Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke så ivrig på tanken på oppgraderte utgaver av Halo-spilla når jeg først hørte ryktene, men etter annonseringen på E3 og vi fikk sett noe har det virkelig gått oppover. Tror også med skuffelsen Watch_Dogs var, interessen for Destiny og alle utsettelsene så har interessen for Halo bare utvidet fordi jeg vet jeg kommer til å ha en fun tid med det.

Lenke til kommentar

Har aldri likt Halo-spillene, men kommer til å skaffe meg The Master Chief Collection når jeg kjøper meg en Xbone. Har så lyst til å like spillene at det er helt mongoloid. Er uansett en nydelig pris, så føler ikke at jeg taper stort selv om jeg nok en gang må innse at det ikke er noe for meg.

Lenke til kommentar

Ikke ett eneste spill kan holde på min oppmerksomhet lenge nok til at 1000 GS eller 100% er nært foreliggende.

Hva med Avatar: The Burning Earth? Stå i et hjørne og spam b knappen i 5 min for fulle 1000

Kunne ikke fallt meg inn å kjøpt en gang :p Men jeg er ferdig med det å loote spill for poeng og annet dritt. Jeg skylder på N64 eraen da kassettene nærmest luktet svidd etter å ha blitt spillt ihjel. MÅTTE jo få valuta for pengene for de svindyre spillene da :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Da var man 100% å 1000 av 1000 på watch dogs :D

Skjønner ikke at du har tålmodighet til det. Spillet var ikke akkurat lite repeterende.

Hehe, Jeg vet ikke helt , men watch dogs synes jeg var drit bra. Jeg likte conspetet. Mange synes ikke det leverte som det skulle , hadde jeg tenkt over dette hele tiden så har jeg blitt dritt lei å spille hadde sugd. Men jeg har alltid en tanke i bakhode når det kommer til sånne spill. Tenk på hvordan watch dogs 2 kommer til å bli :D

Lenke til kommentar

Gleder meg til mer Halo! Og ikke minst få spille alle sammen igjen i HD :)

Halo er definetivt den beste spill serien jeg har spilt. Hadde jeg ikke spilt halo hadde livet mitt vert en helt annen i dag, mest trolig ikke hadd xbox one :) Dette er hele min barndom samlet i 1080 p 60 fps på en CD :) gledes :-)

Lenke til kommentar

Hvordan får dere handlet i XboxLive når region er satt til USA?...hos meg stopper det på zip-code når jeg prøver å legge inn kort og adresse..

Må jeg kjøpe det via pc`n på xbox.com??

http://www.borderlinx.com/NO/en/ <<< lag deg en konto der, så får du en amerikansk adresse som kan brukes, og du skriver selvfølgelig ikke norsk adresse når du har satt region til usa...

du må ha en liksom adresse i usa, funka fjell for meg, og norsk xbl kundeservice sa dette var normalt når jeg ringte på fredag

Lenke til kommentar

Hvordan får dere handlet i XboxLive når region er satt til USA?...hos meg stopper det på zip-code når jeg prøver å legge inn kort og adresse..

Må jeg kjøpe det via pc`n på xbox.com??

http://www.borderlinx.com/NO/en/ <<< lag deg en konto der, så får du en amerikansk adresse som kan brukes, og du skriver selvfølgelig ikke norsk adresse når du har satt region til usa...

du må ha en liksom adresse i usa, funka fjell for meg, og norsk xbl kundeservice sa dette var normalt når jeg ringte på fredag

Hmm...okey?

Kundeservice sier vel ok til dette enn så lenge, ellers er det jo tapte penger for MS. Men hva med tiden etter, når det kommer "u-importerte" boxer til norge, og vi med importerte boxer får updaten? kan man fortsatt handle til amerikanske billigpriser?

Må man opprette en digital bankkonto og her da, som blir knyttet til mitt nye amerikanske borgerskap?

Når man skal opprette et betalingskort må man skrive den adressen kortet er tilknyttet, eller blir det ikke godkjent her hos meg.

Lenke til kommentar

Tapte penger for MS? Er da ikke det. Påslaget på prisen for oss her i Norge er jo bare penger som går i statskassa, ikke ekstra penger i lomma på MS. :p

Hehehe...joda, men om jeg ikke blir fortalt at jeg må gå rundt grøten for å få brukt pengene mine, får de da heller ingenting solgt til meg.

Slik som idag, fikk ikke lov til å bruke opp sparepengene mine..

men uansett, kan man fortsette å bruke USA-region og handle billig når One kommer hit offisielt?

Jeg tviler på det..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Det er ikke lagt inn noen IP sperre på kjøp av spill enda, du kan kjøpe fra hvilken region du vil, dette gjelder også land hvor Xbox one har kommet ut.

det er heller ingen indikasjon på at de kommer til å legge det inn.

men så det er sagt, så er det på Xbox musikk, film og tv.

Jeg har min på US, med US sted og zip, men min visa, det fungerer.

når watch dogs kom så gadd jeg ikke å vente, så jeg bytta til UK store, fikk også kjøpt der.

det er ingen forskjell på importert xbox eller ikke.

profilen din på Xbox.com står fortsatt som Norsk.

men Xbox one region er separert fra denne, og man kan velge fritt.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Hmm...okey?

Kundeservice sier vel ok til dette enn så lenge, ellers er det jo tapte penger for MS. Men hva med tiden etter, når det kommer "u-importerte" boxer til norge, og vi med importerte boxer får updaten? kan man fortsatt handle til amerikanske billigpriser?

Må man opprette en digital bankkonto og her da, som blir knyttet til mitt nye amerikanske borgerskap?

Når man skal opprette et betalingskort må man skrive den adressen kortet er tilknyttet, eller blir det ikke godkjent her hos meg.

Mitt visa funka fjell med en borderlinx adresse på min xbox one....

Og for å svare på om du kan bruke den amerikanske kontoen etter vi får xbl til xbox1 her i landet, så vil jeg tro de gir blaffen i om du kjøper spilla her eller der....

Ms har samme fortjeneste på spilla enten eller og konsollen er regionfri så du kan bestille spill fra hele verden uansett, så eneste di kan gjøre er som sony, de har bare fjerna muligheten for å kunne bruke visa fra andre land enn der regionen er satt til....

Men du kan trygt ha en us konto å handle spill med å fylle på penger via psn kort, (min norske og amerikanske konto på psn har eksistert like lenge som ps3 har og begge har blitt brukt) og xbl har og samme løsninga viss de skulle gjøre dette litt vanskeligere....

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...