bjornhelge Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Det er faktisk heilt korrekt. Men å unngå å svare på dette vil jo ikkje fungere i evig tid. Det må komme klarhet i dette før lanseringa, i god tid faktisk. Dei kan jo ikkje vente til etter release heller. Sjølv om svaret kan væra vanskeleg å svelge for nokon av dei potensielle kundane - meinar eg det er betre å la folk prøve å fordøye svaret over tid - enn å la det smelle som ei bombe rett før lansering. frykter at de ikke kommer med noe klart svar i det hele tatt. og lar folk bare finne ut selv etter kjøp... er litt typisk det når det kommer til microsoft. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Les artikkelen, mislendende overskrift, som det også blir diskutert her: http://www.neogaf.co...ad.php?t=563757 Eg las artikkelen. Står veldig fint forklart der at PS4 har noko meir rå kraft, men at det er for tidleg å sei kva dette vil ha å sei framover. For den jamne forbrukaren blir det nok som denne generasjonen. Det har lite, til ingenting å seie. Å skrive det her vil nok gje fleire forumtroll og plattformfantastar ein halvfeit ein i trusa, og gje dei kjensla av at no må dei rette på innlegget mitt, eg ynskjer dei hjarteleg velkommen. Ang krangling av kva konsoll som er best så ... Endret 23. mai 2013 av BlastyTrasty Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Vi kan ikke vite sikkert hvor lenge Microsoft drifter serverne til Xbox One i fremtiden vel...? Vi har ingen makt over dette, det er veldig veldig synd. Når du eier et spill idag så vet du jo at dette er ditt til evig tid. Det er mange AAA-spill som kan koste ned mot 5 euro. Når jeg kjøpte pcen min for vel 2 år siden så kjøpte jeg ihvertfall spill som Borderlands, Bioshock 2 og Just Cause 2 for 5 euro pr stk på steam. Er ikke det AAA-spill... Sikker på at man kan "kaste Kinecten bak TVen"? Må den ikke se deg til enhver tid? Plass tar den også. Poenget var bare at jeg kan få AAA titler på xboxen og til under 100 lappen, men de vil jo ikke være de nyeste spilla. Nei vi har ikke makt over det, men dette gjelder jo alle, også steam med unntak av sony foreløpig. Det ble sagt at alt man kan gjøre på kinect kan man gjøre med kontrolleren, det er opptil brukerene og velge hva han vil bruke. HVa det betyr i praksis vet jeg ikke. Kan hende at etter du har valgt å bruke håndkontroll at du ikke trenger å koble den på. Det kan hende at du trenger kinecten bare for å logge deg på, at den gjenkjenner deg, men dette blir jo bare synsing, og da syntes jeg det er bedre å vente til vi vet mer om konsollen og hvordan den fungerer. Microsoft sitt snakk etter presse eventet har jo ikke hjulpet heller. Mass confusion Endret 23. mai 2013 av henrikrox 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 frykter at de ikke kommer med noe klart svar i det hele tatt. og lar folk bare finne ut selv etter kjøp... er litt typisk det når det kommer til microsoft. Reknar med du har fleire gode eksempel på det? :-) Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Du hadde vel ikke kjøpt deg X1 om den så hadde dobbel så bra hardware som PS4 til halve prisen uansett, så. jeg har xbox(den første) så jeg kunne ha vært truende til å kjøpt den nye xboxen... men etter det 'reveal' så ble valget kun ps4 ja... always online og blokkering av brukt spill er noe jeg er ekstremt i mot.. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Du eier Battlefield 3 til PC ja, der vet jeg at det er slikt. Blir noe annet om du eier det på konsoller. Men nå forsvinner jo noe av det som er "bra" med konsoller med denne nye Xboxen. Så flott at du regner med noen slår av bryteren, kanskje du kan påta deg ansvaret om 10-15 år? Snakk om å se etter problemer og å male fanden på veggen. Herregud. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Eg las artikkelen. Står veldig fint forklart der at PS4 har noko meir rå kraft, men at det er for tidleg å sei kva dette vil ha å sei framover. For den jamne forbrukaren blir det nok som denne generasjonen. Det har lite, til ingenting å seie. Forrige generasjon (denne, vet ikke hva man skal si enda jeg) var litt annerledes, da PS3 hadde en den idiotiske Cell-CPUen, nå har begge konsollene den samme arkitekturen. Endret 23. mai 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Snakk om å se etter problemer og å male fanden på veggen. Herregud. Ser ikke etter problemer, problemet er faktisk ganske innlysende dessverre. