Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke helt hvordan dette skal fungere. Enn de som faktisk vil bruke kinecten som de vart tvunget til å kjøpe i starten, vil de få nedskalert grafikk og oppløsning? Hadde følt meg lurt om jeg kjøpte one med kinect :/ Det er vel kinect som frigjør ressurser?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hvordan dette skal fungere. Enn de som faktisk vil bruke kinecten som de vart tvunget til å kjøpe i starten, vil de få nedskalert grafikk og oppløsning? Hadde følt meg lurt om jeg kjøpte one med kinect :/ Det er vel kinect som frigjør ressurser?

Kinect-spill vil selvfølgelig ikke kunne utnytte disse 8-10% ekstra med ytelse. Jeg tipper at det gamle utviklingsprogrammet til Microsoft hadde lagt av 8-10% med kraft til Kinect, uavhengig om utviklerne ønsket å inkludere Kinect, eller ikke. Dette er nå fjernet.

Lenke til kommentar

Jeg henger egentlig godt med i Xbone-svingene, men det er én ting som forvirrer meg litt:

Det blir vel ingen forskjell i ytelsen mellom de to Xbox One-versjonene som blir tilgjengelig nå? Ettersom den nye SDKen frigjør Kinect-låste ressurser til andre formål, blant annet.

Lenke til kommentar

Nja, om man har både Xbox One og PC (og eventuelt mer) gjør da ikke det noe?

Nei selvfølgelig ikke. Men jeg er en av dem som kjøper konsoller for eksklusiver, så dette er en trend som må ikke fortsette. Da blir det ikke vits å kjøpe konsoller om alt skal komme til PC på et tidspunkt.

Forhåpentligvis er det et fåtallav MS/Xbox sjefene som har den meningen. :)

Spender skrev tidligere denne uka på Twitter at en av rolle hans er å fokusere på PC gaming.

Endret av webby3000
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Jeg henger egentlig godt med i Xbone-svingene, men det er én ting som forvirrer meg litt:

Det blir vel ingen forskjell i ytelsen mellom de to Xbox One-versjonene som blir tilgjengelig nå? Ettersom den nye SDKen frigjør Kinect-låste ressurser til andre formål, blant annet.

Den "gamle" konsollen vil også få disse ekstra % i ytelse når du skrur av Kinect i innstillingene, Når du så er ferdig med spillet må du manuelt skru kameraet på igjen.

Lenke til kommentar

Den "gamle" konsollen vil også få disse ekstra % i ytelse når du skrur av Kinect i innstillingene, Når du så er ferdig med spillet må du manuelt skru kameraet på igjen.

Fint, da kan jeg beholde forhåndsbestillingen jeg allerede har på Xbox One. :) Hadde nok ikke brukt Kinect til noe uansett. Lett å vite hvilken innstilling min Kinect skal ha da ja. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Hvor har du det fra? Tviler sterkt at man må skru av kinect, noe som ikke går med mindre man tar ut kabelen.

Alle xbox one får ressursene til kinect i spill.

Er det spill som bruker kinect får de ikke det. Mest sansynlig skjer det automatisk

Lenke til kommentar

Hvor har du det fra? Tviler sterkt at man må skru av kinect, noe som ikke går med mindre man tar ut kabelen.

Er det spill som bruker kinect får de ikke det. Mest sansynlig skjer det automatisk

Lord nuker har nok misforstått her ja. Tidligere har konsollen vært låst til en viss % kun for kinect på spill. Nå har utviklere fått tilgang til de prosentene sånn at de kan bruke den på andre ting enn kinect. Selvfølgelig kan man fortsatt ha kinect koblet til og brukes til talekommandoer for å se på tv, styre volum osv

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Lord nuker har nok misforstått her ja. Tidligere har konsollen vært låst til en viss % kun for kinect på spill. Nå har utviklere fått tilgang til de prosentene sånn at de kan bruke den på andre ting enn kinect. Selvfølgelig kan man fortsatt ha kinect koblet til og brukes til talekommandoer for å se på tv, styre volum osv

Her tenkte jeg at jeg skulle komme med den fantastiske uttalelsen jeg selv elsker over alt på jord, nemlig jeg leste det på internett! :p Men siden jeg ikke kan finne original artikkelen, heller ikke andre sider som kan støtte påstanden min må jeg innrømme at jeg mest sannsynlig har tatt feil ^^ Jeg får kikke litt mer rundt på nett og se om jeg finner den artikkelen igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...