Windoge Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 30fps ??? Hva faen...nok en gang. Skuffende. Kan man forvente noe annet? Forza 5 klarte 1080p og 60 FPS fordi de utelot ting som blir å være i Forza Horizon 2, nemlig mange av de samme tingene som Driveclub blir å ha, og selv ikke PS4 klarer å kjøre det spillet i 60 FPS. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Skulle ikke Dead Rising 3 være eksklusivt, og dermed ikke komme til PC? http://steamdb.info/app/265550/subs/ Edit: Det er jo fremdeles ingen bekreftelse da, men vi får vel vite det under E3 om så er tilfellet. Blir vel eksklusivt som i "skal ikke komme på en Sony eller Nintendo plattform" Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Ble svært skuffet når de annonserte at Horizon 2 kun blir å kjøre i 30FPS. Det er stygt, rett og slett stygt. Hakkete og jævlig er det også. Ber til de høyere makter om at de ombestemmer seg og senker oppløsningen slik at de kan nå opp til 60FPS. "Next-gen" my ass. Ser man bort i fra det, gleder jeg meg enormt til Horizon 2. Håper de tar til seg hva de har lært tidligere og leverer et tilnærmet komplett spill fra dag en. Noen ting jeg håper vil være med er; - Fysikkmotoren til T10 brukt i Fm5. - Et bedre "drivatar" system enn hva det var i Fm5. - En større og bedre design funksjon. - En bedre storfront enn det hva i Fm5. - Et auksjonshus for kjøp og salg av bruktbiler. - Tuning. - Et stort og variert utvalg av biler. - Et stort kart med mye variasjon. - Ikke la 50% bil utvalget være DLC. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Tviler på de tør å gå på den DLC-blemma igjen..de bør ihvertfall ha lært av Turn 10. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Ble svært skuffet når de annonserte at Horizon 2 kun blir å kjøre i 30FPS. Det er stygt, rett og slett stygt. Hakkete og jævlig er det også. Ber til de høyere makter om at de ombestemmer seg og senker oppløsningen slik at de kan nå opp til 60FPS. "Next-gen" my ass. Tviler sterkt på at det skjer, gitt. “I think I remember that’s always a hot-button topic, until a game comes out and people go, ‘Oh, this actually really works.’ But 1080p was an absolute must for us; it’s the benchmark for next-gen.” Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) 30fps får helt fint så lenge det er stabilt. Endret 5. juni 2014 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Det kommer til å være stabilt som f ifølge Playground: Dropped or torn frames have traditionally been a common bugbear with many console games that target approximately 30 frames-per-second. However, with the original Forza Horizon Playground found it was able to avert these issues entirely. The team adopted a zero-tolerance approach to frame drops (regardless of what level of rendering was required on screen the frame rate was never permitted to dip) and as such the game was rigidly locked at 30 frames-per-second. Most importantly, the locked frame rate (as opposed to a fluctuating one) resulted in a smooth and consistent racing experience. Playground has approached Horizon 2 similarly. Edit: http://www.ign.com/articles/2014/06/04/forza-horizon-2-resolution-framerate-music-more-detailed-ign-first Endret 5. juni 2014 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Tviler på de tør å gå på den DLC-blemma igjen..de bør ihvertfall ha lært av Turn 10. Det tror jeg faktisk er opp til utgiver(Microsoft) like mye som PGGames, og Microsft er utgiver for begge.. DLC toget på Fm5 går for fult fortsatt. :/ Endret 5. juni 2014 av Hakonnn Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Ble svært skuffet når de annonserte at Horizon 2 kun blir å kjøre i 30FPS. Det er stygt, rett og slett stygt. Hakkete og jævlig er det også. Ber til de høyere makter om at de ombestemmer seg og senker oppløsningen slik at de kan nå opp til 60FPS. "Next-gen" my ass. Ser man bort i fra det, gleder jeg meg enormt til Horizon 2. Håper de tar til seg hva de har lært tidligere og leverer et tilnærmet komplett spill fra dag en. Noen ting jeg håper vil være med er; - Fysikkmotoren til T10 brukt i Fm5. - Et bedre "drivatar" system enn hva det var i Fm5. - En større og bedre design funksjon. - En bedre storfront enn det hva i Fm5. - Et auksjonshus for kjøp og salg av bruktbiler. - Tuning. - Et stort og variert utvalg av biler. - Et stort kart med mye variasjon. - Ikke la 50% bil utvalget være DLC. Tøys. Man "trenger" bare 24fps/25fps for at det skal se flytende ut for et øye. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Haha, what? Benbjo, nå er du helt på bærtur. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Anbefaler denne, og det uten å ha sett den:https://www.youtube.com/watch?v=eXJh9ut2hrc&list=UUy1Ms_5qBTawC-k7PVjHXKQ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Tøys. Man "trenger" bare 24fps/25fps for at det skal se flytende ut for et øye. Dette er selvsagt tull når det kommer til spill. Er det film du tenker på? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 En må starte å lure på hvor elendig syn endel folk må ha. Skrevet det før og gjør det igjen, kom deg/dere til optikeren! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 http://frames-per-second.appspot.com/ Sånn. Da kan vi egentlig si oss ferdige med diskusjonen. Tenk Titanfall i 30fps, isj. Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Tøys. Man "trenger" bare 24fps/25fps for at det skal se flytende ut for et øye. Film og video du tenker på, hvis ikke må jeg si at du har en veldig lav standard når det kommer til spill. Endret 5. juni 2014 av Hakonnn Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 En må starte å lure på hvor elendig syn endel folk må ha. Skrevet det før og gjør det igjen, kom deg/dere til optikeren! Hvor mange frames man synes man burde ha har lite å si med hvordan synet er, om jeg tar av meg linsene mine vil 30 fps fortsatt være for lite. Det har hovedsakelig å gjøre med hva man er vandt med, jeg husker i min ungdom brukte vi uttrykket "laggblind" for de som hadde svakere pcer og kunne ikke oppnå hva vi andre synes var bra nok. Hvis man er vandt med 30 fps ser man ikke problemet med å ikke ha 60 fps før man gjør seg vandt med 60-fps. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg foretrekker denne sammenligningen mellom 30FPS og 60FPS, siden den faktisk viser forskjellen mellom 30/60 i spill. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 En må starte å lure på hvor elendig syn endel folk må ha. Skrevet det før og gjør det igjen, kom deg/dere til optikeren! Hvor mange frames man synes man burde ha har lite å si med hvordan synet er, om jeg tar av meg linsene mine vil 30 fps fortsatt være for lite. Det har hovedsakelig å gjøre med hva man er vandt med, jeg husker i min ungdom brukte vi uttrykket "laggblind" for de som hadde svakere pcer og kunne ikke oppnå hva vi andre synes var bra nok. Hvis man er vandt med 30 fps ser man ikke problemet med å ikke ha 60 fps før man gjør seg vandt med 60-fps. Hva en er vandt med å hva en synes er bra nok har ikke noe med synet å gjøre som du skriver nei. Men jeg skrev primært til denne kommentaren "Tøys. Man "trenger" bare 24fps/25fps for at det skal se flytende ut for et øye. " Og det er jo bare tull Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 Hvis man er vandt med 30 fps ser man ikke problemet med å ikke ha 60 fps før man gjør seg vandt med 60-fps. Dette! Har spilt Halo i mange år, og etter jeg hadde spitl Call of Duty i noen måneder var det helt forferdelig å gå tilbake til Halo. Når det er sagt. så storkoste jeg med Forza Horizon. Om det er 30 eller 60 fps spiller ikke så stor rolle, selv om sistnevnte er å foretrekke. Man blir vandt med 30 fps etter en liten stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå