Windoge Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Ikke noe spesielt til nå. Jøss, hvorfor gamer du egentlig i det hele tatt? Så fordi jeg ikke liker Forza og Halo, så liker jeg ikke noe? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 de har da vist mange spill til nå og enda ikke ferdig Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Så fordi jeg ikke liker Forza og Halo, så liker jeg ikke noe? Slutt å vær så stressa og kjedelig hele tida. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Nå har ikke den presentasjonen vært sånn skikkelig imponerende. Man ble lovet games games og games. Da er det ikke rart man får høye forventninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 har jo ikke vært annet enn spill? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Nei, men det hjelper mye å vise frem spill med liten s når folk vil ha SPILL, om du skjønner. Føler ikke at det var skikkelig WOW-faktor over de eksklusive spillene MS viste frem. De valgte jo å ikke vise noe fra QB. Endret 9. juni 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Nå har ikke den presentasjonen vært sånn skikkelig imponerende. Man ble lovet games games og games. Da er det ikke rart man får høye forventninger. ER DU BLIND!? Du kan ikke klage på at de ikke har vist spill i dag. Om du ikke liker det, et fett. Men å klage på noe som klart er der er idiotisk. Endret 9. juni 2014 av Maury Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Slenger meg på den. Rimelig tamme spill som ble vist frem her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 bry meg lite om spill er eksklusive eller ikke Lenke til kommentar
claes Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Ingenting skikkelig spennende eller uventet å se her, men ser frem til Master Chief collection, Crackdown, Sunset Overdrive. Det var en Gears of War logo i den raske gjennomgangen på slutten, men ingenting ble vel vist av det? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Ikke noe MÅ HA nei. Lenge siden jeg har opplevd det egentlig. Sist var vel GTA5 og det viste seg å være en skuffelse for min del. Men at det er en del av spillene her jeg kommer til å plukke opp etterhvert er det vel ingen tvil om. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Nå har ikke den presentasjonen vært sånn skikkelig imponerende. Man ble lovet games games og games. Da er det ikke rart man får høye forventninger. ER DU BLIND!? Du kan ikke klage på at de ikke har vist spill i dag. Om du ikke liker det, et fett. Men å klage på noe som klart er der er idiotisk. Mulig jeg er blind, men jeg forventet som sagt QB, Gears of War o.l. Ikke remastered spill som jeg faktisk aldri har hørt om. Jeg blir like skuffet om Sony kun vises fram den indie-tullet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 du er knskje ikke blind, men selektivt syn mulig Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Quantum Break kommer på Gamescom, og det er bekrefta. Gears of War har vært i utvikling i bare 4 måneder, så det hadde ikke vært så mye å vise fram. Vi trenger ikke CGI-trailer før de faktisk har noe nytt å vise enn trynet til Marcus Fenix eller noe. Ikke noe MÅ HA nei. Lenge siden jeg har opplevd det egentlig. Sist var vel GTA5 og det viste seg å være en skuffelse for min del. Men at det er en del av spillene her jeg kommer til å plukke opp etterhvert er det vel ingen tvil om. Ved unntak av at jeg synes GTA5 var et bra spill så var det ikke noe må ha. Men veldig mye jeg har lyst på, eller er nysgjerrig på. Crackdown 3 var vel i nærheten av må ha, men ikke helt der siden det bare var CGI. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Gleder meg faktisk til Fable Legends og Evolve, klarer de å gjøre det samme med Evolve som de gjorde med Left4Dead kan det bli mange timer moro! Endret 9. juni 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Xbox one til Norge 5 september Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Problemet for min del var at det knapt var noe nytt. Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Det beste med konferansen var han Silicon Valley skuespilleren som sa at Operation Flashpoint og IL-2 Sturmovik var noen av hans favorittspill. Disse spillene slår alle disse nye spillene som har flott grafikk men lite spillbarhet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2014 Xbox one til Norge 5 september Er bare å starte kronerullingen til bursdagen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå