Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 må si jeg er skuffet over Watch dogs, det eneste som er verdt å spille er online greiene og digital trips. resten er bare et ork uten et mål eller noe rewards Uten rewards , hva faen er det du babler ti. Trur du er nøtt til å dra å sjekke progression din å lese på rewards altså Jeg synes Watch Dog er underholdene. Det at du ikke kan skyte fra bilen var uvant til og begynne med. Men som noen skrivde over her så er dette fordi ubisoft vil at folk skal bruke mobilen. Synes det er greit, ubisoft prøver og lage sin egen greie her. Å ikke kopiere andre spill i dene sjangeren FUngerer å skyte igjennom bilen på online, men egner seg ikke i spillet for Aiden er ikke den typen karakter synes ikke det er så spennede å løpe rundt og gjøre relativt uinterresante ting for en bil og en achievemet. jeg får ikke noe følelse av at jeg vil gjøre ting ferdig det er bare et ork og jobben er for jævlig samtidig som rewarden er for liten og prossesen er bare tidtrøyte Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Anbefaler alle som ønsker seg en litt annerledes Xbox One kontroller og ta en titt her. De har mange farger og variasjoner samt at det er veldig lett og installere. Det eneste som kan være litt knot(og som dere ser jeg ikke bytta) er "start" og "select" knappene. Ikke er det dyrt heller. Ferdig levert i Norge kom det på rundt 100-lappen. Eneste negativen er at du bryter garantien. ALT som er synlig på kontrollen er byttbart, men som dere ser gikk jeg for en slags miks. Ganske kult? 1 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Den så fresh ut. Kansje jeg skal gjøre det når mine RT osv knapper begynner og bli slitt hehe Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Anbefaler alle som ønsker seg en litt annerledes Xbox One kontroller og ta en titt her. Niiice! Takk for tipset Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Scuf lager også kontrollere til Xbox One. Har 2 stk. til 360, og er veldig fornøyd. Skal bestille til Xbox One også, men jeg venter til muligheten for å bytte knappene på baksiden on-the-go er på plass. Hjemmesiden deres: http://scufgaming.com/eu/ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Next month, Xbox Live Gold members can look forward to a total of five free games on Xbox One and Xbox 360. As Head of Xbox Phil Spencer recently announced, June’s system update will debut Games with Gold on Xbox One, with Max: The Curse of Brotherhood and Halo: Spartan Assault. We will announce specific dates that these games will be available soon. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Gleder meg litt til Max, selv om jeg har Super Time Force å leke meg med på "småspill"-sida. Spartan Assault er helt greit spill. Ikke dårlig, og ikke det beste. Men helt greit topdown-shoot em up. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Max var ett veldig koselig spill med bra lengde for prisen Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Spennende Got to love Phil! Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Er det mulig å installere XBMC på xbox one? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Hmm, etter DLC`ene er jeg skeptisk. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) Max var ett veldig koselig spill med bra lengde for prisen Er ikke det et av spillene som blir gratis nå i juni ? NM så først nå at det poenget kom frem lenger opp på siden. Endret 31. mai 2014 av firberblad Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Etter hvor flott Child of Light var og hvor kult Far Cry 3: Blood Dragon var så har jeg virkelig fattet interessen for Ubisoft på småspill-fronten. Føler de kan ende opp med å bli den beste store publisheren på småspill for mulitikonsoll. Denne månden (25. juni) slippes forøvrig endelig Valiant Hearts: The Great War. Ser noe merkelig ut, men det kan være bra. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Valiant Hearts virker veldig interessant. Spent på hvordan gameplayet blir og om historien klarer å engasjere. Child of Light sviktet for min del på historiedelen, mye grunnet måten den ble fortalt på. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Testet demoen til Child of Light, men fallt ikke helt i smak. Valiant Hearts ser veldig interessant ut altså Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Fant ut hvordan du kan skyte fra bilen i watch dogs. Det er mulig å funker fett, eneste er at du må sitte på noen som kjører. Så går det! Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Fant ut hvordan du kan skyte fra bilen i watch dogs. Det er mulig å funker fett, eneste er at du må sitte på noen som kjører. Så går det! Ikke veldig overraskende, eg ser uansett ikke problemet med å ikke kunne skyte fra førersete. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 (endret) Forza Horizon 2 annonseres i dag? http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=829162 Endret 2. juni 2014 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 håper det, digga det første spillet, håper det ikke er så alt for lenge til andre kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå