Frode789 Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 Da har jeg bestilt XONE EU import på dustinhome til 3990 Synd det enda ikke er så mange gode spill, men det blir bedre til høsten når jeg kan kjøpe Halo og Shadow of Mordor =) 4 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) Kommer neste år. Mer info og bilder i linken nedenfor. http://news.xbox.com/2014/05/games-quantum-break-teaser Endret 29. mai 2014 av Maury 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 CGI trailer. Snork Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 Dårlig dag i dag, Benbjo? 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 Jeg tror du virkelig trenger briller Benbjo. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) Quantum Break og hele opplegget rundt det er spennende. Kanskje det er starten på en ny spill/tv-serie trend. You never know... Endret 29. mai 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2014 må si jeg er skuffet over Watch dogs, det eneste som er verdt å spille er online greiene og digital trips. resten er bare et ork uten et mål eller noe rewards Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 Kan man skyte mens man kjører bil på Watch_Dogs? Det er en ting som irriterer vettet av meg at jeg ikke får til (har ikke sjekka skilltreet etter det da). Online synes jeg nesten er mer morsommere enn selve spillet utenfor story-oppdrag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 har ikke fått det til ihvertfall og har ikke sett det i skilltreet Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Haha, seriøst så lame. Virker også at det ikke er mulig etter et kjapt google-søk. De oppmuntrer til bruk av mobilen. Ubisoft altså.. Endret 30. mai 2014 av Maury Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 Syns alt med Watch Dogs er underholdende jeg, storkoser meg! Dog enig ang skytinga fra bil.. Irriterende.. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 Kommer nok til å handle watch dogs til boxen idag. Bør man spille litt single player før man kaster seg ut i multiplayer? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 Sikkert greit å føle seg komfortabel med kontrollere og gameplay før en blir skakkjørt online? Lenke til kommentar
uggy Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 bare meg .. eller ligner han på han max payne duden? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Sami Järvi de har brukt som modell Skrev bla. Max Payne og Alan Wake historien. EDIT: ikke utvkler. Endret 30. mai 2014 av Mala Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 Jeg synes Watch Dog er underholdene. Det at du ikke kan skyte fra bilen var uvant til og begynne med. Men som noen skrivde over her så er dette fordi ubisoft vil at folk skal bruke mobilen. Synes det er greit, ubisoft prøver og lage sin egen greie her. Å ikke kopiere andre spill i dene sjangeren Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 30. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2014 må si jeg er skuffet over Watch dogs, det eneste som er verdt å spille er online greiene og digital trips. resten er bare et ork uten et mål eller noe rewards Uten rewards , hva faen er det du babler ti. Trur du er nøtt til å dra å sjekke progression din å lese på rewards altså Jeg synes Watch Dog er underholdene. Det at du ikke kan skyte fra bilen var uvant til og begynne med. Men som noen skrivde over her så er dette fordi ubisoft vil at folk skal bruke mobilen. Synes det er greit, ubisoft prøver og lage sin egen greie her. Å ikke kopiere andre spill i dene sjangeren FUngerer å skyte igjennom bilen på online, men egner seg ikke i spillet for Aiden er ikke den typen karakter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå