Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har ikke den presentasjonen vært sånn skikkelig imponerende. Man ble lovet games games og games. Da er det ikke rart man får høye forventninger.

ER DU BLIND!? Du kan ikke klage på at de ikke har vist spill i dag. Om du ikke liker det, et fett. Men å klage på noe som klart er der er idiotisk.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Nå har ikke den presentasjonen vært sånn skikkelig imponerende. Man ble lovet games games og games. Da er det ikke rart man får høye forventninger.

ER DU BLIND!? Du kan ikke klage på at de ikke har vist spill i dag. Om du ikke liker det, et fett. Men å klage på noe som klart er der er idiotisk.

Mulig jeg er blind, men jeg forventet som sagt QB, Gears of War o.l. Ikke remastered spill som jeg faktisk aldri har hørt om. Jeg blir like skuffet om Sony kun vises fram den indie-tullet.

Lenke til kommentar

Quantum Break kommer på Gamescom, og det er bekrefta.

Gears of War har vært i utvikling i bare 4 måneder, så det hadde ikke vært så mye å vise fram. Vi trenger ikke CGI-trailer før de faktisk har noe nytt å vise enn trynet til Marcus Fenix eller noe.

Ikke noe MÅ HA nei. Lenge siden jeg har opplevd det egentlig. Sist var vel GTA5 og det viste seg å være en skuffelse for min del.

Men at det er en del av spillene her jeg kommer til å plukke opp etterhvert er det vel ingen tvil om.

Ved unntak av at jeg synes GTA5 var et bra spill så var det ikke noe må ha. Men veldig mye jeg har lyst på, eller er nysgjerrig på. Crackdown 3 var vel i nærheten av må ha, men ikke helt der siden det bare var CGI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...