Matsern117 Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 The amazing spiderman 2 er drit bra , obs: spoilers fra filmen er med , filmen var helt sinnsyk så anbefaler å se den før dere spiller spille Dritbra er å ta i veldig mye. Spilte igjennom idag. Historien er jo på trynet. På slutten er det kun 2-3 bosser på rad med veldig lite historie imellom. Alt for rusha spill. Milevis unna Spiderman 2 og 3 spillene som kom for en god del år tilbake. skuffet! Ingen spoilere fra filmen er det heller, med mindre du ikke har sett noen trailere fra filmen Er masse spoilere fra filmen , spille var ikke akkurat dritt bra nei , startet ganske så bra den første dagen. så synd at jeg var ferdig første dagen xD Nei dette spillet var det korteste jeg noen gang har spillt, skuffet meg så inni grader. Håper de pusher på med masse dlc , å lag et spill som amazing spiderman 2 som ikke er basert på filmene så er det kanskje håp også, men jeg vet ikke om du ahr sett filmen eller ikke , men det er spoil i spille. Ikke store , men det er der Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Call of Duty: Advanced Warfare 4. November http://www.ign.com/videos/2014/05/02/call-of-duty-advanced-warfare-reveal-trailer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 ser jo ut som det ikke har noe å si denne gangen, grafikken ser jo veldig bra ut, kanskje forskjellige team som utvikler til ps3/x360? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Ser at traileren er ifra XBO. Spørs om dem har en ekslusivitets avtale på gang på noe innhold... Ser veldig bra ut. Men må jo innrømme jeg lurer på hvordan det vil se ut på PS4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 ser jo ut som det ikke har noe å si denne gangen, grafikken ser jo veldig bra ut, kanskje forskjellige team som utvikler til ps3/x360? Det ble ihvertfall sagt her forleden at neste COD skulle være skreddersydd for PS4 og One hardwaren, med to forskjellige team kan jo det være en suksessoppskrift om det er slik. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 https://twitter.com/yeyixic/status/454324222634885120/ Spennende!!! Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 (endret) Ser at traileren er ifra XBO. Spørs om dem har en ekslusivitets avtale på gang på noe innhold... Ser veldig bra ut. Men må jo innrømme jeg lurer på hvordan det vil se ut på PS4 Activision har jo en avtale med Microsoft om at alt av DLCer og sånt skal komme først til Xbox, og 1 mnd senere eller noe slik til PlayStation. Men hvor lang den avtalen er vet jeg ikke. Det er jo det samme Activision har gjort med Destiny, bare motsatt. Endret 2. mai 2014 av iGlenn Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Det er bekreftet at alt av DLCer til CoD: Advanced Warfare kommer først til Xbox. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 CoL er et glimrende spill. Flere som har fått kjøpt seg det nå? Fikk en errorkode ved oppstarten av Xboxen i sted. Ble litt nervøs, men heldigvis gjorde en omstart susen. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Xbox one med Titanfall til 4290 kr inkl frakt, kun i dag https://www.mpx.no/microsoft-xbox-one-titanfall-edition/810041 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 ser jo ut som det ikke har noe å si denne gangen, grafikken ser jo veldig bra ut, kanskje forskjellige team som utvikler til ps3/x360?Hjelper ikke. Begge spillene må bygge på samme grunnmuren, selv om at grafikken blir bedre på xbox one og ps4. Hadde håpet de skippet hele forrige generasjon. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Kommer ikke til å skje på lenge. Brukerbasen er for stor sammenlignet med de nye konsollene. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Ikke mange dagene til watch_dogs kommer Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Kommer ikke til å skje på lenge. Brukerbasen er for stor sammenlignet med de nye konsollene. Jepp. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe CoD: AW til Xbox 360 istedenfor One, fordi da slipper jeg å kjøpe et ordentlig headsett og en Scuf-kontroll til One. I tillegg tror jeg at det er flere som kommer til å spille på 360 i forhold til One. Men så kommer vel Halo, så da må jeg vel handle det uansett. Jeg får se det litt an. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Da har min kinect til One tatt kvelden ser det ut til. Den fungerer som regel ved oppstart og så slår den seg av etter et par minutter. Alt lys på den forsvinner og maskinen sier den er unplugged. Jeg har en teori om at det kanskje er noe galt med vifta på den slik at den blir for varm? Den ser aldri ut til å spinne men så vet jeg heller ikke om den skal det hele tiden? Kan noen av dere sjekke om vifta på kinecten går når den står på? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Den skal kun gå når Kinect blir varm. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Ok, takker. Får vel satse på at den kan sendes til rep etter norges lansering. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Sikker på at det ikke er pluggen bak i kinect-kamera som er løsnet litt.Måtte ta ut pluggen bak kamera når jeg skulle trekke kabelen i veggrør.Da jeg koblet til igjen, hadde jeg litt problemer med kinect, men etter å ha sjekket pluggen bak, viste det seg at den ikke var skikkelig i spor. Tok den ut og koblet den i, en gang til, og siden har den virket. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Noen andre som har problemer med sinnsykt treg nedlasting av digitale spill? Jeg har 25/25 (fiber) linje og det tar sykelig lang tid å laste ned ting. Laster ned Child of Light nå (bare 2,3gb) og den har kommet ca 20% på en halvtime, på pc'n hadde det vært ferdig for lenge siden. Sånn har det vært med alle spillene jeg har kjøpt så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå