Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg noen oversikt over alle spillene og når de kommer, men The Division er vel det første spillet med en ekte next-gen grafikkmotor?

Tror det heter Frostbite Engine, og denne motoren skal være rettet mot de nye konsollene, men spillet blir nok ikke utgitt før i 2015. Evolve og Witcher 3 blir også ekte next-gen.

Lenke til kommentar

Herlig at de venter med Halo 5 til neste år. Jeg fryktet litt at de ville prøve å rushe spillet til lansering i 2014, så jeg er glad for at de gir spillet den tiden det trenger.

Dessuten betyr det jo også at det neste Gears of War spillet ikke vil komme ut før i 2016. :)

Lenke til kommentar

Håper MS slår i bordet med noen nye IP`er på E3 nå, som de har jobbet med i noen år allerede. Plutselig blir det en interessant høst for One også. Det er virkelig ikke mye jeg ser frem til på One i år altså. Enda ihvertfall :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

du mener kinect er årsaken til dårlig OS? :huh:

hvis kinect gjør noe så er det ihvertfall å gjøre Oset bedre

Nja, det er ihvertfall et par ting som er unødvendig tungvint på One. Fatter ikke hva de tenkte med når de designet OSet, spesielt mtp. hvor bra 360 sitt system fungerer. :p

Halo 5: Guardians kommer høsten 2015..... Nå bør Halo 2 Annyyyy komme!

Det er veldig mye som tyder på det, ja.

http://teambeyond.net/forum/index.php?/topic/5169-could-a-halo-2-anniversary-vidoc-be-coming-soon/

Lenke til kommentar

Så det vil si at Sunset OverDrive kommer i høst, Halo 5 og Quantum Break i 2015 og Gears Of War i 2016 av det jeg tipper.

Pluss at Halo 2: Anniversary trolig kommer i høst og. Quantum Break skulle jo egentlig komme Holiday 2014 mener jeg. Men et fett for meg om de venter med Quantum Break tidlig i 2015.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

kunne tenkt meg å spilt igjennom Halo serien igjen før Halo 5, de er uhyre morsome i coop

Lenke til kommentar

Så det vil si at Sunset OverDrive kommer i høst, Halo 5 og Quantum Break i 2015 og Gears Of War i 2016 av det jeg tipper.

Pluss at Halo 2: Anniversary trolig kommer i høst og. Quantum Break skulle jo egentlig komme Holiday 2014 mener jeg. Men et fett for meg om de venter med Quantum Break tidlig i 2015.

Halo 2 Anniversary hadde vært digg å fått iår. Går rykte rundt angående Halo Master Chief HD 1-4 også. Spent på E3 fordi den nærmer seg med stormskritt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...