Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

er altid noen som får spill før oss dødlige.

fikk en artig beskjed på xbone nå, "you need an update, restart bla bla bla" ok trykker A, "you dont need an update"... daså

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Nok et interessant id@Xbox-spill annonsert.

Never Alone

Upper One Games, a studio comprised of Alaskan natives, has announced its indie adventure, Never Alone, or 'Kisima Ingitchuna' in the indigenous Alaskan language, Iñupiaq. You assume the roles of both young Iñupiaq girl Nuna, and an Arctic fox, in a platformer that's filled with puzzles to solve.

http://vimeo.com/92000406

Never Alone kommer også til PC og PS4.
Kilde

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

We can report that multiple sources within Microsoft have been briefed on plans to make a long-awaited change to the Xbox Live Gold paywall for streaming media services.

According to our sources, Xbox 360 and Xbox One users will soon no longer need a paid subscription to Xbox Live Gold to access Netflix, Hulu, and other streaming media apps
.

Jaggu meg på tide.

Lenke til kommentar

Xbox One uten Kinect:

http://news.xbox.com/2014/05/xbox-delivering-more-choices

Edit:

Dette er også gode nyheter for de som allerede har Kinect, men som ikke liker den. Denne nyheten er mer eller mindre en bekreftelse på at auto-login er rett rundt hjørnet, og at man vil slippe å føle seg "funksjonshemmet" av å ikke ha Kinect tilkoblet, slik man gjør i dag. Det vil også være enklere å selge den.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Xbox One uten Kinect

De har fjernet XBL Gold kravet for å bruke apps som Netflix og HBO Go (endelig)

GWG kommer til Xbox One i Juni (Max: Curse of Brotherhood og SPartan Assault blir de første spillene). Det høres ut som om tjenesten kommer til å bli mer lik PS+ på XBO (leiespill). Meh.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Launch buyers am cry.

Faktisk så tror jeg at vi som importerte fra Tyskland for 4k ikke kommer til å tape mye.

Når Playstation 4 nå koster 4000, og XB1 4500kr (Komplett.no), så vil jeg ikke tro at vi tapte noe som helst ved å importere. KANSKJE vi hadde spart 500kr ved å vente et år, men det betyr ingenting for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...