Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Fest!

Team17 has announced that Worms Battleground will be marking the next-gen debut of the warring annelids upon its release later this month, set to be made available as both a digital download and boxed retail release for Xbox One and PS4 from May 30th.

http://www.xboxachievements.com/news/news-18147-Worms-Battlegrounds-Release-Date-Confirmed--Squirming-onto-Xbox-One-This-Month.html

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Super Time Force er utrolig morsomt.

Ekstra spent på Below og Hyper Light Drifter nå.

Hoppet over STF, jeg. Ble litt skeptisk jo mer jeg så av det.

Skulle ønske spillene, hvert fall indie, hadde spilldemoer.

Lenke til kommentar

er det bare meg eller er lyden på wolfenstein helt på tur?

Tror ikke du er den eneste.

Har spilt en time, men sliter med at jeg ikke hører skuddene fra mitt eget våpen, kun rikosjettene.

Når jeg skyter så..blir det bare helt rart. Blir liksom en flat, lav lyd.

Lurte på om det var anlegget så jeg testet bf4, etc og der var det slik det skulle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Støtte for ekstern HDD kommer i juli-oppdateringen. (Eller juni?)

Xbox One July Update Detailed: External Storage, Real Names and Other Stuff

It couldn’t be easier to increase your storage capacity of games and apps with the external storage support features we’re bringing in June. Your Xbox One system will soon support up to two external hard drives at once. Simply plug in your 256 GB or larger USB 3.0 external hard drive and once formatted, copy and move games, apps and game add-ons to increase your storage capacity at home.

Also coming in June, but not bullet-pointed in this list, is the ability to choose an account for automatic Xbox One sign-in. It's "another much-requested feature from fans like you," says Microsoft.
Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Kan en av dere med titanfall bekrefte det jeg leser på neogaf om at singelplayer campaign er nesten umulig å få spilt. Da får vi virkelig håpe utviklerene legger til rette for å løse dette på en bedre måte i fremtiden. De burde jo kunne kjørt på med bots.

Jeg spilte på Campagin i går noen runder, og det gikk helt fint. Var fulle lag for det meste i to games.

Burde kanskje komme bots i campagin etterhvert, men at det er noe problem å spille campaign nå vil jeg si er svada etter mine runder i går. Sikkert en idiot med ræva connection eller noe fra Murica.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...