Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Hva en er vandt med å hva en synes er bra nok har ikke noe med synet å gjøre som du skriver nei. Men jeg skrev primært til denne kommentaren "Tøys. Man "trenger" bare 24fps/25fps for at det skal se flytende ut for et øye. "

Og det er jo bare tull :)

Fra hans synspunkt er det fullt mulig at 24 fps ser flytende ut, jeg vil påstå at grunnen til det ligger i mangel av noe bedre å sammenligne med.

Men hans utsagn er ikke feil som en subjektiv mening, og det er ikke noe fysisk feil som du hinter til ved å anbefale en optiker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva en er vandt med å hva en synes er bra nok har ikke noe med synet å gjøre som du skriver nei. Men jeg skrev primært til denne kommentaren "Tøys. Man "trenger" bare 24fps/25fps for at det skal se flytende ut for et øye. "

Og det er jo bare tull :)

Fra hans synspunkt er det fullt mulig at 24 fps ser flytende ut, jeg vil påstå at grunnen til det ligger i mangel av noe bedre å sammenligne med.

Men hans utsagn er ikke feil som en subjektiv mening, og det er ikke noe fysisk feil som du hinter til ved å anbefale en optiker.

Om en ikke har noe bedre å sammenligne med eller ikke har sett hvilke forskjeller det er så burde en kanskje ikke skrive noe som er direkte feil. Subjektiv mening eller ikke så er det feil. Blir som at jeg mener at jorda er flat...jeg kan mene det så mye jeg vil men det er jo så veldig veldig feil :D

Lenke til kommentar

Om en ikke har noe bedre å sammenligne med eller ikke har sett hvilke forskjeller det er så burde en kanskje ikke skrive noe som er direkte feil. Subjektiv mening eller ikke så er det feil. Blir som at jeg mener at jorda er flat...jeg kan mene det så mye jeg vil men det er jo så veldig veldig feil :D

Og når du mener at jorda er flat vil jeg ikke si at du burde gå til en tannlege for å få rettet på det ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det beste er å ignorere det om man ikke bryr seg. Playground vil ha 1080p fremfor 60fps. Greit. Deres verk, deres visjon. Respawn vil ha 60fps fremfor 1080p. Samme der. Turn 10 vil ha 1080p/60fps og heller droppe andre visuelle godsaker. Greit det og.

Faktum er at alt betyr noe, men Xbox One (og PS4 selvsagt) er ingen kraftpcer, så utviklerne må gjøre det som best passer deres visjon om hva som vil gjøre spillet best. Og det er egentlig det. Eneste grunnen til at diskusjonen gikk denne retningen nå var pga Benbjos påstand.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke så forbanna lett når det omtrent går på nivå som sammenligningen mellom X1 og PS4 til tider.

For meg har ikke FPS noe å si på min livskvalitet, jeg velger spill etter hva jeg vil underholde meg med, ikke om det er 30 eller 60fps. Så lenge det er HD og ser pent ut er jeg happy. 30vs60 har nada betydning.

Jeg syns at ettersom det er ett viktig tema for mange her inne, kunne det vært fint med en egen tråd om det når det er såpass prekært for mange.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nja, om man har både Xbox One og PC (og eventuelt mer) gjør da ikke det noe?

Nei selvfølgelig ikke. Men jeg er en av dem som kjøper konsoller for eksklusiver, så dette er en trend som må ikke fortsette. Da blir det ikke vits å kjøpe konsoller om alt skal komme til PC på et tidspunkt.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

CPU boost på siste oppdatering :D nå blir det ikke lenge til 1080p 60 fps skal kjøre glatt på x1. og skifte sjef for xbox var d beste som kunne ha skjedd. nå har games with gold kommet , å jeg føler at nå begynner vi å nå slik at maskinen faktisk er verd 4500 kr :D

Endret av Matsern117
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...