Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Titanfalll har jeg faktisk ikke orket å komme inn i enda. Greier ikke løsrive meg fra BF4 på PS4 heller vet du..og med det nye Astro A50 headsettet fikk lydbildet seg en kraftig boost også :p

du burde ikke begynne med det, det er uhyre avhengighetsskapende og du får ikke spilt noen andre spill, du vil heller aldri spille vanlige fps da du ikke kan hoppe rundt som er gærning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Hei! Jeg er ny her, og er egentlig ut etter et svar:-) For kanskje 5 år siden spilte jeg et spill som var veldig morsomt, det gikk ut på at du styrte ''jeg personen'' men ikke kunne se deg selv. Man kan bygge seg eget hus, og må bygge grunnmur osv. Også må man dra med bussen for å komme seg til kjøpesentrene, og så må man legge inn strøm og sånt i huset selv. Og bussen koster penger å ta, så kan man kjøpe seg busskort, og dra til tannlegen og mange andre kjente butikker. Noen som husker hva det heter?

hørtes like kjedlig ut som livet

Lenke til kommentar

Titanfalll har jeg faktisk ikke orket å komme inn i enda. Greier ikke løsrive meg fra BF4 på PS4 heller vet du..og med det nye Astro A50 headsettet fikk lydbildet seg en kraftig boost også :p

du burde ikke begynne med det, det er uhyre avhengighetsskapende og du får ikke spilt noen andre spill, du vil heller aldri spille vanlige fps da du ikke kan hoppe rundt som er gærning.

Ja jeg digget jo betaen, men følte ikke samme spillebehovet når det først kom..tror uansett jeg kjøpte det i en dårlig periode med _lite_ spilling generellt. Men ok, da har jeg det alltids liggende på HDD :)

Lenke til kommentar

Hvor lenge til kommer "blåkopi" av InFamous-kommentarene?

Edit: Ok, allerede kommet i kommentarene på videoen.

Ser veldig ut som en miks av Jet Set Radio/Tony Hawk med skytingen til Ratchet & Clank ja. XboxOne sitt Crackdown ser dette ut som.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er dato for lansering satt eller er det TBA 2014?

Edit: dato er visst ikke satt enda, men ryktes til å være starten av september.

Ser uansett spennenes ut :)

Endret av Booz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...