claes Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Xboxen sier at harddisken må være USB 3.0 eller raskere og 256GB eller større, så man vil nok ihvertfall ikke merke at det går noe tregere Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Twitter kommer til XBO. Og 45 apps. Mye kun for USA selvfølgelig. Etter å ha brukt nesten utelukkende PS4 i en godt tid nå. Så må jeg si det var deilig å slå på XBO igjen. OS og hvordan alt er lagt opp er så mye bedre at dem er i en helt annen liga en PS4. Sony har mye å lære av Microsoft på hvordan å lage appellerende grensesnitt og funksjonalitet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Forza Horizon 2: Resolution, Framerate, Music, & More Detailed -- IGN First 1080p og 30 FPS for de som er interessert. Gleder meg til dette spillet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 30fps ??? Hva faen...nok en gang. Skuffende. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 twee.JPG Men er dette en erkjennelse fra MS om de kanskje burde puttet litt kraftigere hardware i fra starten av ? Mulig de gjør som jeg gjorde i 84 med en sliten VIC 20, satt inn en ekstra 16KB minnemodul. Og du verden for noen spill jeg da kunne kose meg med. Siden maskinen hadde 5K fra før. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Det har vært reservert for Kinect. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Microsoft skal ha noe voldsomt forsprang på sin SDK for at XBO skal ta igjen eller overgå hva PS4 klarer. Selv ved å frigjøre ressurser så kommer det ikke til å vokse mer ram,shadere eller antall teraflops. Da snakker vi om en aldri så liten software revolusjon ifra Microsoft. Kult om det hadde skjedd men tror ikke vi skal holde pusten... Endret 4. juni 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Noen som har fått til auto sign in etter den nye updaten? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Forza Horizon 2: Resolution, Framerate, Music, & More Detailed -- IGN First 1080p og 30 FPS for de som er interessert. Gleder meg til dette spillet. Gjør meg ingenting. Likte faktisk Horzion, fikk presset inn mange timer med underholdning. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Microsoft skal ha noe voldsomt forsprang på sin SDK for at XBO skal ta igjen eller overgå hva PS4 klarer. Selv ved å frigjøre ressurser så kommer det ikke til å vokse mer ram,shadere eller antall teraflops. Da snakker vi om en aldri så liten software revolusjon ifra Microsoft. Kult om det hadde skjedd men tror ikke vi skal holde pusten... Og her er grunnen til at vs tråden og sammenligningene må fortsette. Det evige håpet om sdk forbedringene eller clouden skal gi xbox one mer ytelse. Men det var fornuftig å fjerne kinect slik at de nå kan ta litt av de 10% de dedikerte til kinect funksjonene. Endret 4. juni 2014 av UrgeLoL Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Microsoft skal ha noe voldsomt forsprang på sin SDK for at XBO skal ta igjen eller overgå hva PS4 klarer. Selv ved å frigjøre ressurser så kommer det ikke til å vokse mer ram,shadere eller antall teraflops. Da snakker vi om en aldri så liten software revolusjon ifra Microsoft. Kult om det hadde skjedd men tror ikke vi skal holde pusten... Og her er grunnen til at vs tråden og sammenligningene må fortsette. Det evige håpet om sdk forbedringene eller clouden skal gi xbox 360 mer ytelse. Men det var fornuftig å fjerne kinect slik at de nå kan ta litt av de 10% de dedikerte til kinect funksjonene. Xbox 360? Xbox One... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Ja det tror jeg alle forsto. Endrer innlegget. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Begynner å komme seg nå. Tenker jeg skaffer en Xbox One i løpet av 2015. Quatum Break ser bra ut! Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Btw, hvor lenge må vi nordmenn vente på OneGuide for TV? Jeg vil si "Xbox go to channel ENN AAR KEI". MS burde ihvertfall lagd en generisk greie hvor man kan si Xbox go to channel 1...1000 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 30fps ??? Hva faen...nok en gang. Skuffende. Hva er dette fps maset? Det er da vitterlig overhodet ikke noe galt med flyten i Forza Horizon her hos meg og det er er 30fps det. Den er låst til 30. Dvs den vil ikke gå over 30 og den vil heller ikke gå under 30 i følge Playground Games. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Btw, hvor lenge må vi nordmenn vente på OneGuide for TV? Jeg vil si "Xbox go to channel ENN AAR KEI". MS burde ihvertfall lagd en generisk greie hvor man kan si Xbox go to channel 1...1000 Med tanke på at Xbox One ikke er lansert offisielt i Norge enda så vil jeg tro du i alle fall må vente til September. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) 30fps ??? Hva faen...nok en gang. Skuffende. Hva er dette fps maset? Det er da vitterlig overhodet ikke noe galt med flyten i Forza Horizon her hos meg og det er er 30fps det. Den er låst til 30. Dvs den vil ikke gå over 30 og den vil heller ikke gå under 30 i følge Playground Games. Først DriveClub til PS4 og Så Horizon 2, dette skal liksom være neste generasjon. Horizon føltes helt jævlig ut å spille kontra de skikkelige Forza spillene pga. 30fps og noen skikkelig ræva kontrollere i tillegg. Men ok, da forventer jeg i det minste en grafikkbombe uten like, inkludert døgnsykluser og værefekkter. Endret 4. juni 2014 av Mala Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2014 Javel? Jeg syns ikke det var noe galt med det kontra de andre Forza spillene. Det er tross alt en helt annen type spill med mer action preget og jeg syns ikke kontrollene var ræva. Det er fortsatt tidlig i neste generasjon. Når selskapene lærer seg å tyne konsollene som jeg gjorde på slutten med PS3 og Xbox360, ja da vil du nok se andre ting. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Skulle ikke Dead Rising 3 være eksklusivt, og dermed ikke komme til PC? http://steamdb.info/app/265550/subs/ Edit: Det er jo fremdeles ingen bekreftelse da, men vi får vel vite det under E3 om så er tilfellet. Endret 5. juni 2014 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå