii/PS3 /360? Synes PS3 og 360 så bedre ut jeg, til tross for at de var mye sterkere.

Ehm.

så wii er forige gen og wii u er next gen? :hmm: I mine øyne er wii u i gen med ps3 og x360

Exs - black ops 2 var på wii u x360 og ps3 ;) ikke på wii

Endret av samco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...