Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Hvor lenge til kommer "blåkopi" av InFamous-kommentarene?

Edit: Ok, allerede kommet i kommentarene på videoen.

Ser veldig ut som en miks av Jet Set Radio/Tony Hawk med skytingen til Ratchet & Clank ja. XboxOne sitt Crackdown ser dette ut som.

Du tar deg jo nær av det da og legger det ut her på bålet. Det vil alltid være sammenligninger, lev med det.

Håper det vil bli bedre en deres siste spill som var Fuse som var virkelig ræv. Sunset OverDrive er en av titlene jeg ser frem til. Mye pga det har en singelplayer :)

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er forskjell fra å nevne det og ta seg nær av det Jeg nevner at det ligner mer på Jet Set Radio og Tony Hawk-kombinert med Ratchet & Clank med det visuelle som ligner på Crackdown. Og derfor mener jeg sammenligningen er feil, men jeg tar meg ikke nær av det for det.

Fuse var et hasteprosjekt for mulitkonsoll med EA som ville ha pengene sine for det fortest mulig. Heldigvis feilet det, og jeg tror ikke spillet solgte mye. Med en publisher som enten Sony eller Microsoft så synes jeg spill har mye større sjanse for å ende opp som spill verdt prisen enn noe fra EA eller Activsion som regel.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var ikke klar over at det kom til XboxOne før nå.

Digital kopi koster ca. 352,- hos meg ihvertfall hvis det er fullpris-spill. Så ca. 27 kroner mer for spillet på disc er en grei pris det hvis det har noe å si for deg.

EDIT: Ser Platekompaniet tar 499,- for XboxOne-utgaven, så ihvertfall billigere enn der.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Spent på hva de kommer til å vise på E3 nå liksom. Virker som det var hovedsakelig en by som ble vist i videoen ovenfor, men de sa vel at det skulle være flere øyer i Edge. Uansett spent. Akkurat det vi trenger nå er et spill som Crackdown, ikke nok et Call of Duty/Battlefield-spill hvor folk skriker RAMIREZ!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...