Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+32asd4f

Super Time Force, Xbox-eksklusivt, slippes 14. mai.

Capy Games has announced that Super Time Force will be launching on Xbox One and Xbox 360 in less than two weeks, with a release date set for mid-May. The "insane time-traveling runn gun platformer" will be available as part of Microsoft's indie self-publishing ID@Xbox initiative on May 14th.

http://www.xboxachievements.com/news/news-18009-Super-Time-Force-Dated-for-May-14th-on-Xbox-360-and-Xbox-One.html

http://www.youtube.com/watch?v=n3a7_ChR6HI[/url]

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre som har problemer med sinnsykt treg nedlasting av digitale spill? Jeg har 25/25 (fiber) linje og det tar sykelig lang tid å laste ned ting. Laster ned Child of Light nå (bare 2,3gb) og den har kommet ca 20% på en halvtime, på pc'n hadde det vært ferdig for lenge siden. Sånn har det vært med alle spillene jeg har kjøpt så langt.

Jada... Opplevde det samme som deg. Vi har dog ikke like fet linje som deg :)

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med sinnsykt treg nedlasting av digitale spill? Jeg har 25/25 (fiber) linje og det tar sykelig lang tid å laste ned ting. Laster ned Child of Light nå (bare 2,3gb) og den har kommet ca 20% på en halvtime, på pc'n hadde det vært ferdig for lenge siden. Sånn har det vært med alle spillene jeg har kjøpt så langt.

Jeg har fiber 100/100 hjemme, tok innmari lang tid med spillnedlastinger/patcher på Xbox One. Dem andre maskinene laster ned mye kjappere, spesielt på PCen.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Microsoft names E3 2014 press conference date and time

Xbox boss Phil Spencer has recently taken to Twitter to discuss Microsoft's plans and said that hardcore gamers will be the show's main focus. "Both new IP and new sequels" will be shown off, and there will be announcements about "some new studios we are working with".

Flott. Blir spennende å se hva de disker opp med. Bare en drøy måned igjen.

Lenke til kommentar

Xbox boss Phil Spencer has recently taken to Twitter to discuss Microsoft's plans and said that hardcore gamers will be the show's main focus. "Both new IP and new sequels" will be shown off, and there will be announcements about "some new studios we are working with".

Hva er dette i Norsk klokkslett ?

Lenke til kommentar

Hva er dette i Norsk klokkslett ?

Ca 18.30

• Liker 1
Lenke til kommentar

Destiny må nesten ha beta. Gud for et budsjett. Ca. 500 millioner USD, kontra ca. 260 millioner USD Rockstar Games brukte før lansering på GTA V. Ser virkelig ikke at en splitter ny IP kommer til å selge så bra at det blir så gunstig.

Lenke til kommentar

Det er vel det totale budsjettet er det ikke? Altså for de 10 årene de så ambisiøst har tenkt å støtte spillet?

Jeg syns det uansett er usakelig mye for noe som ser ut som et ganske så generisk FPS spill.

Personlig så hater jeg FPS MMO. Hadde det vært 3rd person så hadde jeg sterkt vurdert det, men som et FPS så er det så som så med interessen min skal jeg være ærlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Må du sutre om det hele tiden?

haha jeg tulla, jeg bryr meg ikke om hvilken oppløsning spillet har

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...