Bruker-104685 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Her kommer det han skrev! Fikk meg en god latter. Jeg skulle bare svart tilbake at jeg er ikke like aktiv spiller som før på onlinespill! Endret 7. mai 2014 av iL ImMorTaL Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Slike folk gjør bare følelsen av seier enda bedre. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Titanfalll har jeg faktisk ikke orket å komme inn i enda. Greier ikke løsrive meg fra BF4 på PS4 heller vet du..og med det nye Astro A50 headsettet fikk lydbildet seg en kraftig boost også du burde ikke begynne med det, det er uhyre avhengighetsskapende og du får ikke spilt noen andre spill, du vil heller aldri spille vanlige fps da du ikke kan hoppe rundt som er gærning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Hei! Jeg er ny her, og er egentlig ut etter et svar:-) For kanskje 5 år siden spilte jeg et spill som var veldig morsomt, det gikk ut på at du styrte ''jeg personen'' men ikke kunne se deg selv. Man kan bygge seg eget hus, og må bygge grunnmur osv. Også må man dra med bussen for å komme seg til kjøpesentrene, og så må man legge inn strøm og sånt i huset selv. Og bussen koster penger å ta, så kan man kjøpe seg busskort, og dra til tannlegen og mange andre kjente butikker. Noen som husker hva det heter? hørtes like kjedlig ut som livet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Her kommer det han skrev! Fikk meg en god latter. Jeg skulle bare svart tilbake at jeg er ikke like aktiv spiller som før på onlinespill! Haha, er så flott med sånne typer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Titanfalll har jeg faktisk ikke orket å komme inn i enda. Greier ikke løsrive meg fra BF4 på PS4 heller vet du..og med det nye Astro A50 headsettet fikk lydbildet seg en kraftig boost også du burde ikke begynne med det, det er uhyre avhengighetsskapende og du får ikke spilt noen andre spill, du vil heller aldri spille vanlige fps da du ikke kan hoppe rundt som er gærning. Ja jeg digget jo betaen, men følte ikke samme spillebehovet når det først kom..tror uansett jeg kjøpte det i en dårlig periode med _lite_ spilling generellt. Men ok, da har jeg det alltids liggende på HDD Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Var bra jeg holdt meg unna beta av Titanfall, jeg liker fullspillet. Gameplayet er hektisk og det går fort i svingene! Lenke til kommentar
Booz Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Elder Scrolls Online utsatt 6mnd. http://www.totalxbox.com/76119/elder-scrolls-online-xbox-one-delayed-by-six-months-claims-report/ For de som kjøper gavekort i dollar, 50USD for 40,99 USD. http://crazygametime.com/store/xbox-gift-cards/91-50-xbox-live-gift-card-us-only.html Endret 8. mai 2014 av Booz Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Det er faen meg ikke mulig. utsette ESO for 6 mnd er så jævlig bullshitt FAEN! Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Det er faen meg ikke mulig. utsette ESO for 6 mnd er så jævlig bullshitt FAEN! Du kan jo spille det på Pc da Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Etter å brukt 5000 kr på xbox one har jeg ikke penger til pc Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 http://kotaku.com/our-first-real-look-at-sunset-overdrive-1573151521 ser rimelig vilt ut, sikkert jævlig morro med kompiser Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Tror Sunset Overdrive blir utrolig morsomt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 https://www.youtube.com/watch?v=AznD0PmtNJs Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Hvor lenge til kommer "blåkopi" av InFamous-kommentarene? Edit: Ok, allerede kommet i kommentarene på videoen. Ser veldig ut som en miks av Jet Set Radio/Tony Hawk med skytingen til Ratchet & Clank ja. XboxOne sitt Crackdown ser dette ut som. Endret 8. mai 2014 av Maury 1 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Er dato for lansering satt eller er det TBA 2014? Edit: dato er visst ikke satt enda, men ryktes til å være starten av september. Ser uansett spennenes ut Endret 8. mai 2014 av Booz Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Men fy faen som musikken ødela den videoen, hahaha. Makan. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Ser artig ut. Musikken var grusom, ja. Har lest noen kommentarer om Sunset Overdrive diverse steder og blir nesten litt oppgitt. Mange klager over at det er eksklusivt til Xbox One, men når det er eksklusive PS4-spill er det helt greit. Forstå det den som vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå