Windoge Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Ser ut som bråket fra min Xbox One kommer fra GPU, og at mange av de nye konsollene uten Kinect sliter med dette. Du er meg en merkelig skrue har du kjøpt deg xbox one igjen? Solgte ikke du den for et par mnd tilbake? Jeg var misfornøyd med konsollen slik den var da. Nå blir den stående for eksklusive spill. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Ser ut som bråket fra min Xbox One kommer fra GPU, og at mange av de nye konsollene uten Kinect sliter med dette. Du er meg en merkelig skrue har du kjøpt deg xbox one igjen? Solgte ikke du den for et par mnd tilbake? En av de som bare har det i snakket. Såklart kan man ikke holde seg unna XO med de fantastiske spilla, men enkelt å holde seg borte fra PS4. 3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Bråket fra harddisken forsvinner også når jeg går inn i et spill. Edit: Vil Microsoft reparere importerte Xbox One etter konsollen har blitt lansert i Norge? Følte ikke jeg orker å ta det via CDON. Konsollen fungerer fint, men harddisken støyer veldig når jeg ikke er i et spill. ja, har en defekt xbone her som jeg må vente med å reparere til den blir lansert i norge, hva jeg gjør med den etter på vet jeg ikke. Var du i dialog med Microsoft i Norge om dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Bråket fra harddisken forsvinner også når jeg går inn i et spill. Edit: Vil Microsoft reparere importerte Xbox One etter konsollen har blitt lansert i Norge? Følte ikke jeg orker å ta det via CDON. Konsollen fungerer fint, men harddisken støyer veldig når jeg ikke er i et spill. ja, har en defekt xbone her som jeg må vente med å reparere til den blir lansert i norge, hva jeg gjør med den etter på vet jeg ikke. Var du i dialog med Microsoft i Norge om dette? ja, hele gjengen fra US til tyskland og Norge, jeg måtte vente med å fikse den til den ble lansert. naturlig nok gadd jeg ikke det, å kjøpte en til Endret 9. juli 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Så lenge de fikser den i Norge når den blir lansert. Overlever litt støy fra GPU i mellomtiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 A feature that would allow retail Xbox One units to become developer kits is no longer planned, according to Microsoft. Xbox Advanced Technology Group's Martin Fuller said there are "no plans" for the feature, which would allow developers to debug and create games without additional Microsoft-supplied hardware that was introduced alongside Microsoft's ID@Xbox scheme last August. http://www.digitalspy.co.uk/gaming/news/a583173/microsoft-no-longer-plans-for-xbox-one-retail-units-to-double-as-dev-kits.html#~oJxyE38UTuEnth Skuffende av Microsoft. stemmer ikke: http://kotaku.com/no-microsoft-didnt-reverse-course-on-xbox-one-dev-kits-1602522324 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Snåle greier, virkelig snåle greier. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Kotaku er så retards til tider. Får de et rykte som starta på NeoGaf så poster de det som sin eksklusiv nyhet til tider, mens NeoGaf er et sted hvor mye folk får futt på ting langt i forveien er det ikke sannhet i alt som postes der (naturligvis). Endret 9. juli 2014 av Maury Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 De benekter det heller ikke, bare at det ikke er helt nøyaktig. Så hvem vet akkurat nå, vi får bare vente og se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 Kotaku er så retards til tider. Får de et rykte som starta på NeoGaf så poster de det som sin eksklusiv nyhet til tider, mens NeoGaf er et sted hvor mye folk får futt på ting langt i forveien er det ikke sannhet i alt som postes der (naturligvis). Kotaku pleier å få ord fra MS først, for å bekrefte eller avkrefte.. noe som det ser ut til de har fått i den artikkelen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2014 http://www.reddit.com/r/xboxone/comments/2a90if/microsoft_no_longer_plans_for_xbox_one_retail/cisrqkp?sort=confidence Det er bare nøyaktig hva Major Nelson skrev på Reddit. Tviler på at Kotaku fikk noe statement i det hele tatt. Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Ser ut som bråket fra min Xbox One kommer fra GPU, og at mange av de nye konsollene uten Kinect sliter med dette. Du er meg en merkelig skrue har du kjøpt deg xbox one igjen? Solgte ikke du den for et par mnd tilbake? En av de som bare har det i snakket. Såklart kan man ikke holde seg unna XO med de fantastiske spilla, men enkelt å holde seg borte fra PS4. Du skal ALLTID dra inn PS4 du! Oppmerksomhetssyk much? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 det finnes en annen tråd dere kan holde på med det der... Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Jeg må bare spørre... Er det noen her som benytter seg av talekommandoer eller bevegelsesstyringer i menyene på One? "Xbox, Turn on" er det absolutt eneste jeg ser som fornuftig å bruke...denne bruker jeg mens jeg rigger til godstolen, fyller tobakkspipa og generelt ikke har tid til å trykke inn Home-knappen på kontrolleren.. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Ser ut som bråket fra min Xbox One kommer fra GPU, og at mange av de nye konsollene uten Kinect sliter med dette. Du er meg en merkelig skrue har du kjøpt deg xbox one igjen? Solgte ikke du den for et par mnd tilbake? En av de som bare har det i snakket. Såklart kan man ikke holde seg unna XO med de fantastiske spilla, men enkelt å holde seg borte fra PS4. Du skal ALLTID dra inn PS4 du! Oppmerksomhetssyk much? Nå nå, ville bare påpeke hykleriet som finnes i enkelte brukere. Er sikker på at han her duden hadde kjøpt Xbox One selv med den originale visjonen til Microsoft, ofte enkelt å talk the talk, but not walk the walk. Til syvende og sist er det spilla som selger maskinen. Det ser man jo når selv de som konstant skal kneldre over XO går til innkjøp av maskinen. 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Bråket fra harddisken forsvinner også når jeg går inn i et spill. Edit: Vil Microsoft reparere importerte Xbox One etter konsollen har blitt lansert i Norge? Følte ikke jeg orker å ta det via CDON. Konsollen fungerer fint, men harddisken støyer veldig når jeg ikke er i et spill. ja, har en defekt xbone her som jeg må vente med å reparere til den blir lansert i norge, hva jeg gjør med den etter på vet jeg ikke. Var du i dialog med Microsoft i Norge om dette? ja, hele gjengen fra US til tyskland og Norge, jeg måtte vente med å fikse den til den ble lansert.naturlig nok gadd jeg ikke det, å kjøpte en til Fikk svar fra Xbox Norge i dag om å ta kontakt med support for å se om de kunne ta den allerede i dag. Edit: sendte deg PM så du får sendt inn din. Endret 10. juli 2014 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Jeg må bare spørre... Er det noen her som benytter seg av talekommandoer eller bevegelsesstyringer i menyene på One? "Xbox, Turn on" er det absolutt eneste jeg ser som fornuftig å bruke...denne bruker jeg mens jeg rigger til godstolen, fyller tobakkspipa og generelt ikke har tid til å trykke inn Home-knappen på kontrolleren.. Hadde foretrukket "Wife, Turn off", men det funker ikke. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Noen som vet om det er mulig å lese av på konsollen hvilket land den er importert fra? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Noen som vet om det er mulig å lese av på konsollen hvilket land den er importert fra? Står hvertfall på esken. På toppen Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Jeg må bare spørre... Er det noen her som benytter seg av talekommandoer eller bevegelsesstyringer i menyene på One? "Xbox, Turn on" er det absolutt eneste jeg ser som fornuftig å bruke...denne bruker jeg mens jeg rigger til godstolen, fyller tobakkspipa og generelt ikke har tid til å trykke inn Home-knappen på kontrolleren.. Hadde foretrukket "Wife, Turn off", men det funker ikke. lol... æh, jeg synes det kinectgreiene er noe tull, det har jeg syntes siden day one. Det går jo an å håpe det utvikler seg til noe nyttig, som f.eks å kunne se seg til siden når man spiller Forza FOR EKSEMPEL. Uansett er jeg glad jeg kjøpte med connect...hører at de som kommer uten connect bråker no jæ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå