Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte å spille litt Wolfenstein, men når jeg starter det så sier spillet at det må oppdateres, men så kommer det en feilmelding om at update failed.

Prøver med try again, men ingenting funker.

Får ikke "hoppet" over denne updaten heller så ergo får jeg ikke spilt det.

Spillet er digital download.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

rart, updaten skal være pakket inn selve spillet da, jeg har ikke fått noen oppdateringer som jeg vet.

uansett, kjør en hard reset, 10sec på på/av knappen.

hvis det ikke går må du mulig laste det ned på nytt

Lenke til kommentar

Tenkte å spille litt Wolfenstein, men når jeg starter det så sier spillet at det må oppdateres, men så kommer det en feilmelding om at update failed.

Hater disse oppdateringene, men jeg har en fysisk utgave. Dro ut nettkabelen og prøvde det uten oppdatering.

Lenke til kommentar

Hater disse oppdateringene, men jeg har en fysisk utgave. Dro ut nettkabelen og prøvde det uten oppdatering.

Solgte ikke du xboxen din...?

Lenke til kommentar

Solgte ikke du xboxen din...?

Ja, men det er samme problemet på andre konsoller, ikke bare Xbox. Løsningen er da å droppe oppdateringen om man vil spille raskere.

Lenke til kommentar

Jeg pleier alltid å oppdatere spill før jeg starter, for å slippe unna bugs og diverse annet rusk.

Samme her :) Er ikke snakk om å begynne uten evt. Dag 1 patch. Den er jo der (dessverre) av en grunn.

Det beste hadde jo vært om utviklerne faktisk greidde å luke ut slikt før lansering..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

klage på oppdateringer... nå har jeg hørt det også

Hadde du lest hva som ble skrevet før du trakk konklusjoner så hadde du skjønt at det ikke klages på oppdateringer, men problemer rundt de.

kan bare snakke for meg selv, har ikke hatt noen problemer med oppdateringer, vet ikke at det skjer engang.

har heller ikke fått noen oppdatering til wolfenstein

Lenke til kommentar

Yes. Er klart at det var mye knallere/enklere før når man bare kunne sprette disken i maskinen og starte spillet, men til gjengjeld kunne det jo i visse eksempler føre til gamebreaking bugs som man ikke kunne fjerne. Men for meg så er det igrunn mye enklere nå om dagen, siden jeg etter SNESen kun gikk for PC-gaming frem til for tre år siden. Og når sant skal sies, PC-gaming var stress før, installer, inn på nett, finn patch, last ned, installer, repeat. Nå er alt automatisk, noe som er jævla avslappende.

Lenke til kommentar

Oppdateringen på wolfenstein er helt fucka, fant en måte å få det fikset på , er rett og slett bare å trykke cancel hele tiden den kommer opp på sjermen , den kommer i sånn ny å ne underspillingen med etter jo mer du spiller jo mindre kommer den opp. Dette er en day one update på 7 gb som ikke vil la seg installere. Jeg håper virkelig dette bare er wolfenstein, så jeg ikke får samme problemet når watch dogs kommer på tirsdag :(

Lenke til kommentar

Hører at Watch_Dogs ikke er så bra som mange håper på. Sikkert et ok spill, men den får litt tilbakemelding av å være alle Ubisoft-seriene akkurat nå (Far Cry, Assasins Creed, Splinter Cell) putta i en mikser og helt ut i en GTA5-form som ikke fungerer så bra.

Tror det blir ok, men har slutta å se på Watch_Dogs som en reddende engel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...