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) jeg har xbox(den første) så jeg kunne ha vært truende til å kjøpt den nye xboxen... men etter det 'reveal' så ble valget kun ps4 ja... always online og blokkering av brukt spill er noe jeg er ekstremt i mot.. Med de linjene forteller det bare hvor mye du har misforstått. Ser ikke etter problemer, problemet er faktisk ganske innlysende dessverre. Du svarer ikke på det noe av det blasty skriver, bare tar opp nye problemer, og misforstår alt han skriver. Innlysende? Ja jøss du "Dersom dei av ein eller anna grunn skulle bestemme seg for å stenge XBOX One tenestene om 10 år, reknar eg med at nokon skrur av denne brytaren." Ditt svar: Så flott at du regner med noen slår av bryteren, kanskje du kan påta deg ansvaret om 10-15 år? Din påstand: Du eier Battlefield 3 til PC ja, der vet jeg at det er slikt. Blir noe annet om du eier det på konsoller. Hvorfor? Just, gg dude. Endret 23. mai 2013 av henrikrox 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hardwaren i X one er uendelig med cload planen til ms ... Framtitdig spill kalkulasjoner kan skje nett basert mot hardware basert .... Sky is only the limit Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Til nå er dette min konklusjon: Microsoft fucka det opp og om de ikke fikser dett på E3 med store friske IPer (big bangs) takker jeg farvel til XBone. Å nei! Det ville vært for ille. Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Herlig med tanke på store mmo spill eller masive fps spill Tv funksjonene setter ms helt klart som en nummer 1 posisjon som et ekte media senter i stuen.. Glem sattelit tunern eller decodern ... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hardwaren i X one er uendelig med cload planen til ms ... Framtitdig spill kalkulasjoner kan skje nett basert mot hardware basert .... Sky is only the limit Hvor bra tror du det funker i praksis? Om det funker tror jeg Sony også vil være med på det, spesielt med tanke på at de begynte å utforske denne muligheten for over ti år siden, og ved kjøpet av Gaikai. Nei, jeg tror det her vil bli brukt mer som always online-DRM, men jeg kan jo ta feil. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Med de linjene forteller det bare hvor mye du har misforstått. Du svarer ikke på det noe av det blasty skriver, bare tar opp nye problemer, og misforstår alt han skriver. Innlysende? Ja jøss du "Dersom dei av ein eller anna grunn skulle bestemme seg for å stenge XBOX One tenestene om 10 år, reknar eg med at nokon skrur av denne brytaren." Ditt svar: Så flott at du regner med noen slår av bryteren, kanskje du kan påta deg ansvaret om 10-15 år? Din påstand: Du eier Battlefield 3 til PC ja, der vet jeg at det er slikt. Blir noe annet om du eier det på konsoller. Hvorfor? Just, gg dude. Når jeg quoter deg så er det jo deg jeg svarer. Du skriver at jeg bare ser etter problemer, og jeg mener at det er et problem at du må være online et minutt hver dag i all den tid Microsoft gir oss tilgang til spillene til Xbox One. Det synes jeg er et innlysende problem. Battlefield 3 på konsoll har vel ikke always online? MP-delen naturligvis, men ikke singelplayeren? Den kan vel alltid startes opp. Det trodde ihvertfall jeg. På pc må man logge seg inn, til og med for å spille SP-delen. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Tv funksjonene setter ms helt klart som en nummer 1 posisjon som et ekte media senter i stuen.. Glem sattelit tunern eller decodern ... Du må fremdeles ha en dekoder. Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Kinect v2 ir funksjon ser utrolig presis ut i helt mørke rom for en fantastisk body traking Blir noe herlige kinect spill med dette .. endelig et system som ser emotions på spilleren .. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Virker som folk styrer unna bare fordi den kan gjøre flere ting. Man kan jo fortsatt spille på den. Personlig ser jeg fram til kinect 2, og håper på en motion-tracking software som kan ta i bruk kinectens presise face og body-tracking Endret 23. mai 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hvor bra tror du det funker i praksis? Om det funker tror jeg Sony også vil være med på det, spesielt med tanke på at de begynte å utforske denne muligheten for over ti år siden, og ved kjøpet av Gaikai. Nei, jeg tror det her vil bli brukt mer som always online-DRM, men jeg kan jo ta feil. 300 000 servere world wide ... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Ser ikke ut som om vi får vite prisen på E3. 300 000 servere world wide ... Du virker like uvitende som når vi diskuterte 4K-spilling i går. Lenke til kommentar
samco Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Spill er bare så last gen Denne gen er alt om multimedia 4k og en konsoll som gjør alt Hva alle dingsene dine gjør amenlagt. Xbox one.... du trenger bare 1 device Ser ikke ut som om vi får vite prisen på E3. Du virker like uvitende som når vi diskuterte 4K-spilling i går. Den lille teaser diskusjonen som du ikke helt forsto? Må vell komme med svaret som jeg hinta til deg hele går kveld 4K kommer med spill.. 4K opscalering som jeg skreiv ikke skarpeste kniven i skuffen? Endret 23. mai 2013 av samco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå