Bruker-104685 Skrevet 8. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Hvor lenge til kommer "blåkopi" av InFamous-kommentarene? Edit: Ok, allerede kommet i kommentarene på videoen. Ser veldig ut som en miks av Jet Set Radio/Tony Hawk med skytingen til Ratchet & Clank ja. XboxOne sitt Crackdown ser dette ut som. Du tar deg jo nær av det da og legger det ut her på bålet. Det vil alltid være sammenligninger, lev med det. Håper det vil bli bedre en deres siste spill som var Fuse som var virkelig ræv. Sunset OverDrive er en av titlene jeg ser frem til. Mye pga det har en singelplayer Endret 8. mai 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Det er forskjell fra å nevne det og ta seg nær av det Jeg nevner at det ligner mer på Jet Set Radio og Tony Hawk-kombinert med Ratchet & Clank med det visuelle som ligner på Crackdown. Og derfor mener jeg sammenligningen er feil, men jeg tar meg ikke nær av det for det. Fuse var et hasteprosjekt for mulitkonsoll med EA som ville ha pengene sine for det fortest mulig. Heldigvis feilet det, og jeg tror ikke spillet solgte mye. Med en publisher som enten Sony eller Microsoft så synes jeg spill har mye større sjanse for å ende opp som spill verdt prisen enn noe fra EA eller Activsion som regel. Endret 8. mai 2014 av Maury 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 Ser Lefdal har Sniper Elite 3 for 379,- Det er vel en grei pris? http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/spill-xbox-one/XONESNIPERV3/sniper-elite-3-xone Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Var ikke klar over at det kom til XboxOne før nå.Digital kopi koster ca. 352,- hos meg ihvertfall hvis det er fullpris-spill. Så ca. 27 kroner mer for spillet på disc er en grei pris det hvis det har noe å si for deg. EDIT: Ser Platekompaniet tar 499,- for XboxOne-utgaven, så ihvertfall billigere enn der. Endret 8. mai 2014 av Maury Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 Blir nok kjøpt på PC her, men synes det var en fin pris og at det var verdt å nevne det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 https://www.youtube.com/watch?v=AznD0PmtNJs ALSO PLEASE DON'T JUDGE BASED ON THE CRAPPY GAME INFORMER RIP GOING AROUND they obviously lost frames and the only thing is running slower than it should (or how it plays). not representative. lots of real footage coming next week Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 Hvem slapp ut den beskjeden? Insomiac eller Microsoft? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Jstevenson på NeoGaf, han jobber i Insomniac. Endret 8. mai 2014 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 Ser Lefdal har Sniper Elite 3 for 379,- Det er vel en grei pris? http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/spill-xbox-one/XONESNIPERV3/sniper-elite-3-xone Det var ikke gale pris det der nei Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Jadda! Kommer Fall 2014 Endret 8. mai 2014 av Maury Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 Nice, nice. Kommer mer informasjon i dagene fremover, så det skal bli spennende å se/lese. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 Spent på hva de kommer til å vise på E3 nå liksom. Virker som det var hovedsakelig en by som ble vist i videoen ovenfor, men de sa vel at det skulle være flere øyer i Edge. Uansett spent. Akkurat det vi trenger nå er et spill som Crackdown, ikke nok et Call of Duty/Battlefield-spill hvor folk skriker RAMIREZ! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 Mer farger, mer humor, mer fun (for å være superkul og bruke engelske ord). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 smood... så bedre ut på den videoen, enda en kvalitetsspill til Xbone ser det ut til! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Er ganske enig der altså. Insomniac var råbra under Sony med RC serien og Resistance synes jeg. Håper dem leverer like solide titler under Microsoft. Slik det ser ut til så lover Sunset Overdrive bra. Endret 8. mai 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 8. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Noen som har lastet ned dagens ID@Xbox-spill? Nutjitsu Kjøpte det selv. Et helt greit spill din den prisen. Cirka 40 kr. Endret 9. mai 2014 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 image hosting free Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 fint bilde... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Tipper det hinter til Watch_Dogs, selv om det hadde vært lurt å skrive noe. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 vi vet jo at det kommer i slutten av mnd.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå