Booz Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 CPU. Xbox One reserves 10 per cent of graphics resources for Kinect and apps functionality, Digital Foundry can confirm http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-microsoft-to-unlock-more-gpu-power-for-xbox-one-developers Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Hmm, var sikker på at Kinect for det meste brukte CPUen. Virker veldig bakstreversk å bruke GPUen til det, selv om de sikkert har en god grunn til det. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) your loss Tja.. godt mulig, men det får så være. Kanskje jeg kan ha et lite håp om at OSet blir bedre nå som Kinect-fri Xbox er på vei. De kan jo starte med å fjerne det ikonet på dashboardet som konstant skal minne meg på at Kinecten ikke er tilkoblet. Videre håper jeg på noe mer likt 360 sitt system mtp. meldinger, venneliste, partychat osv. Endret 14. mai 2014 av iGlenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 du mener kinect er årsaken til dårlig OS? hvis kinect gjør noe så er det ihvertfall å gjøre Oset bedre Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Med andre ord så er det bare å vinke farvel til Kinect for godt, vi kan glemme alt som har med Kinect om de skal gå til skrittet å nærmest be spillutviklere kutte det ut fullstendig for å frigjøre mer kraft fra skjermkortet... Min Xbox One er faretruende nær å gå rett på Finn.no nå, men jeg avventer E3 og noe offisielt fra Microsoft før jeg tar alt dette tullballet som god fisk. Sitter fremdeles med et ørlite håp om at Microsoft ikke skal rævkjøre kunder som meg som faktisk lot meg selge på det opprinnelige konseptet... Endret 14. mai 2014 av RamGuy Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Jeg tror ikke at Kinect 2 er død. Den kommer sannsynligvis til å få en lignende rolle som Kinect hadde for Xbox 360. du mener kinect er årsaken til dårlig OS? hvis kinect gjør noe så er det ihvertfall å gjøre Oset bedre Hva med måten auto sign-in uten Kinect fungerer på Xbox One kontra hvordan det fungerer på Xbox 360? Endret 14. mai 2014 av Leflus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 du mener kinect er årsaken til dårlig OS? hvis kinect gjør noe så er det ihvertfall å gjøre Oset bedre Hva med måten auto sign-in uten Kinect fungerer på Xbox One kontra hvordan det fungerer på Xbox 360? ja enig med den, men det er en enkel løsning, bruk kinect, hvis det er helt krise bruk smartglass Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg tror ikke at Kinect 2 er død. Den kommer sannsynligvis til å få en lignende rolle som Kinect hadde for Xbox 360. du mener kinect er årsaken til dårlig OS? hvis kinect gjør noe så er det ihvertfall å gjøre Oset bedre Hva med måten auto sign-in uten Kinect fungerer på Xbox One kontra hvordan det fungerer på Xbox 360? Øh samme rolle som kinect på xbox 360? Nå hadde jeg ikke den, men slik jeg forstår en del her inne så er det så godt som død.. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) ja enig med den, men det er en enkel løsning, bruk kinect, hvis det er helt krise bruk smartglass -Konsollen var opprinnelig ment å komme uten et headset. "Bruk Kinect", sa Microsoft. -Vil du ta opp et klipp? "Bruk Kinect", sier Microsoft (Xbox: Record That) -Vil du bruke auto log-in? "Bruk Kinect", sier Microsoft MS burde heller ha tenke mer på hvordan Kinect kan tilføre konsollen nye funksjoner og opplevelser istedenfor å fremme Kinect som den ideelle løsningen for funksjoner som burde fungere fint uten Kinect. Øh samme rolle som kinect på xbox 360? Nå hadde jeg ikke den, men slik jeg forstår en del her inne så er det så godt som død.. Kinect til 360 fungerte som et tilbehør, og hjalp til med utvide demografien til 360-eierne betraktelig. Det er en sånn rolle jeg ser for meg for Kinect 2 nå som den lenger ikke følger med i pakken. De har allerede investert mange penger i teknologien, så jeg nekter å tro at de kommer til å droppe den fullstendig. Kanskje de ikke kommer til å fokusere særlig mye på den i 2014 eller 2015, men jeg regner med at de kommer til å forsøke seg på en relansering innen 2016. Kanskje samtidig som en eventuell slim-versjon av Xbox One? Endret 14. mai 2014 av Leflus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 fordi de mente det var en bedre løsning, jeg er enig, bruk kinect Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg tror ikke at Kinect 2 er død. Den kommer sannsynligvis til å få en lignende rolle som Kinect hadde for Xbox 360. Kinect til Xbox 360 var jo temmelig meningsløst, det var kun Microsoft Studios spill som faktisk forsøkte å ta i bruk Kinect på en god måte. Alle andre spill bare kastet inn meningsløse Kinectfeatures for å få spillet sitt merket med Kinectlogo.. Uten Kinect til samtlige konsoller så forsvinner all interesse fra tredjepartsutviklere, dessverre.. Også må du ikke glemme at vi her snakker om at Microsoft skal gi Xbox One BEDRE YTELSE, uten Kinect. Ergo så legger de jo faktisk opp til og gir utviklere gullkanta grunner til å kaste Kinect over bord fullstendig, og vil jo straffe brukere som eventuelt velger å benytte Kinect med at de ender opp med dårligere ytelse.. En slik håpløs og helt idiotisk situasjon hadde vi aldri med Kinect til Xbox 360 for å si det sånn. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) fordi de mente det var en bedre løsning, jeg er enig, bruk kinect Hva med å la folk få velge selv? I forbindelse med alle 180-ene har de jo hele tiden stått fast på at de ønsker å gi forbrukerne flere valg. Kinect til Xbox 360 var jo temmelig meningsløst, det var kun Microsoft Studios spill som faktisk forsøkte å ta i bruk Kinect på en god måte. Alle andre spill bare kastet inn meningsløse Kinectfeatures for å få spillet sitt merket med Kinectlogo.. Uten Kinect til samtlige konsoller så forsvinner all interesse fra tredjepartsutviklere, dessverre.. Også må du ikke glemme at vi her snakker om at Microsoft skal gi Xbox One BEDRE YTELSE, uten Kinect. Ergo så legger de jo faktisk opp til og gir utviklere gullkanta grunner til å kaste Kinect over bord fullstendig, og vil jo straffe brukere som eventuelt velger å benytte Kinect med at de ender opp med dårligere ytelse.. En slik håpløs og helt idiotisk situasjon hadde vi aldri med Kinect til Xbox 360 for å si det sånn. Den endringen kommer ikke til å påvirke kinect-spill generelt, så jeg ser egentlig ikke hvorfor det er en dårlig ting. Angående AAA-spill der kontrolleren står i fokus så burde utviklerne selv få velge hva de vil bruke maskinkraften til. Endret 14. mai 2014 av Leflus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) de gjør jo det nå, gir folk et valg. du har også et valg med å kjøpe konsollen eller ikke. det blir det samme som å si: hvorfor gir ikke sony oss et valg med å ha med en xbox lignende kontroll i eksen. Endret 14. mai 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 de gjør jo det nå, gir folk et valg. du har også et valg med å kjøpe konsollen eller ikke. det blir det samme som å si hvorfor gir ikke sony oss et valg med å ha med en xbox lignende kontroll i eksen. Nei... Det hadde blitt det samme som å tvinge alle til å bruke touchpaden på PS4-kontrolleren for å kunne se på filmer på Netflix eller noe sånt. Det er vel og bra at de forsøker å finne bruksområder for Kinect, men det betyr ikke at de trenger å fjerne muligheten til å bruke den vanlige kontrolleren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 kall det hva du vil... men hvis det hadde vært sånn hadde jeg ikke kjøpt PS4 (hvis jeg ikke likte måten systemet fungerte) tenk hvor kjedelig det hadde vært hvis alle biler er helt like, du velger en bil som appelerer til deg.. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg er helt enig i at det er trist at Kinect ikke lenger følger med.i pakken. I teorien kunne den ha vært med på å gi Xbox One en egen identitet.Det er bare synd at MS ikke klarte å benytte seg av muligheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) MS prøvde nok, men folk ville ikke gi dem en sjangse, folk er vel ikke klare for noe nytt enda og mer enn fornøyd med xbox 720 og ps3.5. men en annen ting vi kan og burde klage på er MS sin måte å tvinge på oss Norsk på OS, spill og kinect. jeg grøsser ved tanken når xbone blir lansert her Endret 14. mai 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 De prøvde ikke hardt nok etter min mening. Selv oppgraderte versjoner av 360-spill hadde hjulpet betraktelig.Kinect Party (dette spillet burde ha fulgt med konsollen imo)Fruit Ninja KinectKinect Fun Labs (med alle minispillene)Dance Central DeluxeChild of EdenThe GunstringerLa gå. Spillene er gamle og, med unntak av Dance Central, ikke særlig populære. De hadde i det minste gitt de som var genuint interesserte i Kinect noe å bruke Kinect 2 til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Hva er folkets dom over Super Time Force? Koser meg med Max: The Curse ... om dagen. Herlig spill. Når det gjelder Kinect må jeg si jeg er glad den fulgte med. Syns det er kjekt med snap-kommandoene, blant annet. Og ikke minst "Record that". Samt auto-innlogging. Dukker dama opp i synsvinkelen til kameraet, logges hun automatisk på. For meg brukes Kinect i alt annet enn spill, faktisk, og jeg liker det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 samme her, jeg ser ikke nytten av den i spill, har prøvd den i de fleste spillene som er ute nå men skrudde det av igjen. men det derre fitness greiene er ganske smart, bare jeg hadde hatt stor nok stue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå