Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

må si jeg er skuffet over Watch dogs, det eneste som er verdt å spille er online greiene og digital trips. resten er bare et ork uten et mål eller noe rewards

Uten rewards , hva faen er det du babler ti. Trur du er nøtt til å dra å sjekke progression din å lese på rewards altså

Jeg synes Watch Dog er underholdene. Det at du ikke kan skyte fra bilen var uvant til og begynne med. Men som noen skrivde over her så er dette fordi ubisoft vil at folk skal bruke mobilen. Synes det er greit, ubisoft prøver og lage sin egen greie her. Å ikke kopiere andre spill i dene sjangeren ;)

FUngerer å skyte igjennom bilen på online, men egner seg ikke i spillet for Aiden er ikke den typen karakter

synes ikke det er så spennede å løpe rundt og gjøre relativt uinterresante ting for en bil og en achievemet.

jeg får ikke noe følelse av at jeg vil gjøre ting ferdig det er bare et ork og jobben er for jævlig samtidig som rewarden er for liten og prossesen er bare tidtrøyte

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler alle som ønsker seg en litt annerledes Xbox One kontroller og ta en titt her. De har mange farger og variasjoner samt at det er veldig lett og installere. Det eneste som kan være litt knot(og som dere ser jeg ikke bytta) er "start" og "select" knappene. Ikke er det dyrt heller. Ferdig levert i Norge kom det på rundt 100-lappen. Eneste negativen er at du bryter garantien. :)

UC3oMLC.jpg

L7Ik4Pf.jpg

rkPE9WP.jpg

ALT som er synlig på kontrollen er byttbart, men som dere ser gikk jeg for en slags miks. Ganske kult? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Next month, Xbox Live Gold members can look forward to a total of five free games on Xbox One and Xbox 360. As Head of Xbox Phil Spencer recently announced, June’s system update will debut Games with Gold on Xbox One, with Max: The Curse of Brotherhood and Halo: Spartan Assault. We will announce specific dates that these games will be available soon.

ruoGvOw.png96bXsSc.png

Lenke til kommentar

Etter hvor flott Child of Light var og hvor kult Far Cry 3: Blood Dragon var så har jeg virkelig fattet interessen for Ubisoft på småspill-fronten. Føler de kan ende opp med å bli den beste store publisheren på småspill for mulitikonsoll.

Denne månden (25. juni) slippes forøvrig endelig Valiant Hearts: The Great War. Ser noe merkelig ut, men det kan være bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

håper det, digga det første spillet, håper det ikke er så alt for lenge til andre kommer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...