Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg spørre ett dumt spm...

Hvorfor skal jeg velge xbox one framfor ps4?

Det jeg er ute etter er på sikt med nyinnkjøp av konsoll er:

-Metal Gear Solid, rally-spill, snowboardapill, diablo, mediacenter. Generellt gode spill. Samt gode spill til en 4-åring

Etter hva jeg har hørt er ps4 kraftigere enn xbox one... Samt at xbox ikke kommer før til høsten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Metal Gear Solid, rally-spill, snowboardapill, diablo, mediacenter. Generellt gode spill. Samt gode spill til en 4-åring

Etter hva jeg har hørt er ps4 kraftigere enn xbox one... Samt at xbox ikke kommer før til høsten?

Xbox one kan kjøpes nå, og i og med at du nevner media center er xbox one et klart valg! Kommet en del barnespill allerede også. Masse lego, og rayman blant annet. De andre type spillene du vil spille finnes også på xbox one

Lenke til kommentar

Grunnen til å velge XBO over PS4 er om dine venner spiller på den og dere skal spille online samens.

Ellers så er det,

Kinect og den sine funksjoner.

Mulighet til å kjøre TV signal via XBO.

Dem eksklusive spillene.

Om ikke noe av dette står ut som viktige punkter så er PS4 en bedre konsoll. Den er kraftigere og har flere spill. Og hvor samtlige spill ser og yter bedre en på XBO.

Lenke til kommentar

Xbox one kan kjøpes nå, og i og med at du nevner media center er xbox one et klart valg! Kommet en del barnespill allerede også. Masse lego, og rayman blant annet. De andre type spillene du vil spille finnes også på xbox one

Hvor får jeg kjøpt den da?

Lenke til kommentar

Hvor får jeg kjøpt den da?

http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/Xbox-One-+-Kinect/productID.285170900

http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/konsoll/XBOXONE500EU/xbox-one-500-gb-import

http://www.expert.no/spillkonsoll/xboxone500gbimport/p/13488/

http://shopping.kelkoo.no/ss-xbox-one.html

Lenke til kommentar

Er det noen her som vet hvor jeg får tak i Xbox One smartglass applikasjon som er så ny at den kan brukes på Android? Den jeg fant før jul er gått ut på dato.

v 2.2.1

http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=51029895&postcount=4958

beta v 2.2.792.90

http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=51592960&postcount=5368

Jeg tror 2.4 kom 9. april. Finner den ikke.

Lenke til kommentar

Vurderer å foreløpig selge min One, ettersom den uansett ikke er mye i bruk enda :hmm: . Hva er rett og rimelig for en tysk importutgave fra lanseringsuken, Forza 5 og Dead Rising 3, ett play & charge kit? Har all emballasje liggende :)

Føler at du vet veldig godt hva du kan forlange selv men er opptatt av å informere at du skal kvitte deg med Xbox one.3000kr er uansett en grei pris.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Vurderer å foreløpig selge min One, ettersom den uansett ikke er mye i bruk enda :hmm: . Hva er rett og rimelig for en tysk importutgave fra lanseringsuken, Forza 5 og Dead Rising 3, ett play & charge kit? Har all emballasje liggende :)

Føler at du vet veldig godt hva du kan forlange selv men er opptatt av å informere at du skal kvitte deg med Xbox one.3000kr er uansett en grei pris.

Stått opp på feil side av sengen i dag igjen Mr? Føler du tar dette konsolljaget litt for personlig mann.

Nei jeg ville gjerne forhøre meg om hva som er en ærlig pris, importutgave tross alt. 3k var absolutt noe jeg hadde i tankene ja, men godt å få det bekreftet ihvertfall.

Egentlig er det ett ypperlig tidspunkt å kvitte seg med importutgavene før den er tilgjengelig for fullt her i landet, uansett har jeg skiftet litt fokus over mot å få PC`en inn i stua i en penere innpakning.

Samtidig som det har blitt investert i ny "gammel" HIFI og høytallere her. :p

• Liker 4
Lenke til kommentar

Stått opp på feil side av sengen i dag igjen Mr? Føler du tar dette konsolljaget litt for personlig mann.

Nei jeg ville gjerne forhøre meg om hva som er en ærlig pris, importutgave tross alt. 3k var absolutt noe jeg hadde i tankene ja, men godt å få det bekreftet ihvertfall.

Egentlig er det ett ypperlig tidspunkt å kvitte seg med importutgavene før den er tilgjengelig for fullt her i landet, uansett har jeg skiftet litt fokus over mot å få PC`en inn i stua i en penere innpakning.

Samtidig som det har blitt investert i ny "gammel" HIFI og høytallere her. :p

Du sa ingenting galt, så kommer enkelte brukere å vrenger det du sa til det negative, som vanlig her inne. Du kan være heldig å få opptil 4k da du har noen spill pluss play&charge kit :)

Hadde jeg ikke hatt X1 hadde jeg kjøpt den av deg for 4K :)

Endret av iL ImMorTaL
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...