Windoge Skrevet 6. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2014 http://www.dualshockers.com/2014/06/05/phil-spencer-teases-something-new-at-e3-explains-performance-increase-looks-forward-to-sonys-show/ Phil Spencer må jo være noe det beste som har skjedd Xbox avdelingen siste åra. Lurer virkelig hva dette er: "We are doing something new after our briefing that I’m hoping becomes special. Best part of show to me, walking the floor" Phil Spencer har vært en av de øverste sjefene for Xbox hele tiden, så jeg skjønner ikke helt hvorfor alle ser på han som den store frelseren. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2014 Haha, så stygt. Minner meg om dette: Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2014 Synes ikke Forza 5 coveret er så galt? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2014 Jeg er stor fan av minimalistiske covere. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Hvorfor ikke holde det til bakcoveret? Ta med enten færre 5/5`ere, eller bare putte på en metacritic-score eller noe sånt. Eller gjøre noe sånn som classic-coverne til 360, det var greit. Endret 6. juni 2014 av Maury Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2014 Tja, man kan vel få lov til å blafre litt med GoTy covrene. Det er en ypperlig måte å tiltrekke seg andre enn kjernespillere på, da folk flest bare ser bilen og tenker "hmm, ukjent bilspill her ja, hvor er need for speed whatever" Med litt flere karakterer så er sjansen også større for at folk plukker opp et "ukjent" spill. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 6. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2014 Hmmm.. Er det ikke litt misledende å fylle reklamen med kinectkommandoer, så klistre opp prisen for versjonen uten kinect? Sikkert noen som kjøper den billigste utgaven og tror de kan si "Xbox Record that". Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 6. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2014 Rett under prisen står det jo "Kinect sold seperately". Og rett under der igjen står det "Some features require Kinect". Men ja, litt i drøyeste laget den reklamen der altså. Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 6. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2014 Forza 5 koster 39.99 dollar nå i US Store for Gold medlemmer. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 Om dette er real shizz, har jeg nå en god grunn til å kjøpe meg en Xbox One. 4 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Noen på NeoGaf posta dette bildet. 8 player co-op på Sunset Overdrive, fra nettsidene til MS. Endret 8. juni 2014 av Maury Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 Forza 5 koster 39.99 dollar nå i US Store for Gold medlemmer. Kanskje eit dumt spørsmål; men kan eg handle frå amerikansk butikk på xbox one her i Noreg? I så fall, kva treng eg? Eg brukar unblock-us på mediamaskina mi for å få amerikansk Netflix, etc. Samme prinsippet på X1? Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 Trenger ikke gjøre annet en å endre konsollregion til USA, jeg bruker samme kontodetaljer som jeg har gjort i flere år på min Norske 360 helt uten problemer Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 Forza 5 koster 39.99 dollar nå i US Store for Gold medlemmer. Kanskje eit dumt spørsmål; men kan eg handle frå amerikansk butikk på xbox one her i Noreg? I så fall, kva treng eg? Eg brukar unblock-us på mediamaskina mi for å få amerikansk Netflix, etc. Samme prinsippet på X1? Du trenger bare å legge inn amerikansk billing adress på gamertagen. Regner med at xboxen allerede er satt til US locale. Alt som trengs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 Noen som har byttet region på xbox.com kontoen, har det noe for seg? tenkte å bytte til US. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 8. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2014 Noen som har byttet region på xbox.com kontoen, har det noe for seg? tenkte å bytte til US. Lite poeng i det. Faktisk kan det være en ulempe om xboxen blir tvingt til norsk region, og den ikke vil funke med us gamertag. Litt sånn som xbox music og diverse ikke fungerer ordentlig nå. Kan bare bytte region på gamertagen hver 3. mnd tror jeg det var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå