Mala Skrevet 2. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2014 Prøver virkelig å lufte min entusiasme for SO, men det ser jo drit kjedelig ut i en pen innpakning. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2014 Jeg heller ser ikke helt det store i det spillet. For å være ærlig så får det meg til å føle meg gammel. Virker bare stressende og så si ikke noe med det som appellerer til meg. Til tider veldig pent å se på...men that's about it. 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 3. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2014 min entusiasme kommer ene og alene fra at det er Insomniac games som lager spillet. Satser på mye småkul idiot humor og sjuke våpen. Storyen blir nok så som så, akkurat som med Ratchet and Clanck, men så er det disse våpnene da som er typisk Insomniac. Grafikkmessig så synes jeg det ser ok ut men ikke så mye mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2014 Noen som vet hvordadn GWG fungerer? betaler MS for det eller gir utvikler/utgiver det bort? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2014 Vil tro at MS betaler royalties eller lignende, bare hva jeg tror da. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 3. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2014 SO ser ut som en playstation-eksklusiv. Selskapet stod jo, for å si det litt fint, bak det middelmådige resistance. Har ingen store forhåninger når det kommer til SO. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Resistance var jævla morsomt i co-op ihvertfall. Men hjalp selvsagt på at det ikke florerte av spill med split-screen på PS3 og 360. Det er noe jeg håper det blir mer av denne generasjonen, da lite er morsommere enn å spille sammen med en kamerat i samme sofa. Multiplayeren på Resistance 2 var også morsomt, nok en gang i split-screen. Var vel 92 spillere. Har treeren og, men har ikke åpnet det engang. Kunne vært morsomt å teste multiplayeren der og, men Sony har vært såpass idioter at de allerede har stengt serverne. Singleplayer skal dog være veldig bra.Det siste Insomniac-spillet, Fuse skal være ganske dårlig, men nå ser jo dette ut som et spill hvor Insomniac gjør det de kan best, crazy våpen og generell galskap. Men skal innrømme at interessen har sunket betraktelig, som med alle andre eksklusive spill til denne generasjonen, unntatt Bloodborne og Quantum Break som vi uansett har sett lite til enda. Edit: Forøvrig forstår jeg ikke hvorfor Resitance-serien går for å være så middelmådig/dårlig, da spillene har henholdsvis 86/87/83 på Metacritic (som absolutt ikke er noen fasit). Endret 3. juli 2014 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) God morgen, har et par spørsmål ang. XboxOne! Er One Wifi-vennlig? Finnes det versjoner som ev. ikke støtter wifi? Bluetooth-vennlig? Er det slik at man har mulighet til å koble opp et BT-headset slik at man slipper å bruke det originale som følger med? (jeg er klar over at dette ikke er noe problem om man skal se film, hvor man kobler opp gjennom f.eks receiver. nå tenker jeg på spilling mot fiender) Om ikke BT-vennlig: Hva med oppkobling av et Logitech G930 headset, koblet opp via en HDMI direkte i boxen som overfører trådløst på samme måte som på en pc - klarer den det? Takk for hjelp, og siden dette er en "kafe" - Skål og god helg! EDIT: i tillegg, er det mulig å koble til en ekstern HD med filmer til One? kan jeg nå droppe Boxeebox eller appletv om jeg ønsker det? Endret 4. juli 2014 av Countryman Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Wifi på alle, ikke BT. Du kan koble headset til kontrollen med en adapter. Du kan koble til ekstern hdd men bare for lagring Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 G930 fungerer ikke på xb1 dessverre, fungerer dog ypperlig på ps4 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Da var man 100% å 1000 av 1000 på watch dogs Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Da var man 100% å 1000 av 1000 på watch dogs Skjønner ikke at du har tålmodighet til det. Spillet var ikke akkurat lite repeterende. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Ikke ett eneste spill kan holde på min oppmerksomhet lenge nok til at 1000 GS eller 100% er nært foreliggende. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Child of LightPlants Vs. Zombies: Garden Warfare Begge spill jeg hadde lyst til å spille videre etter alle achievements pluss DLC på sistnevnte. Nutjitsu var greit småspill som jeg også har alle cheevos i. Dead Rising 3 mangler jeg noen DLC-achievements, men har alle originale. Watch_Dogs er kanskje det spillet jeg har som jeg minst har lyst til å fullføre nå selv. EDIT: Til 360 tok jeg også alle achievements til GTA V nylig. Ting man gjør med 4 ukers hjemmeferie. Endret 5. juli 2014 av Maury Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Garden Warfare er så jævla morsomt. 1 Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Ikke ett eneste spill kan holde på min oppmerksomhet lenge nok til at 1000 GS eller 100% er nært foreliggende. Hva med Avatar: The Burning Earth? Stå i et hjørne og spam b knappen i 5 min for fulle 1000 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Garden Warfare er så jævla morsomt. Imponert over hvor spillbart det var. Også gratis DLC som hadde vært verdt å kjøpe liksom. Lenke til kommentar
UFC Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Har lyst på et nytt spill i dag, har så langt bare UFC. Gi meg noen anbefalinger. Liker alt Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Wifi på alle, ikke BT. Du kan koble headset til kontrollen med en adapter. Du kan koble til ekstern hdd men bare for lagring Takk for hjelp! +1 Satt den opp igår og fant ikke BT seru.. Importert utgave, de såkalte begrensningene med denne kontra den som vil bli solgt her snart - er det kun dette med "butikken" som er det store aberet, det at man ikke får lagt inn payment options pgr.a feil region i settings, eller er det mer? Alt ordner seg vel med Norge-updaten vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå