Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Microsoft skal ha noe voldsomt forsprang på sin SDK for at XBO skal ta igjen eller overgå hva PS4 klarer. Selv ved å frigjøre ressurser så kommer det ikke til å vokse mer ram,shadere eller antall teraflops.

Da snakker vi om en aldri så liten software revolusjon ifra Microsoft. Kult om det hadde skjedd men tror ikke vi skal holde pusten...

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Microsoft skal ha noe voldsomt forsprang på sin SDK for at XBO skal ta igjen eller overgå hva PS4 klarer. Selv ved å frigjøre ressurser så kommer det ikke til å vokse mer ram,shadere eller antall teraflops.

Da snakker vi om en aldri så liten software revolusjon ifra Microsoft. Kult om det hadde skjedd men tror ikke vi skal holde pusten...

Og her er grunnen til at vs tråden og sammenligningene må fortsette. Det evige håpet om sdk forbedringene eller clouden skal gi xbox one mer ytelse. Men det var fornuftig å fjerne kinect slik at de nå kan ta litt av de 10% de dedikerte til kinect funksjonene. Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Og her er grunnen til at vs tråden og sammenligningene må fortsette. Det evige håpet om sdk forbedringene eller clouden skal gi xbox 360 mer ytelse. Men det var fornuftig å fjerne kinect slik at de nå kan ta litt av de 10% de dedikerte til kinect funksjonene.

Xbox 360? Xbox One...

Lenke til kommentar

30fps ??? Hva faen...nok en gang. Skuffende.

Hva er dette fps maset? Det er da vitterlig overhodet ikke noe galt med flyten i Forza Horizon her hos meg og det er er 30fps det.

Den er låst til 30. Dvs den vil ikke gå over 30 og den vil heller ikke gå under 30 i følge Playground Games.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Btw, hvor lenge må vi nordmenn vente på OneGuide for TV? Jeg vil si "Xbox go to channel ENN AAR KEI". MS burde ihvertfall lagd en generisk greie hvor man kan si Xbox go to channel 1...1000

Med tanke på at Xbox One ikke er lansert offisielt i Norge enda så vil jeg tro du i alle fall må vente til September.

Lenke til kommentar

30fps ??? Hva faen...nok en gang. Skuffende.

Hva er dette fps maset? Det er da vitterlig overhodet ikke noe galt med flyten i Forza Horizon her hos meg og det er er 30fps det.

Den er låst til 30. Dvs den vil ikke gå over 30 og den vil heller ikke gå under 30 i følge Playground Games.

Først DriveClub til PS4 og Så Horizon 2, dette skal liksom være neste generasjon. Horizon føltes helt jævlig ut å spille kontra de skikkelige Forza spillene pga. 30fps og noen skikkelig ræva kontrollere i tillegg. Men ok, da forventer jeg i det minste en grafikkbombe uten like, inkludert døgnsykluser og værefekkter.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Javel? Jeg syns ikke det var noe galt med det kontra de andre Forza spillene. Det er tross alt en helt annen type spill med mer action preget og jeg syns ikke kontrollene var ræva.

Det er fortsatt tidlig i neste generasjon. Når selskapene lærer seg å tyne konsollene som jeg gjorde på slutten med PS3 og Xbox360, ja da vil du nok se andre ting.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...