Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å mislike DICE/EA ekstra at de vil fokusere noe på Bad Company. Fremfor et nytt Bad Company så skal de komme med en Battlefield-spinoff i from av Battlefield: Hardline som nå er leaket (kommer til alle konsoller, inkludert One).

Visceral Games (Dead Space) skal utvikle spinoffen som er en politi-sentrert utgave av Battlefield.

bfhard.png

bfhard5.png

bfhard2.jpg

https://twitter.com/BFDaily

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Da er er watch dogs i boks. Ser pent ut. Har bare spilt 10 min. Virker litt rotete, men det kommer seg nok.

Fikk 8.9 hos gametrailers pg 8,4 hos ign

du kommer fort inn i det.

gled deg til du skal prøve online hacking, det var jævlig tøft

Lenke til kommentar

Begynner å mislike DICE/EA ekstra at de vil fokusere noe på Bad Company. Fremfor et nytt Bad Company så skal de komme med en Battlefield-spinoff i from av Battlefield: Hardline som nå er leaket (kommer til alle konsoller, inkludert One).

Visceral Games (Dead Space) skal utvikle spinoffen som er en politi-sentrert utgave av Battlefield.

bfhard.png

bfhard5.png

bfhard2.jpg

https://twitter.com/BFDaily

Er ikke Dice som mekker det i det hele tatt

Lenke til kommentar

Hei! Vurderer både ps4 og x360 nå. Lurer litt på, hvis jeg kjøper titanfallpakken som er gråimportert, så står det at norske tjenester ikke fungerer før release. Hva innebærer det? Jeg har språk på konsollene mine på engelsk uansett, er det noe mer? :)

Lenke til kommentar

Det betyr i grunn, alt er på engelsk. Siden du kan velge dette fremfor fransk f.eks. Alt av norske tjenester som musikk, video osv har ikke blitt utgitt ennå. Men hvem bryr seg i grunn ;)

Du får alt, billig spill osv. Ingen ting som stopper deg der. Om du virkelig vil ha musikk, video må du vente til "norsk relase".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...