soldatfrank Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Det er til tidel rimelig skummelt ja. Jeg i en alder av 35år skal ikke lyve, jeg har hylet i sofaen til dette spillet Eg er ei skikkelig kjerring når det kjem til skrekk spel, og filmar. Hehe. Bra video. Ser ut som starten på spillet også . Fortsett gjerne med å poste flere videor av din ferd gjennom asylet. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Hehe. Bra video. Ser ut som starten på spillet også . Fortsett gjerne med å poste flere videor av din ferd gjennom asylet. Takk for det, he he. Eg kunne kanskje gjort eit forsøk på å gå gjennom heile spelet. Kunne kanskje blitt noko morosam video til slutt. Forresten: Eg har ein kode til XBO TitanFall. Nokon som har Forza 5 på plate, eller kode som ynskjer å byte? :-) Endret 19. juni 2014 av BlastyTrasty Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Det er til tidel rimelig skummelt ja. Jeg i en alder av 35år skal ikke lyve, jeg har hylet i sofaen til dette spillet Eg er ei skikkelig kjerring når det kjem til skrekk spel, og filmar. Haha så bra!! Du så rimelig redd ut der Jeg håpte dette spillet skulle bli annonsert på E3. Men nå er det her endelig! Dagens gla nyhet! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Har endelig fått modda ferdig kontrolleren min. Hva syns dere? Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 hey boys. Har det kommet ut kontroll med kabel? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 hey boys. Har det kommet ut kontroll med kabel? Xbox One kontrolleren bruker bare en vanlig sånn micro (mini?) usb til vanlig usb, og da den kobles til konsoll/pc slås det trådløse signalet av og kontrollen fungerer som om den skulle vært med kabel 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Har faktisk ikke kontroller igjen, etter et par kvelder med Fifa 14 ble begge kontrollene mine knust. Kjøper ikke nye før det virkelig er noe som frister. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Har faktisk ikke kontroller igjen, etter et par kvelder med Fifa 14 ble begge kontrollene mine knust. Kjøper ikke nye før det virkelig er noe som frister.Søk hjelp 3 Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Hvor finner jeg en kontroll billigst? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Hvor finner jeg en kontroll billigst? http://www.prisjakt.no/product.php?p=1932512 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Haha, derfor jeg slutta å låne bort PS3-kontrollerne mine. Ble knust på lån til venner og sånt som spilte FIFA 2 ganger, og selv om de betalte nye kontrollere så tok det alltid for lang tid. Merker også at headsettet mitt har begynt å knitre og sånt. Har ikke vært så forsiktig med det i grunn, så har meg selv å takke på det. Noe nettbutikker i Norge med headsettet på lager? Gidder ikke å kjøpe et dyrt et, men har bare sett det på Amazon UK nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Har faktisk ikke kontroller igjen, etter et par kvelder med Fifa 14 ble begge kontrollene mine knust. Kjøper ikke nye før det virkelig er noe som frister.Søk hjelp Jeg lo. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 http://teambeyond.net/master-chief-collection-qa/ Nyttig info for Halo fans Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 http://teambeyond.net/master-chief-collection-qa/ Nyttig info for Halo fans Page not found? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Her: http://teambeyond.net/master-chief-collection-qa/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Hahahah. Burn Ubisoft. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Har faktisk ikke kontroller igjen, etter et par kvelder med Fifa 14 ble begge kontrollene mine knust. Kjøper ikke nye før det virkelig er noe som frister.Søk hjelp Jeg lo. Hehe det var 80% fleip og 20% alvor. Hadde også problemer med å kontrollere meg under diverse cs matcher for ca 14 år siden, men det gikk mest på at jeg slo hånden ned i bordet og reiv kjæft. Men vokste det av meg ganske raskt. Blir dyrt om man skal knuse kontrollere, skjermer, tastaturer, mus etc etc. Lenke til kommentar
UFC Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Får Xbox One trolig på Mandag/Tirsdag. Følger det med batterier i esken med tanke på kontrollen, eller må jeg kjøpe dette før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå