Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

må si jeg er skuffet over Watch dogs, det eneste som er verdt å spille er online greiene og digital trips. resten er bare et ork uten et mål eller noe rewards

Lenke til kommentar

Jeg synes Watch Dog er underholdene. Det at du ikke kan skyte fra bilen var uvant til og begynne med. Men som noen skrivde over her så er dette fordi ubisoft vil at folk skal bruke mobilen. Synes det er greit, ubisoft prøver og lage sin egen greie her. Å ikke kopiere andre spill i dene sjangeren ;)

Lenke til kommentar

må si jeg er skuffet over Watch dogs, det eneste som er verdt å spille er online greiene og digital trips. resten er bare et ork uten et mål eller noe rewards

Uten rewards , hva faen er det du babler ti. Trur du er nøtt til å dra å sjekke progression din å lese på rewards altså

Jeg synes Watch Dog er underholdene. Det at du ikke kan skyte fra bilen var uvant til og begynne med. Men som noen skrivde over her så er dette fordi ubisoft vil at folk skal bruke mobilen. Synes det er greit, ubisoft prøver og lage sin egen greie her. Å ikke kopiere andre spill i dene sjangeren ;)

FUngerer å skyte igjennom bilen på online, men egner seg ikke i spillet for Aiden er ikke den typen karakter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...