Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.dualshockers.com/2014/06/05/phil-spencer-teases-something-new-at-e3-explains-performance-increase-looks-forward-to-sonys-show/

Phil Spencer må jo være noe det beste som har skjedd Xbox avdelingen siste åra.

Lurer virkelig hva dette er:

"We are doing something new after our briefing that I’m hoping becomes special. Best part of show to me, walking the floor"

Phil Spencer har vært en av de øverste sjefene for Xbox hele tiden, så jeg skjønner ikke helt hvorfor alle ser på han som den store frelseren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Tja, man kan vel få lov til å blafre litt med GoTy covrene. Det er en ypperlig måte å tiltrekke seg andre enn kjernespillere på, da folk flest bare ser bilen og tenker "hmm, ukjent bilspill her ja, hvor er need for speed whatever" Med litt flere karakterer så er sjansen også større for at folk plukker opp et "ukjent" spill.

Lenke til kommentar

Forza 5 koster 39.99 dollar nå i US Store for Gold medlemmer.

Kanskje eit dumt spørsmål; men kan eg handle frå amerikansk butikk på xbox one her i Noreg?

I så fall, kva treng eg?

Eg brukar unblock-us på mediamaskina mi for å få amerikansk Netflix, etc. Samme prinsippet på X1?

Du trenger bare å legge inn amerikansk billing adress på gamertagen. Regner med at xboxen allerede er satt til US locale. Alt som trengs

Lenke til kommentar

Noen som har byttet region på xbox.com kontoen, har det noe for seg?

tenkte å bytte til US.

Lite poeng i det. Faktisk kan det være en ulempe om xboxen blir tvingt til norsk region, og den ikke vil funke med us gamertag. Litt sånn som xbox music og diverse ikke fungerer ordentlig nå.

Kan bare bytte region på gamertagen hver 3. mnd tror jeg det var

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...