Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 skulle jo tro SATA3 var raskere enn USB3 SATA3.0 = 6 Gbit/s, USB3.0 = 5 Gbit/s Problemet er vel disken i Xbox One da, som er ræva/treig. har tenkt på å bytte ut interne disken med SSD men er ganske mye mas å bytte, pluss at garantien ryker Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Watch Dogs er ute på Xbox Store nå, men utilgjengelig.. -.- ute altså som i "New Releases", man har kunnet søkt etter det lenge før noen begynner å pirker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 kjøpte det på UK store, kommer ikke på US store før kl 08-09 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Gah, da får jeg bytte fra US Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 bare så du vet det, det koster 59.99 gbp Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Jess, 300,- mer men pyttsann. Eneste spillet til XBO jeg betaler den prisen på. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 steike, watch dogs ser rimelig bra ut, de som sier det ser ræva ut må slutte å røyke sokker Det ser helt ok ut. Spillet låses opp i Uplay klokken 10, så får se etter jobb i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 det er ingen grafikkbombe, ikke helt som jeg trodde når jeg først så spillet på E3. men bedre enn internett skal ha det til. og det er bra nok til å ikke påvirke gamplay Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Er det coop på watch dogs? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Samanlikning av PC og Xbox One utgåva; Edit: Eg la ikkje merke til dette før no: Keep in mind, this was not recorded on a XBOX One but instead on the PC using the same settings the XBOX One version runs on. We know this because the developers themselves stated that the XBOX One and PS4 versions run at the high equivalent on the PC. Also, they stated that the XBOX One version runs at 792p and the PS4 at 900p. Endret 27. mai 2014 av BlastyTrasty Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Synes ikke det er så vanvittig forskjell i grunn. Og dette oppløsningsgreiene bryr jeg meg heller lite om. All den tid jeg ikke har Ps4 eller en god PC så blir det evt et kjøp på xbox. Tviler sterkt på at jeg hadde merket forskjell uansett. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Altså, den sammenligningen der er da bare tull. For det første ødelegger komprimeringen til youtube, men det er uansett ikke det verste her. Maks oppløsning på videoen er 720p, mens spillet på Xbox One kjører i 792p og PC 1440p. Med andre ord, i den videoen får man ikke sett oppløsningen sånn den skal være, youtube komprimerer jo rimelig bra i tillegg, så ja, da har man en tåpelig sammenligning igjen. Endret 27. mai 2014 av Admiral Necrolamedor 1 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Altså, den sammenligningen der er da bare tull. For det første ødelegger komprimeringen til youtube, men det er uansett ikke det verste her. Maks oppløsning på videoen er 720p, mens spillet på Xbox One kjører i 792p og PC 1440p. Med andre ord, i den videoen får man ikke sett oppløsningen sånn den skal være, youtube komprimerer jo rimelig bra i tillegg, så ja, da har man en tåpelig sammenligning igjen. Youtube komprimeringa er sjølvsagt ein faktor. Men den vil jo gjere likt utslag. Elles så er videoen på youtube tilgjengeleg i opptil 1440p i oppløysning her hjå meg (?). Men du har rett i at samanlikninga er tøysete med tanke på at den er "simulert". Eg såg ikkje det når eg la inn videoen. Difor det kom ei redigering etterpå. Synes ikke det er så vanvittig forskjell i grunn. Forskjellen i videoen er temmeleg graverande. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Selv om oppløsningen er høy, er det fortsatt snakk om komprimert innhold sånn sett. Har ikke sett videoen over enda, så det er sagt. Endret 27. mai 2014 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Elles så er videoen på youtube tilgjengeleg i opptil 1440p i oppløysning her hjå meg (?). Jaggu, nå er den det. Spørs om det var noe tull istad da, for da var maks oppløsning var 720p. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Selv om oppløsningen er høy, er det fortsatt snakk om komprimert innhold sånn sett. Har ikke sett videoen over enda, så det er sagt. Det er heilt sant. Men når "begge videoane" er innanføre den samme ramma, vil jo komprimeringa væra likeins for begge. Men, som sagt - tullete samanlikning. Ein får vente på ein skikkelig ein. Digital Foundry plar væra gode på slikt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Altså, den sammenligningen der er da bare tull. For det første ødelegger komprimeringen til youtube, men det er uansett ikke det verste her. Maks oppløsning på videoen er 720p, mens spillet på Xbox One kjører i 792p og PC 1440p. Med andre ord, i den videoen får man ikke sett oppløsningen sånn den skal være, youtube komprimerer jo rimelig bra i tillegg, så ja, da har man en tåpelig sammenligning igjen. Youtube komprimeringa er sjølvsagt ein faktor. Men den vil jo gjere likt utslag. Elles så er videoen på youtube tilgjengeleg i opptil 1440p i oppløysning her hjå meg (?). Men du har rett i at samanlikninga er tøysete med tanke på at den er "simulert". Eg såg ikkje det når eg la inn videoen. Difor det kom ei redigering etterpå. Synes ikke det er så vanvittig forskjell i grunn. Forskjellen i videoen er temmeleg graverande. Jeg så minimal forskjell og tviler på at mannen i gata ser betydelig forskjell. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) En high-end PC BØR ha bedre grafikk enn både Xbox One og PS4. Det som er interessant er PS4 vs. Xbox One og ikke en sammenligning mot noe en på forhånd vet er best. Endret 27. mai 2014 av Cappo Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Testet du via TV'en ? Tror uansett jeg holder an kjøp noen dager, får lese litt hva hvermansen her inne mener når inntrykkene synker inn. Har tross alt Wolfenstein å spille i mellomtiden. Mye jobb og fint vær denne uken uansett Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg så minimal forskjell og tviler på at mannen i gata ser betydelig forskjell. Nåja, si ikke det. Folk ser forskjellene, men de vet ikke hva som gjør det, eller hvorfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå