Bruker-104685 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 (endret) Det høres ut som om tjenesten kommer til å bli mer lik PS+ på XBO (leiespill). Meh. Er det plutselig negativt at Xbox live gir mer tjenester ala Sony gjør med PS+? Jeg synes det er flott MS ekspanderer sin tjeneste jeg. Fikk ihvertfall rett angående Kinect-less Xbox One i min E3 diskusjonstråd, bomma om det kommer en med 1TB hehe. Om denne Kinect-less X1 vil se annerledes ut og med større HDD, kjøper jeg den. Endret 13. mai 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Det høres ut som om tjenesten kommer til å bli mer lik PS+ på XBO (leiespill). Meh.Er det plutselig negativt at Xbox live gir mer tjenester ala Sony gjør med PS+? Jeg synes det er flott MS ekspanderer sin tjeneste jeg. Fikk ihvertfall rett angående Kinect-less Xbox One i min E3 diskusjonstråd, bomma om det kommer en med 1TB hehe. Det er flott at de endelig introduserer GwG til Xbox One, men det er synd at tjenesten ikke fungerer på samme måte som den gjør på 360. 1 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Syns det er litt spesielt å offentliggjøre dette nå, ville trodd dette var E3 materiell. Uansett bra nyhet, Xbox One blir mer konkurransedyktig nå med priskutt, uten Kinect, ingen apper bak betalingsmur og videreføring av games With gold. Kjenner jeg gleder meg til E3 nå Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Syns det er litt spesielt å offentliggjøre dette nå, ville trodd dette var E3 materiell. Uansett bra nyhet, Xbox One blir mer konkurransedyktig nå med priskutt, uten Kinect, ingen apper bak betalingsmur og videreføring av games With gold. Kjenner jeg gleder meg til E3 nå Bra med litt medvind og blest i ukene før E3 vettu. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 (endret) Synes det hele tida la an til å komme en XboxOne uten Kinect. Som en 1 day-buyer er det ikke noe som irriterer meg. Snakk om rundt en 500 kroners forskjell i norske priser. Jeg kjøpte One veldig mye fordi jeg hadde fritid da den kom ut, og akkurat som PS4 med en pris jeg var fornøyd med. Hadde nok ikke enda kjøpt dem hadde det vært for fritid og prisen jeg fikk de for rundt lanseringen. Bra å se at Max blir tilgjengelig på "leietjenesten" til Gold. Et spill jeg har ønsket meg siden E3, men ikke helt har prioritert. Har allerede Halo: Spartan Assult som er et helt greit top-down skytespill. Endret 13. mai 2014 av Maury Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Det er flott at de endelig introduserer GwG til Xbox One, men det er synd at tjenesten ikke fungerer på samme måte som den gjør på 360. 360-delen skal være som den alltid har vært, er bare på Xbox One det blir slik. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 (endret) Det er flott at de endelig introduserer GwG til Xbox One, men det er synd at tjenesten ikke fungerer på samme måte som den gjør på 360. 360-delen skal være som den alltid har vært, er bare på Xbox One det blir slik. Det er jo det jeg vil frem til. At Xbox One ikke bruker det samme systemet som 360 gjør. Endret 13. mai 2014 av Leflus Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Ja, da er det greit. Var veldig uklart, og har ikke blitt skrevet her i tråden enda, så var uansett fint å få det ned for de som ikke leser hele nyheten på Xbox.com. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Min Kinect-sensor står enda i plasten den kom i. Har ikke brukt den i det hele tatt, og ikke har jeg planer om å bruke den heller. Håper jeg får den solgt etterhvert, men det er vel ikke så mange som ønsker seg en sånn tulledings. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Min Kinect-sensor står enda i plasten den kom i. Har ikke brukt den i det hele tatt, og ikke har jeg planer om å bruke den heller. Håper jeg får den solgt etterhvert, men det er vel ikke så mange som ønsker seg en sånn tulledings. your loss Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 (endret) Har vært sykt skeptisk til watch dogs , men etter denne traileren så ble jeg sykt hekta http://www.gametrailers.com/videos/fod4s8/watch-dogs-watch-dogs-101-trailer Endret 13. mai 2014 av Matsern117 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 (endret) Har vært sykt skeptisk til watch dogs , men etter denne traileren så ble jeg sykt hekta Får dessverre "error" på videoen, her er direktelink for di som ønsker å se den http://www.gametrailers.com/videos/fod4s8/watch-dogs-watch-dogs-101-trailer Blir nok et kjøp dette her Endret 13. mai 2014 av Booz 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Har vært sykt skeptisk til watch dogs , men etter denne traileren så ble jeg sykt hekta Får dessverre "error" på videoen, her er direktelink for di som ønsker å se den http://www.gametrailers.com/videos/fod4s8/watch-dogs-watch-dogs-101-trailer Blir nok et kjøp dette her Merka det der med errorn nå. Dette spillet blir vilt Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 http://www.gamersyde.com/download_watch_dogs_101_trailer-32075_en.html Her kan dere laste ned videoen i FullHD og 30 fps. Ser meget bra ut! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Sakser inn det jeg skrev i vs-tråden: ENESTE grunnen for at jeg gikk for Xbox One fremfor PlayStation 4 var på grunn av Kinect. Jeg og madammen hadde et lite håp om at nå som Kinect kom i forbedret versjon som følger med SAMTLIGE konsoller så kunne vi håpe på en rekke veldig interessante, unike og morsomme spillopplevelser hvor Kinect er i sentrum. Vi har allerede kost oss mye med spill som Kinect Sports 1 og 2, Dance Central osv som er utrolig morsomme spill, spesielt etter konsumering av litt alkohol og er temmelig unike spillopplevelser i forhold til hva som stortsett leveres på markedet disse dager. Brydde oss fint lite om at Xbox One trolig ville ha noe svakere maskinvare og hakket dårligere visuellopplevelse, vi gikk til den konsollen vi hadde størst håp om at skulle gi oss med spilleglede og de mest unike opplevelsen. 90% av spillene til konsoll spiller vi heller på PC med bedre grafikk og bildeflyt uansett. Nesten så man får lyst til å ta kontakt med Microsoft og kreve kreditering av konsollen på reklamasjon.. For dette her reduserer den sannsynligheten for solide Kinecttitler noe drastisk. Nå kan man vinke farvel til alt håp om at indieutviklere og tredjepart skulle dedikere litt ressurser mot gode Kinectbaserte spill. Nå blir det kun et fåtall av Microsoft Studios spill ala Kinect Sports som vil gidde å ta Kinect på alvor, alt annet blir fullstendig fiasko ettersom ingen oppegående utvikler vil påta seg kostnader for utvikling mot Kinect nå de ikke lenger kan være sikker på at 100% av brukerbasen faktisk vil inneha en Kinect. Nå vil det jo trolig ta veldig kort tid før det faktisk er flere konsoller i omløp UTEN Kinect enn det er med... Vi er med eller mindre tilbake til Xbox 360 + Kinect situasjonen igjen, bare at denne gangen så tok Microsoft det baklengs og introdusere Kinect som en del av systemet for deretter å fjerne den, mens med Xbox 360 så var det ingen Kinect til å begynne med også ble den etter hvert en del av Xbox 360 Slim pakken. Kan ikke annet enn å si meg utrolig skuffet, og Microsoft som selskap virker drøyt useriøse som de vingler noe så vanvittig hva gjelder sine markedsvisjoner.. Hvordan skal jeg som kunde forholde meg til dette? Klart det er kjempemessig for alle de som ikke har noen interesse av Kinect, men hva med de av oss som så visjonen til Microsoft, ønsket å støtte oppunder denne og har valgt å vise vår støtte ved å anskaffe en Xbox One med Kinect.. I et desperat forsøk på å kapre flere kunder så ender de jo opp med å slå flere av sine eksisterende kunder midt i trynet, jeg vet ikke hvor voldsomt god strategi det egentlig er. For min del så har jo Microsoft med dette redusert den reelle verdien til vår Xbox One til 0.. Nå er den svakere enn PlayStation 4, samtidig som vi kan skrinlegge alle håp om unike spillopplevelser på grunn av Kinect. Alle argumenter vi hadde for Xbox One fremfor PlayStation 4 for et par måneder tilbake er jo med dette blåst bort og hvorfor skal jeg egentlig fortsette å støtte dette selskapet som vinger noe så inn i helvetes mye?... 1 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Det er solgt over 5mill konsoller med Kinect, det vil også bli solgt mange millioner konsoller med Kinect i løpet av neste åra, som igjen tilsier at det vil være penger i og utvikle Kinect spill. Virker som om Xbox nå med Phil Spencer i spissen satser mer på spill enn forgjengeren. Sånn ellers så er Watch Dogs bekreftet 792P 30fps, PS4 900p 30fps. http://blog.ubi.com/watch-dogs-next-gen-game-resolution-dynamism/ 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Det fortsetter i den velkjente trenden ja. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Det fortsetter i den velkjente trenden ja. Rart at ikke alle bare bytter til pc versjoner, folk virker helt besatt av oppløsningen. Der halvparten ikke ser forskjell en gang fra 792 til 900. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 (endret) Å sitte å spille denne typen spill på PC-rommet frister svært lite i grunn. Ikke aktuelt å ha noe stasjonært faenskap av en PC i stua heller sånn sett. Men for min egen del står jeg fritt til å velge å vrake mellom alle de 3 beste utgavene Endret 13. mai 2014 av Mala Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Blir ikke klok av denne avgjørelsen fra MS om å selge en versjon av Xbox One uten Kinect. Og det gjør ikke ting lettere når jeg attpåtil leser at det kan bli frigjort system-ressurser, som kan brukes på andre deler av konsollen. Men egentlig så er jeg i den campen som ikke kunne brydd meg mindre om Kinect følger med konsollen eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå