Muggkaare Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 Nå kjenner jeg faktisk til et par personlig som har nevnt det, og de har ikke dårlig nettforbindelse. Det er dog PC-versjonen (hvor også to modus faktisk ble fjernet nå siden ingen spilte det). Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2014 Ja tror kanskje det har roet seg litt på titanfallfronten etter lansering. Man høre liksom ikke særlig om det. Har sikkert 40-50 timer i det selv, men har ikke spilt det på flere uker. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 Spiller det nesten hver dag selv, men siste dagene sliter serverne til Titanfall noe sykt.. Fikk ping på 490 i går, samme med en kompis. Eneste som plager meg nå med spillet. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 Tenkte å spille litt Wolfenstein, men når jeg starter det så sier spillet at det må oppdateres, men så kommer det en feilmelding om at update failed. Prøver med try again, men ingenting funker. Får ikke "hoppet" over denne updaten heller så ergo får jeg ikke spilt det. Spillet er digital download. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 rart, updaten skal være pakket inn selve spillet da, jeg har ikke fått noen oppdateringer som jeg vet. uansett, kjør en hard reset, 10sec på på/av knappen. hvis det ikke går må du mulig laste det ned på nytt Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 Tenkte å spille litt Wolfenstein, men når jeg starter det så sier spillet at det må oppdateres, men så kommer det en feilmelding om at update failed. Prøver med try again, men ingenting funker. Får ikke "hoppet" over denne updaten heller så ergo får jeg ikke spilt det. Spillet er digital download. Hater disse oppdateringene, men jeg har en fysisk utgave. Dro ut nettkabelen og prøvde det uten oppdatering. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 Tenkte å spille litt Wolfenstein, men når jeg starter det så sier spillet at det må oppdateres, men så kommer det en feilmelding om at update failed. Prøver med try again, men ingenting funker. Får ikke "hoppet" over denne updaten heller så ergo får jeg ikke spilt det. Spillet er digital download. Hater disse oppdateringene, men jeg har en fysisk utgave. Dro ut nettkabelen og prøvde det uten oppdatering. Solgte ikke du xboxen din...? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 Tenkte å spille litt Wolfenstein, men når jeg starter det så sier spillet at det må oppdateres, men så kommer det en feilmelding om at update failed. Prøver med try again, men ingenting funker. Får ikke "hoppet" over denne updaten heller så ergo får jeg ikke spilt det. Spillet er digital download. Hater disse oppdateringene, men jeg har en fysisk utgave. Dro ut nettkabelen og prøvde det uten oppdatering. Solgte ikke du xboxen din...? Ja, men det er samme problemet på andre konsoller, ikke bare Xbox. Løsningen er da å droppe oppdateringen om man vil spille raskere. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 Jeg pleier alltid å oppdatere spill før jeg starter, for å slippe unna bugs og diverse annet rusk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 klage på oppdateringer... nå har jeg hørt det også Lenke til kommentar
claes Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 klage på oppdateringer... nå har jeg hørt det også Hadde du lest hva som ble skrevet før du trakk konklusjoner så hadde du skjønt at det ikke klages på oppdateringer, men problemer rundt de. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 Etter litt frem og tilbake så får jeg spilt det, men uten oppdateringen. Ser på spillets forum at mange har problemer med å få lastet den ned. Men spillet er kult det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 Jeg pleier alltid å oppdatere spill før jeg starter, for å slippe unna bugs og diverse annet rusk. Samme her Er ikke snakk om å begynne uten evt. Dag 1 patch. Den er jo der (dessverre) av en grunn. Det beste hadde jo vært om utviklerne faktisk greidde å luke ut slikt før lansering.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 klage på oppdateringer... nå har jeg hørt det også Hadde du lest hva som ble skrevet før du trakk konklusjoner så hadde du skjønt at det ikke klages på oppdateringer, men problemer rundt de. kan bare snakke for meg selv, har ikke hatt noen problemer med oppdateringer, vet ikke at det skjer engang. har heller ikke fått noen oppdatering til wolfenstein Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2014 Yes. Er klart at det var mye knallere/enklere før når man bare kunne sprette disken i maskinen og starte spillet, men til gjengjeld kunne det jo i visse eksempler føre til gamebreaking bugs som man ikke kunne fjerne. Men for meg så er det igrunn mye enklere nå om dagen, siden jeg etter SNESen kun gikk for PC-gaming frem til for tre år siden. Og når sant skal sies, PC-gaming var stress før, installer, inn på nett, finn patch, last ned, installer, repeat. Nå er alt automatisk, noe som er jævla avslappende. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Oppdateringen på wolfenstein er helt fucka, fant en måte å få det fikset på , er rett og slett bare å trykke cancel hele tiden den kommer opp på sjermen , den kommer i sånn ny å ne underspillingen med etter jo mer du spiller jo mindre kommer den opp. Dette er en day one update på 7 gb som ikke vil la seg installere. Jeg håper virkelig dette bare er wolfenstein, så jeg ikke får samme problemet når watch dogs kommer på tirsdag Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Akkurat kjøpt meg Turtle Beach XO Seven headset, anbefales virkelig! 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 1 Dag igjen til Watch dogs Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 Hører at Watch_Dogs ikke er så bra som mange håper på. Sikkert et ok spill, men den får litt tilbakemelding av å være alle Ubisoft-seriene akkurat nå (Far Cry, Assasins Creed, Splinter Cell) putta i en mikser og helt ut i en GTA5-form som ikke fungerer så bra. Tror det blir ok, men har slutta å se på Watch_Dogs som en reddende engel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 26. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2014 Når omtalene av et spill ikke kommer før på release-dagen, er det ofte et tegn på at spillet ikke leverer varene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå