Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger ikke gjøre annet en å endre konsollregion til USA, jeg bruker samme kontodetaljer som jeg har gjort i flere år på min Norske 360 helt uten problemer

Forza 5 koster 39.99 dollar nå i US Store for Gold medlemmer.

Kanskje eit dumt spørsmål; men kan eg handle frå amerikansk butikk på xbox one her i Noreg?

I så fall, kva treng eg?

Eg brukar unblock-us på mediamaskina mi for å få amerikansk Netflix, etc. Samme prinsippet på X1?

Du trenger bare å legge inn amerikansk billing adress på gamertagen. Regner med at xboxen allerede er satt til US locale. Alt som trengs

Takk for gode svar. Eg har ikkje fått maskina endo. Reknar med den kjem på Tysdag, evt Onsdag.

Lenke til kommentar

spill koster 360 kroner på xbox store , vi betaler med dollar. noen som har peiling på om det blir Kroner å 600 kr for et spill når x1 kommer i Norge? håper virkelig at spill vil koste 360 kr heletiden , 600 er alt for dyrt.

Og prisen blir nærmere 600 i Norge.

Bare se på Xbox360 sine US og norske priser.

Blir ingen endring på XboxOne i forhold til prismodellen fra 360.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

spill koster 360 kroner på xbox store , vi betaler med dollar. noen som har peiling på om det blir Kroner å 600 kr for et spill når x1 kommer i Norge? håper virkelig at spill vil koste 360 kr heletiden , 600 er alt for dyrt.

Og prisen blir nærmere 600 i Norge.

Bare se på Xbox360 sine US og norske priser.

Blir ingen endring på XboxOne i forhold til prismodellen fra 360.

ihvertfall sånn det er nå uavhengig hvor du bor kan du kjøpe fra US, UK eller DE store, mange av de som bruker US, eller folk fra australia som bruker UK for å få spill tidligere osv,

så akkurat nå er det ingen sperrer på hvilken store man kan bruke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...